Nastavenie emailov

Doména zakúpená cez SAShE

V prípade ak si doménu zakúpiš cez SAShE, v cene webstránky máš aj jednu alebo viac poštových schránok (podľa zvoleného balíka služieb). Prístupové údaje k schránke nájdeš v emaile ktorý ti zašleme.

Poštová schránka je miesto, kam ti môžu prichádzať emaily a jej tvar je nieco@tvojadomena.sk

K schránke je možné pristúpiť cez web, na adrese https://mail.websupport.sk/

Alebo je možné si nastaviť ľubovoľného klienta, aplikáciu, či už na mobile, alebo aj na počítači. Inštrukcie na nastavenie »

Externá doména - Registrátor nie je Websupport

Ak máš doménu zakúpenú u iného poskytovateľa existuje možnosť prevádzkovať emailové schránky v rámci balíka služby SAShE webstránky, ale jedinou možnosťou je transfer domény. 

Transfer domény
Doména sa prevedie k nášmu registrátorovi, čo je Websupport. Je potrebné objednať akoby nanovo doménu u Websupportu, a zaplatiť ročný poplatok za doménu - platnosť domény sa predĺži o rok oproti jej pôvodnej platnosti. Pri objednávke je potrebné vyplniť Autorizačný kód, ktorý vám poskytne váš pôvodný registrátor.

Následne je potrebné službu previesť na nášho používateľa, aby bolo možné vytvoriť emailové schránky zdarma. O úpravu DNS sa postaráme my. Viac info o transfere »

Externá doména - Registrátor je websupport

Ak registrátor domény je Websupport, len doména nebola kúpená cez SAShE, je potrebné previesť služby na nášho používateľa. Login nového vlastníka služby: jklmn

To zabezpečí že ďalší ročný poplatok za doménu budete platiť nám a umožní to využívať emaily v cene už zaplateného balíka služieb. Toto nastavenie nemení vlastníka domény, ale doména je plne v našej správe, vieme teda napríklad zmeniť DNS tak ako je potreba.

 

Pozor, ak meníte poskytovateľa emailových schránok, samotné správy doručené pred touto zmenou sa neprenášajú. Emaily na externej domene sa nevytvarajú automatickým systémom, ak máte o takúto mailovú schránku záujem, prosím kontaktujte redakciu.