Hodnotenie kupujúceho
Každý predajca má možnosť vyjadriť spokojnosť s kupujúcim, alebo naopak upozorniť na neseriózneho kupujúceho, ktorý napríklad neprebral balík na dobierku cez Hodnotenie kupujúceho v detaile objednávky.
Možnosti hodnotenia sú len tieto predvyplnené:
- Všetko OK
- Rýchla úhrada
- Zložitejšia komunikácia
- Neuhradené vôbec
- Storno dohodou
- Neprebratá dobierka
- Neuhradené v termíne - nakoniec OK
- Nereaguje na poštu, upozornenie
- Odstúpenie od zmluvy
- Reklamácia
Do hodnotenia kupujúceho je použitý aj dôvod, ktorý predajca volí v Žiadosti o storno.
Pokiaľ predajca najskôr udelí hodnotenie kupujúceho v detaile objednávky a potom ho v žiaodsti o storno zmení, uloží sa to hodnotenie, ktoré udelil ako posledné.
Predajca má možnosť pozrieť si staršie hodnotenia kupujúceho od ostatných predajcov, u ktorých nakúpil.
Hodnotenia kupujúceho si môže pozrieť pri každej novej zákazke, vedľa mena kupujúceho cez Overiť kupujúceho. Kupujúci, ktorý má väčší počet stornovaných objednávok je označený výkričníkom
K hodnoteniam kupujúceho sa môže dostať aj pri oslovení kupujúcim internou poštou cez História kupujúceho.