Domov » Fórum » Otázky a odpovede » Ako funguje objednanie s doručením cez Zásielkovňu?

Ako funguje objednanie s doručením cez Zásielkovňu?

Otázky a odpovede

 
ardeas | 2017-03-15 20:41:187x

Zdravím,

dnes som si všimla, že je v poštovnom už možnosť aj posielať cez zásielkovňu.sk Nejako som nikde nepostrehla info o tejto (pre mňa momentálne) novinke, už je tam dlhšie? :) Vďaka, toto kvitujem :)

Otázka je pobočku si zákazník navolí nejako pri objednaní a mne sa to zobrazí pri objednávke, či si to musí odkomunikovať s ním každý sám?

Vďaka za odpoved.

Ľ.

suzina | 2017-03-16 12:02:02

osobne si myslím, že je myslená len zasielkovňa ako doručovacia firma lebo oni aj doručujú nemajú len vyslovene výdajné miesta a veľa firiem ich používa práve preto, že v niektorých prípadoch je doručovanie cez nich lacnejšie ako cez slovenskú poštu :) príklad do 1kg 3.54 € už s DPH a v cene je poistenie do 300€ ale skôr by so otázku smerovala priamo na Sashe nie do fóra tu je menšia šanca, že si to všimnú... presne preto všade píšu, že ak sú nejaké otázky, pripomienky, treba ich smerovať cez ten ich formulár

bizut | 2017-03-16 14:44:233x

Ja si práve myslím, že to je dobrá otázka do fóra. Určite by to zaujímalo viacej ľudí.

suzina | 2017-03-17 10:17:10

asi som to blbo napísala ale ja som nemyslela, že to vôbec nepatrí do fóra, samozrejme patrí ale je naozaj mala pravdepodobnosť pri tom všetkom čo sa tu počas dňa zomelie aby si to na 100% zo Sashe všimli. Keď tak by som použila formulár a tam pridala link na túto diskusiu.... lebo tak môžete čakať do aleluja a nemusíte sa odpovede ani dočkať

fanco | 2017-03-17 15:16:53

Náhodou je to super, že je to tu vo fóre, pretože inak by som si to nevšimla. :-) Ja som bola v nastavení pred pár dňami a ešte to tam nebolo. ardeas, ak chcete, môžete skúsiť urobiť objednávku u mňa a vyskúšame, ako to funguje. Mám už nastavené posielanie aj cez Zásielkovňu. Sama som zvedavá, či je to len informatívny údaj, alebo si zákazník môže vybrať pobočku. Inak, bez tej pobočky to nemá význam, pretože ja nemôžem tušiť, ktorá pobočka je najbližšia k jeho bydlisku alebo k pracovisku a pod.

Adam  REDAKCIA  | 2017-03-17 15:31:012x

Ahojte,

zásielkovňa je na SAShE naozaj len chvíľu. Jej nastavenie a vybratie má len "informatívny charakter", detaily doručenia bude potrebné dohodnúť vnútornou poštou SAShE. Zásielkovňa má veľký výber spôsobov doručenia, ktorý je bližšie popísaný na ich stránke https://www.zasielkovna.sk/

fanco | 2017-03-17 15:37:532x

Adam, a bol by veľký problém prepojiť to s ich systémom pobočiek? Ja to mám tiež v eshope, ale priznám, že netuším, ako náročné bolo zapracovanie. V každom prípade, ide o druhý najčastejší spôsob doručenia, ktorý si zákazníci vyberajú. A okrem toho viem posielať cez Zásielkovňu aj do ČR, čo je veľmi výhodné a tiež do Maďarska a Rumunska - priamo na ich pobočky.

Adam  REDAKCIA  | 2017-03-17 15:49:561x

zatiaľ sa jedná o akúsi skúšobnú prevádzku, no samozrejme nevylučujem, že by sa táto funkcionalita v budúcnosti rozširovala.

fanco | 2017-03-17 15:53:16

OK, dik.

chalupka | 2017-03-23 23:03:12

Ja som mala niekoľko dní nastavený spôsob odoslania aj cez zásielkovňu, ale urobilo mi to akurát chaos v objednávkach, tak som to zrušila. Zákazníci často túto možnosť pri objednávke zaškrtnú, aj keď nevedia ako to funguje (hoci v profile mám všetko vysvetlené), potom zistia, že im to nevyhovuje a chcú zaslať poštou - a mne následne nesedí výška poštovného, zvýšiť sa nedá. Takže sa vraciam k predošlému spôsobu - pri väčšom nákupe ponúkam možnosť zaslania cez zásielkovňu vnútornou poštou, lebo je to cenovo výhodnejšie (poštovné zákazníkovi dodatočne v objednávke znížim).

Neviem, možno ostatní predajcovia majú s nastavením lepšiu skúsenosť. Alebo pozornejších zákazníkov.

Adam  REDAKCIA  | 2017-03-24 09:31:483x

@chalupka ďakujeme za spätnú väzbu, pridali sme do objednávky informáciu pre kupujúceho o doručení na výdajne miesto.

chalupka | 2017-03-24 13:36:39

Super, tak som si možnosť zásielkovne opäť nastavila a uvidím ako to bude fungovať :-)

chalupka | 2017-03-24 13:38:436x

Ešte sa chcem spýtať, či by tam nešiel prípadne nastaviť nejaký preklik rovno na pobočky:

https://www.zasielkovna.sk/pobocky

ololo | 2018-11-23 15:40:40

@Adam Nie je prosím nejaká možnosť nastaviť aby v poznámke bolo to výdajné miesto zásielkovne farebne zvýraznené? Ideálne fialovou alebo ružovou :) Lebo len tŕpnem, že to pošlem poštou keď pôjdem na autopilota pri viacerých zákazkach

Adam  REDAKCIA  | 2018-11-23 16:06:19

@ololo To nebude zlý nápad. Pozrieme sa na to.

Adam  REDAKCIA  | 2018-12-17 13:19:394x

@ololo Pridali sme nové farbené rozlíšenie pre doručenie cez zásielkovňu, pri platbe prevodom aj dobierkou.

ololo | 2018-12-17 17:07:37

@Adam, ďakujem(e), ste šikulky :)

ZuzKapsa | 2019-06-29 14:27:56

Pozerala som registráciu v zásielkovni a mám sa tam teda zaregistrovať ako e-shop, alebo ako fyzická osoba? Viete mi poradiť? vlastný eshop nemám , len tu na Sashe.

ololo | 2019-07-01 08:10:491x

Dobrý deň, v krátkom čase mám druhú objednávku cez zásielkovňu, pričom nebolo uvedené výdajné miesto, dá sa prosím urobiť nejaká poistka/vyskakovacie okno, ktoré nepustí objednávku ďalej? Zatiaľ som to v pohode odkomunikovala so zákazničkami, ale mám aj zákazky pri ktorých zákaznici poštu už viac nečítajú a tam by to asi bolo zaujímavejšie.

Adam  REDAKCIA  | 2019-07-01 09:36:262x

@ololo Taká poistka by tam mala byť, pozrieme sa na to, ďakujem za info.

glitzi | 2019-08-14 11:22:282x

Ahojte, ja musím pochváliť Zásielkovňu. Odkedy som sa zaregistrovala ako e-shop (registrácia a overenie trvá 3 prac.dni) a uviedla som možnosť dopravy cez Zásielkovňu a výdajné miesta, tak si všímam, že zákazníci dosť preferujú Zásielkovňu, je lacnejšia (balík do 1 kg posielam za 2,36 eur pri platbe vopred a tuším 2,95 eur pri platbe na dobierku - pošta má aktuálne po zvýšení od júla sadzby 2,95 eur 1.tr.doporučene do 1 kg a 4,05 eur! za dobierku),na druhý deň je balíček u zákazníka, nemusí čakať v rade na pošte. A keďže mám okolo seba 4 výdajné miesta, kde som do 5 minút pešo, tak pre mňa perfektná náhrada za poštu, kde nemusím čakať a hlavne si kontrolovať, či stíham poslať v rámci 1.triedy. (Na starej pošte sme mali 1.tr. do 14:20....). Myslím, že pre tých, čo bývajú v mestách je to skvelá alternatíva.



Pripísať komentár


Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.