Nastavenie emailov

V prípade ak si doménu zakúpiš cez SAShE, v cene webstránky máš aj jednu alebo viac poštových schránok (podľa zvoleného balíka služieb). Prístupové údaje k schránke nájdeš v emaile ktorý ti zašleme.

Poštová schránka je miesto, kam ti môžu prichádzať emaily a jej tvar je nieco@tvojadomena.sk

K schránke je možné pristúpiť cez web, na adrese https://mail.websupport.sk/

Alebo je možné si nastaviť ľubovoľného klienta, aplikáciu, či už na mobile, alebo aj na počítači. Inštrukcie na nastavenie »

Emaily - externá doména

Aj ak máš doménu zakúpenú u iného poskytovateľa existuje možnosť prevádzkovať emailové schránky v rámci balíka služby SAShE webstránky. Sú dve rozdielne možnosti:

1. Transfer domény
Doména sa prevedie k nášmu registrátorovi, čo je Websupport. Je potrebné objednať akoby nanovo doménu u Websupportu, a zaplatiť ročný poplatok za doménu - platnosť domény sa predĺži o rok oproti jej pôvodnej platnosti. Pri objednávke je potrebné vyplniť Autorizačný kód, ktorý vám poskytne váš pôvodný registrátor. (Ak registrátor domény je Websupport, len doména nebola kúpená cez SAShE, všetky predchádzajúce kroky odpadajú.)

Následne je potrebné službu previesť na nášho používateľa, aby bolo možné vytvoriť emailové schránky zdarma. O úpravu DNS sa postaráme my. Viac info o transfere »

2. Zmena MX záznamov
Pri tejto možnosti doména zostáva u vášho pôvodného registrátora. Je potrebné upraviť okrem DNS A záznamov, aj DNS MX záznamy.

MX1 37.9.169.110
MX2 37.9.169.111

 

Pozor, ak meníte poskytovateľa emailových schránok, samotné správy doručené pred touto zmenou sa neprenášajú.