Srdiečko vtáčiky

Prehľad používateľov SAShE.sk ktorým sa vecička Srdiečko vtáčiky páči.

vladuliena
Páčilo sa mu: Pred 5 mesiacmi
mojezore (321)
Páčilo sa mu: Pred 2 rokmi
dobromira (336)
Páčilo sa mu: Pred 3 rokmi
RB_3Dprint (0)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
DARZANA (374)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
deve286 (401)
Páčilo sa mu: Pred 6 rokmi
krajcova12
Páčilo sa mu: Pred 6 rokmi
Duro578 (82)
Páčilo sa mu: Pred 6 rokmi
Zenushka
Páčilo sa mu: Pred 7 rokmi
dadka.33
Páčilo sa mu: Pred 7 rokmi
Ajka76
Páčilo sa mu: Pred 7 rokmi
MajMajka
Páčilo sa mu: Pred 7 rokmi
VeronikaVeva
Páčilo sa mu: Pred 7 rokmi
tasilko
Páčilo sa mu: Pred 8 rokmi
Katulienkovo (234)
Páčilo sa mu: Pred 8 rokmi
jolli (0)
Páčilo sa mu: Pred 9 rokmi
canadian (0)
Páčilo sa mu: Pred 9 rokmi
monikamatisova (0)
Páčilo sa mu: Pred 9 rokmi
kamka2
Páčilo sa mu: Pred 9 rokmi
Mile-drobnosti (0)
Páčilo sa mu: Pred 10 rokmi
hamko1
Páčilo sa mu: Pred 10 rokmi
katka.katka
Páčilo sa mu: Pred 10 rokmi
Veternica3
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
rosemary
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
dia3 (0)
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
Mirabili
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
slniecko33
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
v.spillarova (0)
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
HaByTex (111)
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
Wesega (227)
Páčilo sa mu: Pred 12 rokmi
Tekinka
Páčilo sa mu: Pred 12 rokmi
elizabetha (3)
Páčilo sa mu: Pred 12 rokmi
Henulik (348)
Páčilo sa mu: Pred 12 rokmi
johanka12
Páčilo sa mu: Pred 13 rokmi
ANARTKA (0)
Páčilo sa mu: Pred 13 rokmi
alenka8381
Páčilo sa mu: Pred 13 rokmi
D.M.Sasky
Páčilo sa mu: Pred 13 rokmi
CreativeMomy (201)
Páčilo sa mu: Pred 13 rokmi
Zblnka (0)
Páčilo sa mu: Pred 13 rokmi
hajnibijou (0)
Páčilo sa mu: Pred 13 rokmi
P
NoiArt
NoiArt
45430 predaných ks, 12460 hodnotení

Keď nakupujete od kreatívnej duše, dostávate aj kus srdca, časť z duše, súkromný moment v jej živote, čas, ktorý vložila do niečoho, čomu verí a skutočne miluje, čosi, čo naozaj stálo za ten strach a pochybnosti, niečo, čo mení život na čosi živé. ♥♥

♥ Ďakujeme ♥ vám všetkým za vašu priazeň a množstvo objednávok, z ktorých sa veľmi tešíme. Ak si objednávate veci na konkrétny dátum, píšte ho prosím do objednávky. Ak potrebujete niečo skôr ako cca 2 týždne, informujte sa prosím, či konkrétnu vec vieme skôr vyrobiť.

♥ POZOR!!!
Ak je objednávka už vytvorená a potvrdená, nedá sa meniť ani pridávať, treba si vytvoriť novú aj s ďalším poštovným.

♥ ZADANIE TEXTU NA PRODUKT
Milí zákazníci, čítajte si prosím popisy k produktom :O) Hlavne ak si objednávate produkty do ktorých sa zadávajú vaše údaje, píšte ich do poznámky k objednávke, všetky veci v tomto obchode aj vyrábam takže nie som stále pri PC, odpisujem ráno alebo večer, cez deň som v dielni. Vlastné texty, ktoré si zadáte do produktov musia byť gramaticky správne, za prípadné chyby nenesieme zodpovednosť.
Ak do poznámky k objednávke pri zadávaní údajov vyslovene neuvediete že sa z produktu má niektorý text vymazať, bude produkt vyrobený tak ako je na fotke.

♥ OZNÁMENIA A TLAČOVINY
Návrh vytvárame až po uskutočnení objednávky.
Po potvrdení objednávky v nej nieje možné meniť počty ks a je potrebné vytvoriť si ďalšiu objednávku.
Pred tlačou vždy posielame náhľady na kontrolu.
Keď si náhľad odsúhlasíte s gramatickými chybami, za tieto už my nezodpovedáme, a preto Vám nebude uznaná reklamácia.

♥ TEXTY K OZNÁMENIAM
Prosím uveďte do poznámky objednávky (v košíku) alebo do správy.
Menu a menný zoznam hostí uveďte v exceli odošlite ako prílohu do správy.

♥ DOBA DODANIA
Pri produktoch je aj orientačná doba výroby. Ak výrobok bude potrebovať grafické úpravy, podľa zložitosti úprav môže mať predĺženú dobu dodania a môže byť účtovaný poplatok za spracovanie grafiky.

♥ Odber oznámení je možný od 20ks! (z jedného druhu/nápisu)

♥ Odber etikiet je možný od 10ks! (z jedného druhu/nápisu)

♥ BALÍČKY POSIELAME 2-3x za týždeň. Ak niečo potrebujete rýchlo zadajte si ako doručenie KURIÉRA. Packetu zanášame do zberne 2x za týždeň!

V prípade nesprávne zadanej adresy alebo neprebratia balíka je balík odoslaný kuriérom späť k nám a preto je opätovné zaslanie balíka spoplatnené novým poštovným.

♥ REKLAMÁCIA POŠKODENÝCH BALÍKOV
Pri preberaní balíka si dôkladne skontrolujte či nieje poškodený/pokrčený. Ak je poškodený treba ho reklamovať hneď u kuriéra - spísať reklamačný protokol.
Ak si takýto poškodený balíček prevezmete a reklamáciu budete chcieť riešiť u nás, nebude vám uznaná nakoľko zodpovednosť za prepravu a doručenie nepoškodeného balíka preberá dopravca GLS, pretože sú balíky poistené.

Moje kategórie