Domov » Žurnál+ » Autor: Jaroslava Gloszová

Žurnál+

Jednanie so zákazníkom

Jaroslava G. » Osobné Blogy / 2014-11-25 17:53:19 /  7 komentárov / 11 lajkov

Stále sa sťažujeme na chovanie zákazníkov,ale ja chcem napísať skúsenosť z opačnej strany.

V nedeľu som u jednej predajkyne objavila pár servítiek,ktoré by sa mi hodili.Keďže cena servítiek bola asi 1 euro samozrejme sa mi nechcelo zaplatiť požadovaných 2,20poštovné.Napísala som dotyčnej či by mi servítky mohla poslať obyčajnou poštou.

Moju poštu si prečítala,ale vôbec nereagovala.Nechápem aký problém by pre ňu bol poslať servítky obyčajnou poštou a už vôbec nechápem,že neodpísala.Mohla napísať že obyčajnou poštou neposiela-nepáčilo by sa mi to,ale musela by som to akceptovať.

Ale že som jej ako zákazníčka nestála ani za odpoveď...

Komentáre

Mydlaren Možno toho má veľa. Prečítala si poštu v mobile s tým, že odpíše neskôr. A neskôr zabudla.

Skúste sa pripomenúť. Je len utorok a písali ste jej v nedeľu. Aj internetové obchody si zaslúžia voľné víkendy ;-)

Poznám to podľa seba.....;-)

Pekný večer.

2014-11-25 19:56:4312x

dilema tiež si myslím, že možno nebola na nete alebo nestihla...nestretla som sa s tým, že by ma niekto odignoroval :) trpezlivosť :)

2014-11-25 20:04:421x

kukullka Mne sa to stalo tiež raz, bohužiaľ zabudla som odpísať aj ja, ale našťastie mi poslala kupujúca na druhý deň smajlíka a otáznik. Veľmi som sa jej ospravedlnila a dala zľavu....som rada, že mi odpustila. Sme len ľudia všetci, treba sa ozvať ešte raz..... a možno skončila v nemocnici ako ja pred týždňom :-)

2014-11-26 09:14:201x

Sonusa ja keď potvrdzujem objednávku na takú maličkú sumu (tiež ponúkam servítky), sama napíšem kupujúcej a dám návrh na obyčajné poštovné, ja to zasa beriem tak, že ten kupujúci si ani nemusí uvedomiť výšku poštovného a bolo by odo mňa chrapúnstvo pýtať tak veľa

v tvojom prípade navrhujem počkať, resp. potom to riešiť tým smajlom ako píše kukullka

2014-11-26 10:17:001x

jajax Ďakujem za reakcie a možno máte pravdu :O Skúsim sa teda pripomenúť.

2014-11-26 15:35:13

jajax Takže dotyčná mi odpísala(možno čítala žurnál :-))),že mi pošle zásielku obyčajnou poštou za 0,80€.A keďže servítky sa mi hodia,tak akceptujem ponuku.

2014-11-26 19:29:08

jajax AKO TO SKONČILO

Objednala som si,dotyčná mi dva dni nepotvrdila objednávku.Tak som jej napísala,že keď s tým má taký problém nech ju zamietne.Odpovedala mi,že nie je doma a nechcela objednávku potvrdiť,kým si nie je istá,že má všetky servítky.A či mám problém počkať do nedele.Odpísala som že nemám problém čakať ale mám problém s jej chovaním a že stačilo poslať poštu,že mám počkať.

Potom už bolo všetko v poriadku.Ešte som si doobjednala servítky a už ich mám aj doma.

Je škoda,že k tým nepríjemnostiam došlo,ale snáď si uvedomí že so zákazníkom treba vždy komunikovať.

2014-12-03 18:27:35

Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.

TOP Žurnál - Týždeň

Najlepšie žurnály posledného týždňa TOP žurnál mesiac »

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »