Domov » Fórum » Čo je nové a ako to funguje » Nová hlavička a preskupenie kategórií

Nová hlavička a preskupenie kategórií

Čo je nové a ako to funguje

 
jklmn  REDAKCIA  | 2022-03-08 08:48:216x

Dnes začneme návštevníkom spúšťať celkom nový dizajn celej hlavičky SAShE, na ktorom sme dlhšiu dobu pracovali, aby sme vyriešili problém s rastúcim množstvom kategórií a ponuky výrobkov v nich. Jedná sa o vcelku zásadnú zmenu, preto bude spúšťanie postupné. Prerobené je celé červené i žlté menu a hlavne je úplne nová navigácia v kategóriach. Zmena sa zatiaľ vôbec nedotkne mobilov.

Priestor v hlavnom menu dostali viaceré kategórie, ktoré v ňom doposiaľ neboli, takže zákazníci budú mať možnosť nájsť v ňom aj výrobky, ktoré sa im doteraz ťažšie hľadali ako napríklad rôznorodý obsah svadobného segmentu. Viaceré kategórie dostali priestor na zviditeľnenie svojich detailných podkategórií, pestrejšia ponuka je tak napríklad v Bývaní, Drogérii, Oblečení.

Sme otvorení prípadným pripomienkam, ak niekto chce začať testovať túto zmenu hneď v tejto prvej fáze, ozvite sa prosím. Pri testovaní navigácie vás prosíme o zhovievavosť, trpezlivosť a možno trošku času na zvyknutie si. Vieme, že akákoľvek zmena môže pôsobiť v prvom momente skôr negatívne, veríme však, že čas strávený používaním novej navigácie a jej prínos v zmysle veľkorysejšieho priestoru pre vašu ponuku pomôže vidieť zmysel tohto kroku.

Zároveň sa zmení aj spôsob zaraďovania vecí do kategórií, tam sme pridali fulltext vyhľadávanie s našepkávačom, aby hlavne nový predajci nemuseli skúmať kde presne sa ich kategória nachádza, keďže ciest ako s k nejakej kategórii bude dať dostať bude viacero.

TVOR.TVOR | 2022-03-08 12:25:037x

Dobrý deň, zatiaľ je pre mňa nový dizajn nevýrazný a komplikovanejší.. omnoho viac mi vyhovoval pôvodný dizajn, hneď som videla zákazky... teraz sú schované pod ,, Môj obchod´´. Pôvodný dizajn bol veľmi prehľadný a výraznejší. .. Nebude možnosť ponechať si ho? ďakujem :)

Lucina | 2022-03-08 15:28:007x

To malé pekné, máte zákazku zmizlo ...ech, ja by som si tiež radšej nechala pôvodné:-)

badian | 2022-03-09 00:23:253x

Dobrý deň, zatiaľ si len zvykám na nový dizajn, ale chýba mi zobrazovanie starších zákaziek v pošte pri konkrétnom zákaznikovi. Predtým sa mi v pošte pri komunikácii so zákazníkom na pravej strane zobrazili všetky jeho predchádzajúce zákazky. Teraz tam nieje nič. možno je to niekde inde, len nemôžem nájsť ?

Baranova | 2022-03-10 09:56:473x

Dobrý deň prajem,

nový dizajn je pre mňa neprehľadný. Nejak sa s ním nemôžem "stotožniť". Stále niečo hľadám. Systém mi pri zákazke ukazuje 2 adresy zákazníka..... musím sa potom dopytovať kam poslať výrobky.

jklmn  REDAKCIA  | 2022-03-10 10:22:532x

Zdravime, oznamenie o novej zakazke sme pridali uplne hore vpravo na najviditelnejsie miesto. Rozumieme ze novy dizajn je zo zaciatku neprehladny a je potreba veci hladat. Hlavny dovod novej hlavicky je lepsia a prehladnejsia navigacia pre kupujuceho, kde bolo stare menu naozaj velmi nevyhovujuce az nefunkcne. Tato zmena sa nedala spravit so zachovanim stareho zlteho a cerveneho menu. Je mozne ze ponechame aj moznost nechat si stary dizajn, ale dohodobo to nie je udrzatelne.

@badian, nezobrazovanie starsich zakaziek s novou hlavickou nema nic spolocne, zobrazuju tak ako sa zobrazovali, ak je pre ne na monitore miesto.

@Baranova, takisto Balikobox, vzdy sme uvadzali 2 adresy, adresu balikoboxu aj adresu zakaznika, praveze ponovom je oznacene, ktora je ktora.

Lesiavelin | 2022-03-10 11:53:231x

Ahojte, na začiatku to bol pre mňa šok, nevedela som kde čo je ale už som si na nový dizajn zvykla a teraz sa mi páči ešte viac ako ten starý, to že nevidím novú zákazku mi nevadí, stačí prejsť kurzorom na moj obchod a aj tak mi chodia notifikacie na e-mail, čo sa mi páči je, že je teraz lepší prehlad ohladom vecičiek aj takých ktoré sa predtým ťažšie dali dohladať, takže za mňa áno

jklmn  REDAKCIA  | 2022-03-10 13:51:303x

Do menu Moj obchod sme pridali moznost vratit spat stary dizajn, rozumieme ze pre ludi, co na sashe nenakupuju, neprinasa velku pridanu hodnotu.

Lucina | 2022-03-10 14:09:404x

Super ďakujem za starý režim

PohladnicePreRadost | 2022-03-10 14:18:482x

@jklmn - Dobrý deň, rada by som aj ja "testovala" novú verziu, tak si o nej tu čítam, až som na ňu dostala "chuť" ... :) ďakujem

PohladnicePreRadost | 2022-03-10 23:26:453x

@jklmn - ďakujem, musím tu zodpovedne za seba napísať, že mňa táto zmena, trošku nový dizajn a nové možnosti veľmi príjemne prekvapili.

Podľa prečítaných komentárov som očakávala, že budem mať zo začiatku nejaké "problémy" zvyknúť si ... no nestalo sa tak, od začiatku sa mi na novej stránke "pracuje" dobre, pre mňa osobne je prehľadná, ani s vlastným obchodom a účtom nemám problém, odskúšala som aj pridávanie vecí, nastavenie účtu/obchodu, hľadanie ...

a posielam Vám pochvalu, za mňa palec hore ... od prvého okamihu sme si s novou stránkou sadli a dokonca mám pocit, že je "rýchlejšia" než stará :) ... jediná vec, ktorá je pre mňa srdcovou záležitosťou, je kategória "Papiernictvo" - stále nemá svoju vlastnú samostatnú kategóriu viditeľnú "na očiach" ... teraz je schovaná pod "Svadby/oslavy" , čo zase úplne negatívne nevnímam, ale ... snáď by ste mohli zaradiť aspoň kategóriu "Pohľadnice" aj do sezónnej ponuky "Veľká noc" (možno Vy nie, ale stále je tu medzi nami dosť ľudí, ktorí si na sviatky posielajú priania vo forme pohľadníc) a potom na jeseň aj do sezónnej ponuky "Vianoce" :) ...

predpokladám, že to prvé miesto v lište kategórií budú obsadzovať sezónne aktuálne veci ...

ešte raz Vám ďakujem za možnosť testovať, už mi to prosím ani nevypínajte , som spokojná :)

jklmn  REDAKCIA  | 2022-03-11 08:38:381x

ok, pridali sme veľkonočné pohľadnice do navigacie

Lisbet | 2022-03-11 14:09:47

Mám otázočku: Vrámci kategórie bývanie - "kuchyňa" zmizli "receptáre"? Alebo ich mám hľadať niekde inde?

carpetka | 2022-03-12 16:20:42

nepaci sa mi to ,mam z toho zmatok,skor by som privitala pri pridani oznacit viac farieb .....

jklmn  REDAKCIA  | 2022-03-13 10:41:101x

@Lisbet, nie všetky podpodkategórie sa vošli do hlavnej navigácie, receptáre boli tak na hrane, ale teda našli sme im nakoniec miesto.

@carpetka percento ludi ktorí vyhľadávajú podľa JEDNEJ farby je skoro zanedbateľné, podľa dvoch a viac farieb by nevyhľadával naozaj nikto. zaroveň by pridanie viacrých farieb znefunkčnilo ako tak funkčné vyhľadávanie podľa jednej farby. čiže viac farieb neplánujeme. ak si ťažšie zvykáte, nový dizajn si môžete vypnúť.

Lisbet | 2022-03-13 13:17:361x

@jklmn, všimla som si a ďakujem. Konečne som pochopila rozdiel medzi hlavnou navigáciou a kategóriami, v hlavnej navigácii sú zaradené zrejme najvyhľadávanejšie, resp.najpredávanejšie výrobky a to nielen podľa hlavných kategórií a následných podkategórií, ale napr. aj podľa miestností, či príležitostí,... čiže ak chcem vidieť všetky podkategórie z kategórie bývanie treba na vrchný nápis "bývanie" v hlavnej navigácii nielen nabehnúť myšou, ale kliknúť a až potom sa mi vľavo rozbalia všetky príslušné podkategórie. Z toho som bola trochu zmätená na začiatku...dúfam, že už som zorientovaná správne :) Celkom by ma zaujímalo ako kupujúci najčastejšie zvyknú vyhľadávať na stránke. Prevažne podľa kategórií, alebo tak, že zadajú svoj predmet vyhľadávania do vyhľadávacieho okienka. Nemáte o tom nejakú štatistiku?

jklmn  REDAKCIA  | 2022-03-13 14:30:451x

Tak doteraz boli kategorie v hlavnom menu vyuzivane uplne minimalne, kedze mali nazov "pekne vecicky" co neznalemu vela nepovie. ciz sa to zmeni uvidime az spustime novu navigaciu kupujucim.

wishfish | 2022-03-13 17:10:181x

Super, som rada, ze sa da vratit povodny dizajn, prepla som sa don, skusala som si zvyknut na novy a aj ked je naozaj krasny, minimalisticky, cisty, ako predajcu ma vyrusovalo, ze to, co je najdolezitejsie - kliknut si na zakazky (niekedy aj 20-30krat denne ak si potrebujem pozriet detail zakazky, balenie a pod) som musela klikat na minimenu a rozbalovat ho. Ak by sa v novom dizajne naslo nejake zmysluplne miesto "po ruke" na prehladnu spravu aktualnych zakaziek, bolo by to super.

jklmn  REDAKCIA  | 2022-03-13 17:49:54

no este zvazujeme ze klik na "moj obchod" bude viest do zakaziek. do galerie veci sa da dostat aj klikom na moj ucet aj klikom na login vpravo hore...

MINAY | 2022-03-16 10:59:021x

Dobrý deň . Ja by som mala takú malú poznámku ... Často si vecičky ukladám so šuplíkov podľa mojich kategórií . Pomáha mi to pri tvorbe výkladov ,aby som mala lepší prehľad . Teraz mi možnosť " uložiť do šuplíka " zmizla . Veľmi mi to chýba . Ťažko sa budem orientovať ,resp. budem musieť stále preklikať všetky strany uložených vecí , aj keď budem chcieť len konkrétnu farbu . Je možné pridať to naspäť ? Ďakujem :)

Suzi.art | 2022-03-16 13:30:09

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, keď som si nechtiac nastavila starý dizajn, dá sa niekde nastaviť na ten nový? Vyhovoval mi dosť. Ďakujem

jklmn  REDAKCIA  | 2022-03-16 13:40:432x

@MINAY je to vratene, bol to omyl

@Suzi.art da sa tu https://www.sashe.sk/?new_header=1

Suzi.art | 2022-03-16 13:59:53

Ďakujem

Suzi.art | 2022-03-16 14:12:58

Chcela by som sa ešte opýtať, ja som si až neskôr všimla pri napísaní vlastného fóra, že treba do správnej kategórie zaradiť. Dá sa nejako vymazať, to, čo som napísala? Aby som to mohla správne zaradiť.

taliaa | 2022-03-16 19:57:03

Dobrý deň. Dá sa prosím vás nastaviť starý dozajn. Ten mi viac vyhovoval. Ďakujem vám.

taliaa | 2022-03-16 19:57:36

oprava - dizajn

taliaa | 2022-03-16 19:59:55

A už som to našla, kde sa to dá vrátiť. Mne ten starý dizajn viac vyhovuje. Ďakujem vám.

wlkr | 2022-03-17 14:34:375x

novy dizajn vyzera fajn, ale ma par much, ktore mi na nom vadia z pohladu predajcu:

- stary dizajn bol kompartnejsi pri zobrazovani galerii alebo veciciek ... ten banerovy obrazok v novom dizajne je zbytocne vysoky a jalovo zabera kus obrazovky

- bold font pre nove notifikacie je ako past na oko ... stacilo by bolder/500 miesto bold/700

- su zbytocne az tri linky do vlastnej galeriie "username" v pravo uple hore, "Moj obchod" a "Moj ucet" ... "Moj obchod" by mohol radsej smerovat na /chcem/moje-veci

- znacne chyba rychly pristup k zakazkam na jeden klik ... ak by sa zuzilo vstuone pole vyhladavania, urcite by sa tam jedna ikonka pre zakazky naviac zmestila

zu | 2022-03-21 11:32:101x

Dobrý deň, aj mne príde starý dizajn viac prehladnejší :) , v novom som sa strácala. Ďakujem za možnosť vrátiť starý dizajn :)))

MINAY | 2022-03-21 11:42:35

@zu Ja si hlavičky prepínam . Skúšam nový dizajn . V prípade ,že sa v niečom strácam ,prepnem na starý , vyhľadám čo potrebujem . Keď sa človek zorientuje , už je to prehľadnejšie . Treba dať novému dizajnu šancu ,časom sa aj tak starý vypne ,takže čím skôr si zvykneme ,tým lepšie a kvalitnejšie služby , produkty budeme môcť zákazníkom ponúknuť :)

Hela503 | 2022-03-21 14:05:021x

Nový vzhľad sa mi páči, je pre mňa usporiadanejší. Akurát mi chýba ikonka ZÁKAZKY. Pri výrobe ju často otváram, kde mam uvedené rozmery a detaily. V mojom prípade bude asi pohodlnejšie si zaviesť ešte pomocný zošit.

remix | 2022-03-21 14:09:121x

@wlkr s bolt fontom s Vami súhlasím... päsť na oko je to správne pomenovanie

Aemea | 2022-03-21 21:03:362x

Malé a nevýrazné sú ikonky "môj obchod", "môj účet" i tie ostatné. Ten farebný akcent v starom dizajne mi viac vyhovuje- upozorňuje na to, čo je pre mňa dôležité. Stačilo by možno tieto názvy zvýrazniť hrubým písmom . V novom dizajne by som uvítala ikonku "zákazky" samostatne, ako uvádzajú viacerí predajcovia a tiež i ikonku "moje výbery" samostatne . Dosť ma ruší riadok s ponukou výrobkov, ktorý je teraz vodorovne v hlavičke a je väčším písmom ako ikonky môj obchod a môj účet, ktoré sa strácajú za nimi. Je to určite vhodné pre kupujúcich, takže pre nich by to mohlo byť tak a pre predávajúcich na boku pod sebou. A tiež niektoré zaradenie vecičiek pre dámy a pre pánov ako som písala v príspevku o reorganizácii napr. dámy majú : šály a nákrčníky a páni majú : šály a šatky . Myslím, že obe skupiny nosia šály a nákrčníky a dámy aj šatky.

campanula | 2022-04-04 21:21:382x

Pre mňa je to úplne zle, čo sa týka ovládania toho, čo bolo pôvodne Moje veci, ja tam už prakticky nechodím, len keď niečo nové vkladám. Preto nemám prehlad o štatistikách, neoživujem. Je to veľmi zlé. A to len preto, že chcem plnú verziu v mobile. Žiaľ, za posledného pol roka som si všimla, že zavreli obchody "silné" značky, ingk napríklad. Mam pocit, že to tu prestáva žiť, je to taky môj osobný pocit. Kedysi to tu prekvitalo...

campanula | 2022-04-04 21:24:05

Dá sa to vrátiť, to mi odľahlo! :)

jklmn  REDAKCIA  | 2022-04-06 08:38:571x

@campanula sashe kazdorocne prekonava svoje rekordy predaja a navstevnosti a je tomu tak aj poslednu dobu. vsak to vidite aj na svojich poctoch objednavok. preto nerozumiem konstatovaniu "kedysi to tu prekvitalo". ingk obchod nezavrela. nerozumiem ani tej casti "je to uplne zle", co ste tym konkretne chcela povedat, s cim mate problem...

campanula | 2022-04-06 09:01:482x

Je to môj subjektívny pocit

campanula | 2022-04-06 09:15:361x

Mam pocit, že tým, že sa žurnály odsunuli do úzadia, ja osobne necítim komunitu, do ktorej nepatria len ti najlepší, ale aj slabší predaj i, ktorí sa možno časom vypracujú. A ešte, samotná redakcia netvorí žurnály, v ktorých "vyťahuje" zatiaľ menej známych, ale zaujímavých predajcov. Keď vidím na prednej strane výrobky, sú to len výrobky, bez autora, bez príbehu.

Ja som samozrejme spokojná, darí sa mi, vďaka vám. To je jasné.

Hellen4787 | 2022-05-06 18:35:342x

Dobrý deň, na úvodnej stránke pri prihlásení...je možné odstrániť "začiarknutie" t.j. tú fajku "zapamätať si prihlásenie na tomto počítači" ? Bolo by jednoduchšie , aby tam nebola a kto chce, nech si zafajkne sám a nie, aby som ju stále musela odstraňovať pred prihlásením. Je to z bezpečnostných dôvodov, či už v pc alebo v mobile.

oDaNKa | 2022-05-13 10:59:241x

Veľmi dobrá pripomienka, ani mne to nevyhovuje.

TVOR.TVOR | 2022-05-13 13:02:511x

@Hellen4787 ..aj mne to nevyhovuje, pretože mám na sashe 2 obchodíky a vždy sa dá len do jedného prihlásiť, musím to najprv odstrániť a potom sa prihlásiť :)

SAShE.sk  REDAKCIA  | 2022-05-13 13:10:011x

Novi predajcovia dostavaju priestor kazdy tyzden v samostatnej sekcii na hlavnej stranke Predajca tyzdna, kde davame priestor zaujimavym novacikom. Okrem toho akonahle natrafime na kvalitnu novu znacku, vo velmi kratkom case jej davame podporu na hlavnej stranke a na socialnej sietach, velmi sa tesime z kazdej kvalitnej novej znacky a s radostou ju zviditelnujeme. Na SAShE sa za takmer 14 rokov podarilo presadit obrovskemu poctu novacikov, nove znacky sa prepracovavaju na hlavnu stranku pravidelne, buduju si na SAShE uspesne svoje obchody a dari sa im. Mnohi z vas boli raz tymi novacikmi a nas len tesi vidiet vas uspech a podporovat ho skvalitnovanim funkcionalit, o to sa tu vsetci spolocne snazime :)

Nikili | 2022-06-06 23:15:151x

Velmi sa mi paci novinka na uvodnej stranke "Novy predajca" a "Uspesny predajca" :)

Aemea | 2022-06-10 14:59:241x

Neviem či ste uvažovali nad návrhom k zvýrazneniu "zákazka" až dovtedy, kým zákazka nie je potvrdená ako odoslaná (písala som o tom tu: https://www.sashe.sk/forum/9/8211 ). Mohlo by to byt rovnako ako "provízie" , ktoré nás upozorňujú na úhradu dovtedy, kým Vám platba nabehne na účet. Keď je to možné tam, prečo by to nebolo možné pre zákazky? Dosť by to uľahčilo sledovanie zákaziek, čo je pre predajcov dôležité.

Nikili | 2022-06-29 21:11:17

Tiez som za, aby zákazka svietila az kym ju nenastavim ako odoslanu! Clovek toho ma niekedy vela a ked to zmizne hned po potvrdeni tak sa moze stat ze to vypadne z hlavy... Plus dnes sa mi napr.stalo ze mi zakaznicka este rano poslala spravu a mne to vobec nic neukazovalo, az teraz vecer som to zistila ked som si citala maily a preklikla som sa na spravu cez link v maily... Uvitala by som napr.aj moznost prekliknutia z vecicky na nominacie a vyklady v ktorych sa dana vecicka nachadza, alebo moznost zobrazit nominacie a vyklady konkretneho uzivatela :)

Aemea | 2022-06-29 21:28:27

@Nikili zatiaľ je možnosť zistiť kto použil moju vecičku vo svojej nominácii. Stačí kliknúť na "môj obchod" a podkategóriu "kolekcie" ( v novej verzii stránky). Zobrazia sa nominácie a výklady, v ktorých boli použité moje výrobky. Je tam však výber len na 1 stranu. Máloktorí výrobcovia vedia, že existuje táto možnosť a takto jednoducho majú prehľad, kto nominuje ich výrobky a aj možnosť podporiť nomináciu svojej vecičky.

Nikili | 2022-06-29 21:29:38

Tuto moznost poznam,myslela som skor moznost dohladat vyskyt vecicky v nominacii alebo vyklade pre zakaznikov a ostatnych uzivatelov ktori si danu vec pozru :)



Pripísať komentár


Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.