Domov » Fórum » Čo je nové a ako to funguje » Platba kartou

Platba kartou

Čo je nové a ako to funguje

 
carpetka | 2019-08-07 11:51:481x

Zdravim ,mam otazku ,neviem ci som to dobre pochopila.

Ked niekto kupi odomna tovar,uhradi platbu kartou za moj tovar tak tych 1,4% strhnete mne ?

Dakujem za odpoved

jklmn  REDAKCIA  | 2019-08-07 11:58:42

Áno, ak vám niekto zaplatí 30Eur kartou, na faktúre zo SAShE bude ďalšia položka, 42 centov ako transakčný poplatok. Ak o platbu kartou nebudete mať po 30.9. (dokedy to bude zdarma) záujem, môžete si ju samozrejme vypnúť, avšak postaví vás to do konkurenčnej nevýhody, nakoľko kupujúci tento spôsob preferujú.

sikovnica | 2019-08-07 12:14:27

Na sashe sa dá platiť kartou..?

SAShE.sk  REDAKCIA  | 2019-08-07 12:21:13

Platbu kartou spúšťame pre všetkých predajcov 15. augusta. Už teraz sa dá u niektorých predajcov zaplatiť kartou.

Všetkých predajcov budeme individuálne podrobne informovať o podrobnostiach.

sikovnica | 2019-08-07 12:22:48

Super novinka.

HenrietaMocova | 2019-08-07 18:07:412x

Teším sa, že stále na sebe pracujete. Platba kartou by bola aj pre mňa vítaná avšak automatické potvrdzovanie je pre mňa absolútne nepoužiteľné a nepraktické. Škoda, že sa tieto dve veci nedajú použiť jednotlivo. Tým pádom je novinka pre mňa bezpredmetná.

jklmn  REDAKCIA  | 2019-08-07 18:19:29

Bez automatickeho potvrdenia okamzita platba kartou straca na pointe.

Automaticke potvrdenie nema ziadne nevyhody, skuste nam napisat vase dovody preco si to myslite... Jednym klikom viete pripadny preplatok alebo storno vratit na kartu, a pripadny doplatok si viete vyziadat rovnako ako bez automatickeho potvrdenia.

jklmn  REDAKCIA  | 2019-08-07 18:25:02

@HenrietaMocova mozno len nad automatickym potvrdenim rozmyslate z nespravneho uhla. Skuste ho brat ako okamzite zaplatenie zalohy ako zavazneho potvrdenia ze o objednavku mam zaujem. Ako som napisal, platbu viete vratit jednym klikom rovno zo sashe zakazky.

Okamzita platba zaroven neodradi ziadneho kupujuceho, lebo ak aj nezaplati, objednavka zostane v stave akoby ste automaticke potvrdenie nemali

HenrietaMocova | 2019-08-07 18:34:235x

Nemala som automatické potvr.ani doteraz z toho dôvodu, že 95% objednávok u mňa je potrebné vopred pomerne zdĺhavo odkomunikovať, kým dôjde k samotnej objednávke. Bez toho to proste nejde. Tým pádom sa aspoň vyhnem ďalším zbytočným stornám.

jklmn  REDAKCIA  | 2019-08-07 18:40:03

@HenrietaMocova cize sa vam stava ze po zlozitej komunikacii nakoniec k objednavke nedojde. To je strata vasho casu a presne to riesi okamzita platba zalohy kartou. Oproti tomu je storno najmensi problem.

HenrietaMocova | 2019-08-07 19:49:342x

Takéto presúvanie peňazí mi predsa žiadnu komunikáciu nevylúči. Robím veci na objednávku podľa individuálnych požiadaviek.

jklmn  REDAKCIA  | 2019-08-07 19:55:23

@HenrietaMocova minimalne hned vidite, ci ma kupujuci vazny zaujem. Mimochodom presun platby na vas ucet sa da az mesiac pozdrzat, takze je dost casu na komunikaciu.

HenrietaMocova | 2019-08-07 19:58:50

Ok, dik.

EwiMacrame | 2019-08-07 22:29:39

Zdravim. Existuje nejaký rozdiel (poplatky) pre zákazníkov z iných krajín? ďakujem pekne

jklmn  REDAKCIA  | 2019-08-07 23:19:51

@EwiMacrame nie je rozdiel, transakcny poplatok bude rovnaky pre vsetky domace aj zahranicne platobne karty Mastercard, Visa i Diners Club. Viac info o brane: https://www.csob.sk/documents/11005/79769/WebPay_prezentacia.pdf

EwiMacrame | 2019-08-07 23:24:00

Super. Ďakujem

fanco | 2019-08-12 14:23:364x

Opravte ma, ak sa mýlim, ale zrealizovanie platby je považované za potvrdenie objednávky, t.j. uzatvorenie zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim. Ak by teda predávajúci následne nemohol dodať tovar, z akékohoľvek dôvodu, ako píše napr. Heňa, môže kupujúci žiadať "odškodné". Predávajúci je v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa povinný dodať to, čo potvrdil. Aj takéto automatické potvrdenie, pri ktorom prebehne platba, je potvrdenie predávajúceho, že dodá to, čo chce zákazník. Nemôžete teda len tak prehadzovať peniaze hore-dole, alebo lepšie povedané, nie je to len o peniazoch, ale o zákonnom záväzku predávajúceho. Ja rovnako, ako Heňa, nemôžem automaticky potvrdiť objednávku, ale vyriešila som to tak, že som nastavila automatické potvrdenie len pri skladových položkách. Tak dúfam, že to bude tak fungovať. :-)

PohladnicePreRadost | 2019-08-12 14:58:503x

@fanco - ďakujem za skvelé vystvetlenie ... podľa mňa máte veľmi správny pohľad na "potvrdenie objednávky" a následné "dodanie" kupujúcemu toho, čo si objednal a čo bolo potvrdené v objednávke ... automatické potvrdenie objednávky by sa malo týkať len vecí, ktoré sú skladom ...

jklmn  REDAKCIA  | 2019-08-12 15:44:111x

celá pointa o ktorú nám ide, je minimalizovať zamietanie objednávok. ak nemôžem dodať objednaný tovar, nemá čo robiť v ponuke. neverím, že zákon je na strane spotrebiteľa, ak si objedná strieborné náušnice, ale do poznámky napíše, že chce také isté zlaté (preháňam). že ja ako predajca som mu ich povinný dodať, za cenu strieborných, lebo sashe automaticky potvrdilo objednávku.

ak by tu mala nastat nejaka debata, tak je to ta, ako system objednavky vylepsit, aby kupujci dopredu vedel vyspecifikovat svoju objednavku a system mu dopredu vedel povedat, ci je takato verzia dostupna a v akej cene. a nie nechat ho si nieco objednat a potom sa s nim dohadovat.

peknasvadba | 2019-08-12 17:33:05

@jklmn

Mne sa už raz stalo, že si objednala tabulky, potom prišla na to že sú malé, malá mašla, iné paličky , takže som tú objednávku musela dat stornovať a vyhotovila a nahodila ako novú vec s novou vyššou cenou - rozmer bol väčší , aj mašla nie 6 mm ale 30 mm atd..

Ja by som uvítala možnosť, platba kartou ale pri každom tovare možnosť pripočitať to 1,4% , neviem či automaticky ale ja by som si to urobila aj ručne , neviem či to správne píšem , potrebovala by som ten poplatok aby bol preneseny, zvýšený do výslednej sumy, poštovného, z marže nemám ako brať dalšie % , mám to akurát nastavené

jklmn  REDAKCIA  | 2019-08-12 21:29:11

@peknasvadba ak si objednala niečo iné, ako vlastne chcela, tak sa to podľa zákona rieši klasicky odstúpením od kúpnej zmluvy. čiže jedným klikom sa peniaze vrátia a druhým sa spraví nová kúpna zmluva.

podľa podmienok kartových spoločností tento poplatok nesmie byť prenesený na kupujúceho v zmysle znevýhodňovania spôsobu platby kartou oproti iným spôsobom. nato dávame mesiac bez poplatku, aby si každý zistil, koľko percent platieb mu pôjde kartou - u niekoho to môže byť 90% a u niekoho len 10%, naozaj to veľmi záleží od sortimentu a cieľovej skupiny. podľa toho potom môžete zvýšiť poštovné, alebo cenu tovaru plošne.

peknasvadba | 2019-08-12 22:22:202x

@jklmn tak to budem musieť zbytočne zdvihnut ceny, pokial budem chciet tuto možnosť , pekna ..., aj tak to bude prenesené na kupujuceho inou formou, ked máte min, maržu lebo predajcov napr, z môjho oboru je 81 cca len tu a všetci tahaju ceny dole , respektívne niekedy len krutim hlavou, lebo vstupne naklady na material poznam, pred 10 rokmi bola špz 10€ teraz 4,50 €, keby ostala aspon 7 € tak nie je problém ešte cvaknut aj tento poplatok

Mne napr končí sezona , svadby idu hlavne na jar, pár ich je cez oktober doslova a potom do ferbruara pozvolne.

Inak ste super vyjednali % čo sa týka poplatku za platbu kartou , viem aké zvyknú dávať inde ,to klobuk dole ,

Tiktik | 2019-08-14 20:56:422x

Ja by som uvítala možnosť platby provízie pre Sashe kartou.

SalixAlba | 2019-08-15 12:07:37

@jklmn

Automaticke potvrdzovanie balikov - aky je rozdiel v moznostiach:

Vsetky

Len platene kartou

Len skladom alebo platene kartou?

Skusala som objednavku vo vlastnej galerii pri roznych nastaveniach, pricom som mala v kosiku 1 tovar skladom a 1 tovar na objednavku - pri vsetkych vyssie uvedenych nastaveniach mi ponuklo platbu kartou.

Druha skuska bola objednavka iba tovaru, ktory je na objednavku pri nastaveni potvrdzovania balikov: len skladom alebo platene kartou, a aj tam mi ponuklo moznost platit kartou. Som ocakavala, ze pri baliku na objednavku mi platbu kartou neponukne.

Tak aky je teda rozdiel v tychto moznostiach v suvislosti s platbou kartou?

jklmn  REDAKCIA  | 2019-08-15 12:26:12

@SalixAlba toto je nastavenie automatickeho potvrdenia, platbu kartou to nijako neovplyvnuje.

platba kartou je bud vsetky objednávky, alebo pre žiadne.

Moznost "Len skladom alebo platené kartou" je kompromis, kedy sa balík na objednávku nepotvrdí automaticky, ak si kupujúci vyberie prevod alebo dobierku.

fanco | 2019-08-15 16:09:469x

@jklmn tak toto už bude riadny guláš. Myslela som, že keď nemám automatické potvrdzovanie na objednávkové veci, tak tam nebude fungovať ani platba kartou. Tak som to aj hore napísala a nespochybnili ste mi to. :-(

Ja súhlasím, že ak si zákazník objedná zlaté náušnice a potom by chcel strieborné, tak je zákon na strane predávajúceho. Ale ja som nepísala o takomto prípade. Veľký problém je napr. to, že kupujúci nečíta popis. Mám tam napr. uvedené, z akých farieb si môže vybrať a on si nevyberie, alebo mi napíše farbu, ktorá tam vôbec nie je a pod. Alebo je potrebné presne dohodnúť miery. Takýchto vecí je tu predsa veľa, ktoré sa robia na želanie - to je na zákazku. Prečo by som ich mala vyhodiť z ponuky? Ale takéto veci mi nemôže systém automaticky potvrdiť a už vôbec za to nemôžem brať dopredu peniaze, keď ešte v tej chvíli netuším, čo zákazník chce. Takže v tejto chvíli musím platbu kartou vypnúť, čo ma mrzí.

TvoreNina | 2019-08-15 19:36:074x

Nebolo mi odpovedané pri článku, tak skúsim tu ešte raz: neuvažujete o tom, že by sa možnosti nastavenia, ktoré veci môžu byť automaticky potvrdzované, rozšírili viac ako len skladom/všetko? Mám veci, ktoré sú na objednávku, ale viem ich urobiť opakovane v určitom počte, môžu byť s automatickým potvrdením. Niektoré skladom si chcem zase pred potvrdením objednávky prekontrolovať. Ďalšie na objednávku možno upresniť v správe so zákazníkom, že sa niečo bude málinko líšiť a podobne.

Ja som ZA platby kartou aj keď je tam ten poplatok, sama keď sa dá, vždy platím radšej kartou ako sa zdržovať prevodom.

Len mi pripadá, že to automatické potvrdzovanie jednoducho nie je domyslené, toto je handmade portál s originálnymi vecami často na objednávku/personalizovanými, nie továreň

jklmn  REDAKCIA  | 2019-08-16 10:53:35

@TvoreNina uvažujeme, ale zatiaľ sú možnosti aké sú.

ako som napísal, touto podľa vás nedomyslenou funkciou sledujeme nejaký záujem, ktorý by mal byť vo finále prospešný všetkým.

peknasvadba | 2019-08-16 11:00:01

mne by tiež vyhovoval system platba kartou na vyrobky skladom, napr . pri čokomenovkách môže mať váhu 500g ,1kg atd a výšku poštovného nemám ako vyratat ked neviem kolko kusov vlastne bude objednané a dávať poštovné na 2 kg bez možnosti zníženia poštovného sa mi nezdá fér pre zákazníka.

Platba kartou na veci skladom, na objednáku vypnutá platba kartou, logicky ak mám niečo skladom mám to nafotené tak ako to je, a tak to predám presne za stanovenu cenu a ihned pošlem, ale ak sú tam upravy, rozdielne množstvo stanovit konečnu cenu alebo vyšku poštovného neviem, a zase 1x zaplatí a potom 2x zaplatí za úpravy zrovna prozakanízke nepovažujem

peknasvadba | 2019-08-16 11:03:17

@TvoreNina ano je to nedomyslené, nedotiahnuté ,plne suhlasim , je to super táto možnosť len ju dotiahnut



Pripísať komentár


Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.