Tu nájdete návod ako si môžete reklamovať naše keramické výrobky u nás:
Namiesto Vás pošleme informácie do kuriérskej spoločnosti DHL, ktorá Vám doručila balík
Potrebujeme, aby ste nám poslali foto-dokumentáciu.
Foto-dokumentácia ku škode musí vždy splňovať nasledujúce pravidlá:
*etiketu zásielky
*celkový pohľad na zásielku /prepravný obal/vrátane manipulačných značiek
*výplne (pohľad do vnútra zásielky)aj vrátane miesta poškodenia
*obsah zásielky
*poškodené časti zásielky
V žiadnom prípade sa obal zásielky nesmie vyhadzovať kým nie je správne nafotený ,považuje sa to ako porušenie obchodných podmienok a ako neumožnenie obhliadky a reklamácia sa zamieta, pretože nebolo možné posúdiť, či škoda vznikla pri preprave/poškodený obal/, so zásielkou nebolo akokoľvek manipulované a aby bol zachovaný obal zásielky, v ktorom mu bola zásielka doručená.
Je potrebné, aby ste nám poslali správu s foto-dokumentáciou najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa, keď bola zásielka doručená.
Máme právo žiadať ďalšie veci na doloženie k reklamácií
Každá reklamácia sa bude posudzovať zvlášť, a pri každej reklamácie bude potrebná iná doba čakania na stanovisko ku konkrétnej reklamácie
Ak kupujúci nesplní včas svoje povinnosti, má predávajúci právo reklamáciu zamietnuť z dôvodu nedostatku dôkazov o vzniku škody.
„Výroba tradičnej slovenskej majoliky je mojou srdcovou záležitosťou a preto mojou dlhoročnou snahou je zachovať remeslo aj pre ďalšie generácie."
Vaša Renáta Hermysová a kolektív