1) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva
Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.
Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné.
Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou, avšak objednávky, ktoré sú vyhotovované na želanie zákazníka alebo upravované na želanie zákazníka, nemožno zrušiť po uplynutí 24 hodín alebo po začatí vykonávania úprav, alebo vyhotovovania objednávky. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť po objednávateľovi požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou – e-mailom.
2)Storno objednávky
Storno objednávky môžete vykonať kedykoľvek pred potvrdením objednávky zo strany predávajúceho. Po potvrdení objednávky zo straky predávajúceho, je storno možné do 24 hodín. Po uplynutí tejto lehoty je storno možné iba na základe dohovoru medzi kupujúcim a predávajúcim cez internú poštu.
3) Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Peniaze je možné vrátiť tiež v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty.
Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Upozorňujeme, že nie je možné vrátiť tovar, ktorý nemá na sebe ochrannú známku s logom internetového obchodu – visačku. Všetky výrobky sú odosielané s týmto znakom a ich odnímanie sa považuje za použitie tovaru. Odstúpiť od zmluvy do 14 dní nemá spotrebiteľ právo v prípade použitia tovaru.
Ak je vrátený tovar poškodený, použitý a nemá na sebe ochrannú známku, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu.
Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).
Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:
na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia, ,
na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu.
Ako postupovať pri vrátení tovaru:
Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť) a to zvyčajne do 3 pracovných dní od obdržania zásielky. V prípade vrátenia tovaru bude suma znížená o prepravné náklady (neplatí pre reklamácie!).
4)Poštovné
Ak nebude uvedené inak, poštovné je účtované vo výške 2,-€ pri platbe predom na účet a 3€ pri odoslaní balíka na dobierku.
Pri zasielaní balíkov do zahraničia, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 5,-€.
Cena zahŕňa poštovné a balné, cena nezahŕňa poistenie. Ak balík odoslaný na dobierku dosahuje vysokú čiastku (napríklad 100€) dávame balík poistiť na naše náklady. Pokiaľ nebude objednávajúci zastihnutý, dostane do schránky oznámenie o doručení zásielky. Zásielku si môže vyzdvihnúť na uvedenej pošte alebo požiadať o opätovné doručenie. U zásielok posielaných cez Spovenskú poštu je možné sledovanie zásielok online cez podacie číslo zásielky, ktoré na vyžiadanie vieme poskytnúť.
U niektorých väčších, ťažších výrobkoch môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. Reklamácia zásielky je možná iba pri prevzatí!
POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.
Zásielka je zvyčajne doručená do troch pracovných dní od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.
5) Doručenie a dodacie podmienky
Tovar je predávaný na základe vystavených obrázkov umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho. Tieto obrázky môžu byť len informatívneho charaktkeru, z dôvodu rozdielného zobrazenia farieb na každom monitore.
Predávajúci dodá tovar podľa kúpnej zmluvy najneskôr do 5 dní po prijatí platby na účet v prípade tovaru, ktorý je skladom. V prípade, ak kupujúci objednáva tovar, ktorý má byť vyrobený alebo upravený podľa jeho priania, termín dodania tovaru určuje dohoda medzi kupujúcim a predávajúcim.
V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého i opätovného doručenia tovaru, ako aj náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu
Zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny.
Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru, pokiaľ je zavinené poštou.
Predávajúci nezodpovedá za poškodenie tovaru spôsobené poštou. Všetky balíky sú starostlivo zabalené tak, aby sa vyhlo prípadnému poškoveniu. Pri zasielaní tovaru do zahraničia zásielky poisťujeme, cena poštovného do zahraničia zostáva bezo zmeny.
Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru v prípade zadania zlej alebo neúplnej adresy uvedenej kupujúcim.
Faktúra – daňový doklad, je po zaúčtovaní platby zasielaná v elektronickej forme (PDF súbor) emailom. Elektronická faktúra spĺňa všetky podmienky vyžadované platnými zákonmi SR. Papierovú formu faktúry zasielame výlučne na požiadanie
Kúpna cena
Ceny sú uvádzané vrátane DPH a sú platné v čase uskutočnenia objednávky kupujúcim. K cene bude pripočínaná cena za poštovné.
Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu tovaru dohodnutú v kúpnej zmluve. Kúpna cena sa platí platbou na účet predávajúceho uvedeného na internetovej stránke predávajúceho alebo cez PayPal. Za deň platby sa povežuje deň, kedy je celková kúpna cena vrátane poštovného pripísaná na účet predávajúceho. Faktúra – daňový doklad, je po zaúčtovaní platby zasielaná v elektronickej forme (PDF súbor) emailom. Papierovú formu faktúry zasiela predávajúci na požiadanie.
Predávajúci má vlastnícke právo až do zaplatenia celkovej kúpnej ceny vrátane poštovného a prevzatia tovaru.
V prípade akcie na tovar je uvedená už zlacnená suma.
6) Záruka
Záručná lehota začína plynúť dátumom uvedeným na doklade - faktúre. Záručná lehota je zo zákona 2 roky. V sporných prípadoch môže byť záručná lehota predĺžená o 5 (slovom päť) dní ako náhrada za čas dopravy.
7) Reklamačný poriadok
Predávajúci zodpovedá za to, že tovar má požadovanú akosť, množstvo a je bez závad. Predávajúci zodpovedá za závady, ktoré má predávaný tovar pri prevzatí tovaru a za závady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v rámci záručnej lehoty
Na tovar sa vzťahuje záručná doba 2 roky (24 mesiacov). Ak ide o závadu, ktorá sa vyskytne bezprostredne po kúpe tovaru, je kupujúci povinný bezodkladne informovať predávajúceho. Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru kupujúcim. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zaniká. Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením, znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby, používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa. Záruka sa nevzťahuje tiež na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, násilného poškodenia, poveternostných podmienok.
Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady. Reklamáciu je kupujúci povinný poslať internou poštou.
Poškodenie spôsobené dopravou je kupujúci povinný ihned reklamovať u doručovaeľa.
Ako postupovať
V prípade reklamácie zašlite výrobok na adresu – Mlynská 553, Jalovec 97231, Slovenská republika. Preprava je hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní internou poštou. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia.
Obchodné podmienky sú platné od 22. júna 2015 do odvolania.
Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.