Domov » Fórum » Návrhy a pripomienky » Viac ( resp.lepšie) možnosti dostupnosti-doby dobania

Viac ( resp.lepšie) možnosti dostupnosti-doby dobania

Návrhy a pripomienky

 
HenrietaMocova | 2019-08-07 18:23:321x

V súčasnosti je na Sashe 7 možností dostupnosti od "skladom" do max "výroba trvá vyše mesiaca".

Medzitým je možnosť 3 dni; týždeň; 2,3týždne čo je podľa môjho názoru zbytočné.

Lepšie by bolo rozdeliť možnosti na väčšie časové intervaly. +vyše mesiaca je veľmi abstraktné a pre zákazníkov mätúce. Častokrát kvôli tomu dochádza k nedorozumeniu až k stornovaniu objednávky.

jklmn  REDAKCIA  | 2019-08-08 10:16:55

rozumiem tomu tak, ze chcete pridat dalsie moznosti, 2 mesiace, 3 mesiace, 4 mesiace.

mam doplnujucu otazku, tento sklz je fixny? alebo sa meni pocas roka? je rovnaky pre vsetky veci na objednavku? ze ci by potom nebolo lepsie pridat jednu specificku dostupnost, kde by ste vyplnali vzdy konkretny mesiac. napr: Dostupnost: Január 2020

Lebo to som si vsimol castejsie u predajcov, ze ten sklz zalezi od nestihania zakazkovej vyroby, ze beru objednavky na najblizsi volny termin, ktory ale plava v case podla vytazenosti.

HenrietaMocova | 2019-08-08 14:43:37

Sklz nie je fixný, záleží od vyťaženosti, od sezóny... Nie je rovnaký pre všetky veci na objednávku. Napr.na výrobu obrúčok potrebujem štandardne 3 mesiace, ale viem pomedzi to vyrobiť drobný prstienok s líškou aj za 3 týždne.

Pre mňa je dostupnosť: Január 2020 zase nepoužiteľná, lebo potrebujem vyjadriť dobu potrebnú na výrobu; čiže ak si teraz objednajú vec bude hotová o 3-4.. x mesiacov.

TvoreNina | 2019-08-12 10:53:291x

Ja by som zas pridala medzi týždeň a dva 10 dní

peknasvadba | 2019-08-12 17:37:272x

a keby sa nechala dodacia doba ako je , ale pridala sa položka podľa vzájomnej dohody, čiže výrobca by dodaciu dobu upresnil cez správu s termínom dodania , prípadne túto položku dať len pre určité kategorie, predajcov

Pri obrúčkach dlhšiu dodaciu dobu plne chápem, my sme tiež čakali dva mesiace .

atelierik | 2019-08-16 12:34:421x

Žiaľ, ani pre mňa nie je automatické potvrdzovanie objednávok a tým pádom ani platba kartou - pri takej špecifickej výrobe, kde každému prispôsobujem "tie jeho" odtiene, detaily a množstvá si ani neviem predstaviť potvrdiť objednávku bez predošlej komunikácie s potenciálnym zákazníkom... Ja viem zodpovedne potvrdiť objednávku až po dohodnutí všetkých týchto detailov... A že budem v konkurenčnej nevýhode? Žiaľ, asi ano, budem to sledovať:))

atelierik | 2019-08-16 12:40:57

prepáčte, táto poznámka mala byť v Téme Platba kartou / Automatické potvrdenie objednávok... Omylom sa ale ocitla tu:)) Ospravedlňujem sa!



Pripísať komentár


Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.