Domov » Fórum » Otázky a odpovede » Časová dostupnosť tovaru

Časová dostupnosť tovaru

Otázky a odpovede

 
QuiltDesign | 2010-12-20 16:56:54

Chcem sa opytať jklm, ci by nahodou nebolo mozne v nejakej blizkej, alebo aj vzdialenej buducnosti dorobit k popisu tovaru aj casovu dostupnost, mozno aj s volbou ;), ak sa bude dat.... Niektore vystavene vyrobky mam skladom, ale niektore vyrobim len po objednani, napr do 3 dni, do 2 tyzdnov..... atd atd, aby mal kupujuci jasno, kedy ma vyckavat tetu postarku... :-)

dakujem dakujem :-)

gabul | 2010-12-20 19:08:11

to by sa mi tiež hodilo.

jklmn  REDAKCIA  | 2010-12-20 19:13:12

toto je hotové, len je to vypnuté. Problém bol s tými možnosťami, aké dať na výber a aké potom zobraziť kupujúcemu, tak aby to vyhovovalo všetkým predajcom. Totiž napr. niekto má tovar skladom a na poštu chodí len raz za týždeň vo štvrtok. Nie je to kompatibilné a nechceme zbytočne kupujúceho zavádzať. Ale už mám predstavu o čo vám ide, skusíme to vymyslieť.

QuiltDesign | 2010-12-20 19:26:11

Tak nejaky konkretny nazov, aby bola z toho vypustena posta.. Tak napriklad "cas potreny na vyrobu", "trvanie výroby" alebo "cas potrebny na pracu"..... :-DDD, no nic moc, chichi, ale vy to uz nejako vymyslite.... dakujem moc.

myjka | 2010-12-20 21:36:39

uz som sa na to pytala pred par dnami. Co slovo dostupnost do?

jklmn  REDAKCIA  | 2010-12-21 00:09:59

No je to vonku, zatiaľ tak, že pri nastavenej možnosti "Skladom" sa pri vecičke nič nezobrazuje, teda dostupnosť sa zobrazuje len ak je vec na objednávku. Myslím že to bol účel. Jo?

jklmn  REDAKCIA  | 2010-12-21 00:10:24

Nastavuje sa to vedľa počtu ks.

QuiltDesign | 2010-12-21 07:31:27

No super, aspon to nebude otravovat tych, ktori maju vecicky "neopakovatelne", teda vzdy skladom" ....este lepsie. :-)

zuKa_sunny | 2010-12-21 13:51:30

je to super nastavene, diki!

simma15.o | 2010-12-22 14:02:19

hej hej, fajn nápad..

BioHandmade | 2020-10-07 11:24:305x

@jklmn

Keďže sa mi už veľakrát stalo, že kupujúci si prečítal len prvý riadok:

"DOSTUPNOSŤ: 1 ks"

a ten hneď považoval za skladovú dostupnosť,

druhý riadok si však už neprečítal:

"Na objednávku, vyrobím do 3 týždňov",

chcela by som sa spýtať, či by sa to nedalo formulovať nejako jasnejšie, že výrobok nie je skladom, ale že ho treba vyrobiť.

Zároveň by veľmi pomohlo (možno aj iným predajcom, ktorí tvoria drobnôstky predávané v desiatkach kusov), ak by sa dalo pri vecičke súčasne nastaviť:

- počet skladom

- počet na objednávku,

teda kupujúci by si hneď mohol objednať napr. 20 ks, hoci skladom je momentálne len 10 ks a na druhých 10 ks si treba trochu počkať, kým budú vyrobené (teda, aby bolo preňho jasné, že nie je problém objednať aj viac kusov na objednávku, hoci skladové zásoby sa zúžili. Bolo by to praktické a rýchle. Bez zbytočného dodatočného doobjednávania a s tým súvisiacej korešpondencie).

(To priniesla prax pri mojich vianočných orieškoch...)

Vďaka za názory. :-)

SalixAlba | 2020-10-07 13:15:212x

@BioHandmade @jklmn ano, to nie je zly napad, hlavne pri prvom bode, tam by stacilo doplnit, aby sa pred pocet dotahovalo "skladom" alebo "na objednavku".

Priklad: DOSTUPNOSŤ: skladom 1 ks

Alebo: DOSTUPNOSŤ: na objednávku 1 ks

Ta druha moznost tiez nie je na zahodenie, uz som sa s takym niecim pri nejakom eshope stretla....

TvoreNina | 2020-10-08 16:45:271x

Toto čo rieši @BioHandmade je dobrá poznámka, tiež nad tým rozmýšlam. Mám napríklad vec skladom 1ks, ale materiál aj na 10, vyrobím do týždňa. Neviem ako to rozumne nastaviť, aby som ľudí neodradila, keď dám ,,na objednávku" a filtrujú si napr len veci skladom... Zároveň pri takýchto veciach po predaní vždy ručne zas nastavujem, że vec nie je vypredaná, ale doplním tie počty na objednávku. Ak by sa to aj nedalo zapracovať, aby sa zpbrazovalo naraz, koľko je skladom a koľko sa dá ešte vyrobiť (predpokladám, že to nie je také jednoduché), ako to riešite ostatní? Čo sa vám osvedčilo?

BioHandmade | 2020-10-08 17:35:504x

Aj ja ešte pripomeniem, že to dvojaké nastavenie na veci "Skladom" a "Na objednávku" je naozaj užitočné ešte aj z tohto hľadiska - predávajúci si tak nastaví, koľko má ešte v zásobe materiálu, presne na koľko kusov.

Príklad: Kúpila som si materiál na 50 ks orieškov s perníčkami- SKLADOM mám urobených 10 ks a NA OBJEDNÁVKU môžem urobiť ešte 40 ks. Nastavením možnosti koľko kusov môžem ešte urobiť na objednávku si zároveň zaznamenávam, koľko toho materiálu mi ešte zostalo. (Na prvý pohľad sa to môže niekomu zdať malichernosť, ale pri stovke druhov orieškov z rôznych materiálov to veľmi uľahčí orientáciu. (Zvyčajne, keď sa niekto ozve, že mám skladom len 5 ks, ale chceli by viac, píšem, momentík, musím popozerať do košíčkov, koľko mám ešte materiálu, či vôbec budem na toľko mať... Predlžuje sa tým zbytočne komunikácia s kupujúcim. Nové nastavenie by prinieslo väčšiu pružnosť a rýchlosť pri objednávaní.)

Vitajdrobcek | 2020-10-12 11:36:59

S tou dostupnosťou by sa mohlo niečo urobiť aj v ramci eshopov.

Na Sashe je to: "DOSTUPNOSŤ: 1 ks" riadok pod tym: "Na objednávku, vyrobím do 1 týždňa

Kdežto v eshope sa to ale zobrazuje takto: DOSTUPNOSŤ: Na objednávku. 1 kus do týždňa. Akokeby sa viac kusov vyrobit uz nedalo :)

Lesiavelin | 2020-10-20 10:10:593x

Ahojte, pripájam sa, už sa mi viac krát stalo že si kupujúci nevšimli dostupnosť a mysleli si že aj to čo je na objednávku mám skladom, lebo je tam napísane Dostupnosť:1ks a rozdiel je len vo farbe a až pod tým je napísané že na objednávku do týždňa a pod...tiež mi napadlo to čo SalixAlba že

DOSTUPNOSŤ: skladom 1 ks

DOSTUPNOSŤ: na objednávku 1 ks

Najlepšie by bolo to nejak zvyrazniť že je vec na objednávku, lebo kupujuci si to naozaj často zmýlia a potom mi píšu že kde maju vecičky tak potom vysvetlujem :D ďakujem ♥

BioHandmade | 2020-10-20 19:02:34

@jklmn

@adam

Stáva sa to čoraz častejšie, chcela by som, aby bol ten nákup čo najpohodovejší, stručný, jasný, rýchly, bezproblémový. Aby nebolo treba dodatočne vysvetľovať, prečo vecička neprišla obratom po úhrade, keď mala DOSTUPNOSŤ: 1 ks.

jklmn  REDAKCIA  | 2020-10-21 12:32:121x

Torcha sme to upravili,

to rozdelenie na pocet skladom a pocet na objednavku by bolo idealne, ale je to velka a komplikovana zmena.

SalixAlba | 2020-10-21 12:42:11

@jklmn dakujeme za upravu, vyzera to super. Este maly detail: ak je na objednavku iba 1 ks, tak nie je tam udaj o pocte, teda vyzera to takto: na objednavku do 2 tyzdnov

Lesiavelin | 2020-10-21 12:54:31

Oooo ďakujeme, super to je :)))

jklmn  REDAKCIA  | 2020-10-21 13:42:14

@SalixAlba no to sme naschval schovali, bolo to neprehladne prečíslované. aj tak je tá info o jednom kuse celá otázna.

SalixAlba | 2020-10-21 13:47:27

@jklmn dakujem za vysvetlenie, prisposobim sa:)

BioHandmade | 2020-10-21 15:36:03

@jklmn Perfektné! Ďakujeme. :-)

TandF-art | 2020-10-22 11:48:35

@jklmn mne ten údaj o počte pri veciach na objednávku stále ukazuje.. napr. pri našich kovových kľúčenkách vidím toto:

DOSTUPNOSŤ: Na objednávku 25 ks do 3 dní

Dúfam že to nebude v nikom evokovať že 25ks vyrobíme do 3 dní (aj keď by sme to dokázali ;) ) ... je to proste len údaj, že kovových tiel na výrobu kľúčenok máme aktuálne k dispozícií 20+5ks

gerberis | 2020-10-24 16:46:06

BioHandmade to má super zrozumiteľné, mne tiež na objednávku napríklad pri pierkach ukazuje text : na objednávku 120 ks do 3 dní

BioHandmade | 2020-11-08 18:32:261x

@jklmn

Keďže vždy je čo vylepšovať, posielam ešte tieto návrhy:

1.) To zaznamenávanie zostatku materiálu na výrobu jednotlivých vecičiek by sa dalo zaznačovať tak, že by funkcia "Napísať poznámku (viditeľnú len pre mňa)" mohla byť nielen v zákazkach v sekcii "Zobraziť možnosti balíka", ale aj v sekcii "Moje veci" pri jednotlivých vecičkách.

2.) Výborný by bol tzv. strážny pes (resp. "Informácia o dostupnosti výrobku"), ktorého by si kupujúci nastavil a keď sa vecička opäť objaví dostupná skladom, automaticky mu príde správa o dostupnosti do e-mailu. (Vlastná skúsenosť: Keď je rezervácií dopredu veľa, označujem si ich hviezdičkou v pošte a potom, keď sú veci opäť skladom, kontaktujem jednotlivo všetkých, ktorí o vecičky prejavili záujem. Je to náročné na čas a zároveň hrozí, že systém môže vyhodnotiť takto zasielanú poštu ako hromadnú, t. j. nedostanú ju všetci, myslím, že to blokuje nad 10.)

SalixAlba | 2020-11-08 18:34:121x

@BioHandmade dobre napady obidva:)



Pripísať komentár


Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.