Domov » Žurnál+ » Autor: Emília Rudincová

Žurnál+

1500km za relaxom?

Emília R. » Osobné Blogy / 2014-08-27 18:40:17 /  12 komentárov / 16 lajkov

...a bolo rozhodnuté...  Ide sa! Požičali sme si auto pre 9 osôb, ktoré pred cestou bolo v servise odkontrolované. Pasy a platidlá máme, nasadáme! V nedeľu poobede sme odchádzali na dovolenku do Čiernej hory, cesta ubiehala tak akurát, ale pri obchvate okol Budapešti sa nám pokazilo auto. Nazvala som to ako "PRVÉ ZASTAVENIE" (to som vtedy ešte netušila......) v sprievode servisného vozidla sme išli asi 25 km do servisu, tam nám povedali, že súčiastku nemajú a bude až zajtra po 9.00 hodine. Ostali sme ako blbci spať v aute v poli a môj manžel ešte aj ochorel a teplota mu vystúpila skoro na 40. Začínalo to ako v hororovom filme. Noc otrasná, vzduch vydýchaný a ja som si len chladila hlavu o studené okno. Manželovi sme ráno hneď nasadili antibiotiká a pobrali sa do servisu. Zase čakanie, čakanie, nekonečné....... O 17.00 hodine sme odchádzali s odstránenou poruchou a faktúrkami, aby sme si potom uplatnili náhradu škody. Pri šoférovani sme sa striedali dvaja. Ja a náš kamoš Milan, manžel bol totiž odstavený a kámošku ako šoférku veľmi nepoznám. Cestou sme zabludili aj do starého Dubrovníka, ale keďže bolo ráno 5.20 a verejné toalety zamknuté nastal ďalší problém. Náš Milanko, ten jeho zúfaly pohľad a kropaje stekajúce po čele a očičká ktoré hľadali miesto, kde si na chvíľku zatróóóni,..... márne ľudkovia. Všetko bolo zatvorené. Nakoniec sa zľutoval jeden čašník a pustil ho dnu. Veľmi rýchlo nás prešla obhliadka Dubrovníka a myslím si, že Milanko má ten najkrajší zážitok...........

Konečne hranica Čiernej hory - krajiny chudobnej, ale krásnej. Krajiny, kde som konečne nemala pocit, že som obrovská, lebo ženy aj chlapy sú tam prevažne urastení a ozaj sú tam nádherné ženy. Musím uznať, že pobyt v Budve a rôzne výlety ktoré sme tam absolvovali boli prekrásne. Videli sme Boku Kotorskú, plavili sme sa po Skadarskom jazere - najväčšie v európe, okolo ostrovčekov Sv.Štefan a Sv. Nikolaj, prešli sme spústu kilometrov, ktoré vôbec neľutujem. Ubytovanie, stravu, celý pobyt sme mali perfektné, dokonca aj autíčko nás celý čas poslúchalo. Nádhera, som stotožnená s tým, že budúci rom by som išla opäť na to isté miesto.

Všetko raz skončí a aj náš pobyt, balíme, odchádzame. Cesta bola pomalá, lebo z Budvy do Splitu žiadna diaľnica nebola. Manžel konečne vystriedal Milana, zastali sme na benzinke, natankovali plnú, dali kávu a nasadli do auta. Ale márne sa pokúšal môj Rudko naštartovať auto, ani ťuk, ani ťuk. Asi do 10 min už bola odťahovka pri nás, nikoho sme nevolali, ale OK. "DRUHÉ ZASTAVENIE" som to nazvala a oči mi zaliali slzy. V servise auto napichli na diagnostiku a zistili, že nefunguje jeden vstrek, náhradný diel stojí od 700,- do 1000,-€ a bol piatok poobede, nakoniec sa servisákovi podarilo naštartovať auto a nám nič iné neostávalo iba riskovať. NIEKEDY JE TO TO JEDINÉ SPRÁVNE RIEŠENIE. Išli sme bez zastávky, keď pípla rezerva vtedy sme dotankovali a udržiavali priemernú rýchlosť 110-140. BOLA TO ADRENALÍNOVÁ DOVOLENKA. Autíčko vydržalo a doviezlo nás až do cieľa. Už je OK, jeho majiteľ investoval do opravy a teraz ho chce predať.

A čo mi povedali v poisťovni? O tom už radšej ani písať nebudem!  .....keď vtáčka lapajú, pekne mu spievajú....

Komentáre

JanaFabry dobrá dovolenka,až na ten adrenalín :)

2014-08-27 18:51:092x

MASA Aspoň si nepripadám staro, keď toto všetko človek absolvuje, rozpumpuje sa vám v žilách krv.....a už to ide.... adrenalín na správnom mieste

2014-08-27 19:03:111x

JanaFabry asi platí,že čo ťa nezabije,to ťa posilní :)

2014-08-27 19:13:171x

MASA Miniart, máš pravdu. Manžel to vzdával už v Maďarsku, ale mááárne. Prehlasovali sme ho!

2014-08-27 19:22:231x

Lucina Podobný zažitok som absolvovala pred tyždnom, 4 hodiny strávené v noci v odstavnom pruhu s blikačkami. 12 ročnému autu odisiel motor....ale hlavne že sme zdraví a doma:-)

2014-08-27 19:23:492x

snakebite do čiernej hory sa chystám už tri roky, dúfam, že na budúci rok to už konečne vyjde :)

musel to byť super výlet

2014-08-27 19:24:592x

MASA Vitaj v klube Lucina.

2014-08-27 19:25:072x

MASA snakebite, choď, nebudeš ľutovať. Ceny pre našinca super, dohovoríš sa bez problémov, nádherná krajina a to teplo a tie čisté vecká na pláži, ľudia, klobúk dole!!! Pláž síce plná špačkov od cigariet, ale inak ok.

2014-08-27 19:28:151x

snakebite ja mám rada balkán, pretože tam ešte stále nie je jedno nákupné stredisko a billboard za druhým. a je tam krásna príroda. nebaví ma ležať na pláži, vždy pozerám pamiatky a prírodné krásy a v čiernej hore chcem vidieť pár starých miest a národné parky, hneď pri boke kotorskej jeden je. pekne je aj v srbsku, škoda, že som tam bola iba dva dni

2014-08-27 20:42:011x

marusz jaaj Cierna Hora , Bola som tam 2x ale uz asi pred 10 rokmi. Je tam krasna priroda a to more.... Inak adrenalin sme mali aj my cestou tam, isli sme cez Bosnu a dali sme nejaku skratku , padol tam most a obchadzka Bola cez take hory vysokeee. Po horskej rozstrielanej ceste s 2 detmi v aute. Ked sme dosli dole, stal tam policajt a moj vtedajsi muz vybehol z auta a od radosti ho objimal aj som myslela ze mu streli nejaku pusu :-D Do Ciernej Hory sme potm isli 50km/h lebo auto prestalo posluchat.

2014-08-28 11:17:501x

ekodeli tak to bola ozaj odvaha ist na pozicanom aute ;) ale ciel cesty - to bola trefa do cierneho! skvelee, hlavne, ze vsetko dobre skoncilo :))

2014-08-28 12:21:431x

MASA Auto sme mali síce požičané od známej osoby a do našej dovolenky bolo bezporuchové. Smola, proste smola! Dokonca náš Milanko je majiteľ servisu a nevedel si tiež poradiť. Iba diagnostika pomôže, alebo Teodora!

2014-08-28 18:15:041x

Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.

TOP Žurnál - Týždeň

Najlepšie žurnály posledného týždňa TOP žurnál mesiac »

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »