Domov » Fórum » Návrhy a pripomienky » Komunikácia so zákazníkmi - označenie Užívateľ

Komunikácia so zákazníkmi - označenie Užívateľ

Návrhy a pripomienky

 
chalupka | 2022-05-24 18:29:293x

Zdravím, mám pripomienku ohľadom komunikácie so zákazníkmi. Ak som správne pochopila, pokiaľ nie je zákazník registrovaný pod nejakým nickom, jeho označenie v pošte je po novom Užívateľ bez akéhokoľvek iného rozlíšenia, čo je veľmi nešťastné. V tomto období mám veľmi veľa objednávok na hrnčeky pre pani učiteľky a denne mi prichádza okolo 10 nových správ a začína sa to stupňovať. Polovica týchto ľudí má označenie iba "Užívateľ". Všetci majú veľmi podobné otázky a robí mi veľký problém týchto ľudí rozlíšiť, komu som odpísala, komu nie, všetko musím po jednom rozklikávať a kontrolovať. Nie každý vyplní predmet správy. Nedá sa ani sledovať jednotlivé vlákno, filtrovať správy od určitého Užívateľa - jednej osoby, aby som ich mohla naraz označiť za vybavené a aspoň opticky to nejako spracovať. No je to strašný chaos a značne mi to časovo komplikuje komunikáciu. Predtým boli k neregistrovaným užívateľom pridelené aspoň nejaké čísla, pri prehľade správ som ich vedela odlíšiť.

TandF-art | 2022-05-25 08:45:08

Za nás, a to ani nie sme zavalení objednávkami, by tiež pomohlo, ak by aj neregistrovaní museli uviesť aspoň meno a priezvisko... ak už majú vytvorenú objednávku, tak sa pri správach napravo daná zákazka objavuje, to je jediné plus, že sa podľa toho dá riadiť, ale ak si ešte objednávku nevytvorili a je ich viac, je to určite mätúce.

NoiArt | 2022-05-25 10:03:213x

Ahojte, je to naozaj veľmi neprehľadné, nedá sa v tom orientovať. A keď už píšem, chcela by som sa spýtať, či by sa nedalo nejako rozdeľovať aj objednávky. Myslím, že predajcovia, ktorí majú viac objednávok by to veľmi privítali ak by som si vedela urobiť skupinu objednávok, ktoré budem dnes riešiť, lebo ak ich tam mám viac, stále musím rolovať hore dole a hľadať objednávky, ktoré mám vybaviť a poslať. Ďakujem

chalupka | 2022-05-25 13:09:47

Hlavne, keď zákazník pokladá otázky a nepodpíše sa a potom že - ja som Vám písala už minulý týždeň - a teraz pozerám mám tam 30 správ od "Užívateľ" - no koniec.. Noi Art - super nápad, to by som tiež privítala. Alebo nejaké filtrovanie podľa dní, týždňov, keď rolujem 40 objednávok je to nepraktické - a ako naschvál sa mi teraz pokazilo koliečko na myši :D :D

jklmn  REDAKCIA  | 2022-05-25 13:38:304x

my sme pred casom zrusili povinne zadavanie uzivatelskeho mena pri registracii, lebo bolo skoro nemozne najst volne, kedze poziadavka bola na jedinecnost. ale u vacsiny uzivatelov vieme meno, to mozeme v poste zobrazovat, aj ked nebude uplne jedinecne (mozete mat dvoch zakaznikov s rovnakym menom a priezviskom). urcite to vyriesime.

wlkr | 2022-06-06 17:40:571x

@jklm ako takymto pouzivatelom bez pouzivatelskeho mena rezervovat na mieru vyrabane vecicky?

chalupka | 2022-06-06 18:59:49

Pripájam sa, tiež neviem spraviť rezerváciu.

wlkr | 2022-06-08 08:41:02

experimentalne som zistil ze na rezervaciu funguje user_xxxxx , kde xxxxx cislopouzivatela

Adam  REDAKCIA  | 2022-06-09 09:24:48

@wlkr je to tak ako píšete, pridali sme login takéhoto užívateľa do detailu správy, aby sa to jednoduchšie hľadalo. Ďakujeme za info.



Pripísať komentár


Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.