Domov » Fórum » Čo je nové a ako to funguje » Osobný odber

Osobný odber

Čo je nové a ako to funguje

 
Adam  REDAKCIA  | 2018-06-05 13:07:0727x

Pridali sme do spôsobu doručenia osobný odber. Ako pri iných spôsoboch doručenia je možné povoliť platbu prevodom, alebo platbu pri prevzatí tovaru.

Pri nastavenom osobnom odbere je povinné vyplniť aj adresu, kde je možné tovar prevziať. Pri adrese je dôležité vyplniť aj mesto, alebo obec, prípadne otváracie hodiny, aby si kupujúci mohol zvážiť, či mu bude osobný odber vyhovovať.

Osobný odber je momentálne možný len v rámci SR

Yasemin | 2018-06-06 15:23:45

Prajem pekný deň, mne by sa hodilo uviesť dve adresy, samozrejme s príslušným časom. Bolo by to možné :)

Adam  REDAKCIA  | 2018-06-07 12:56:16

Pre vpisovanie adresy je limit 300 znakov, ak sa zmestíte, je možné uviesť aj dve.

pletana | 2018-06-28 16:10:58

a už tu vidím prvý problém mám zadanú dobierku,platbu prevodom aj osobný odber ......ak si kliknem na výrobok zobrazia sa dve možnosti osobný odber a prevod na účet.......momentálne mám objednávku od klienta s východu a on si zadal osobný odber....nedalo by sa aby sa zobrazovali hneď všetky možnosti,čo sa zobrazujú až pri tovare v košíku?

Adam  REDAKCIA  | 2018-06-29 14:08:24

@pletana nerozumiem moc co máte na mysli. V detaile produktu je výpočet poštovného len informačný a nedá sa vyberať. Poštovné vyberá a pripočítava až v poslednom kroku objednávky. Spôsoby doručenia sa vždy zobrazujú všetky, či už pri produkte, alebo v objednávke.

pletana | 2018-06-29 14:16:40

to viem ale zjavne je to pre neregistrovaných zákazníkov neprehľadné

O.Livia | 2018-07-02 15:06:06

Dobrý deň, dá sa osobný odber nastaviť nejako hromadne pre všetky výrobky v ponuke, či musím pri každom individuálne meniť ?

Adam  REDAKCIA  | 2018-07-02 15:09:10

@O.Livia osobný odber sa nastavuje tak ako iné poštovné. Ak teda nemáte individuálne, nastaví sa pri všetkých výrobkoch, respektíve podľa úrovne (a b c ..)

Kreatvory | 2018-07-02 15:16:522x

Dobrý deň. Chceli by sme sa spýtať, v ktorom kroku objednávania zákazník uvidí nami zadaný text z políčka "Adresa prevzatia pre osobný odber". Lebo pri teste objednania vecičky s osobným odberom sme text nikde nevideli. Ďakujeme.

ele-ele | 2018-07-03 13:17:37

My mame otázku, ked môžeme mat viac odberných miest, ako zákazník uvidí aspoň mesto kde si to môžte prevziať pred tým než vykoná objednávku? Nakoľko keď sa dostane do nákupného košíka tak tak zobrazuje len osobný odber - nič konkrétne, aspoň mestá, kde sa dá tovar vyzdvihnúť by sa zobrazovať mali.

Adam  REDAKCIA  | 2018-07-03 13:23:13

Adresa sa zobrazuje v poslednom kroku objednávky, v niektorých prípadoch sa nám nezobrazoval, ale už je to opravené tak, aby sa zobrazila vždy. Ak sa Vám do 300 znakov zmestí viac 1 odberné miesto, môžete ich vpísať aj viac.

ButterflyHandMade | 2018-07-03 14:18:151x

A prečo sa adresa zobrazí až v poslednom krkou? Ako sa ma zákazník rozhodnúť, či byva blízko a zasielku vyzdvihne alebo si zvolí poštovné? Ďakujem

Adam  REDAKCIA  | 2018-07-03 14:22:58

V poslednom kroku znamená tam, kde sa rozhoduje, aký spôsob doručenia si zvoli.

ButterflyHandMade | 2018-07-03 14:35:03

Aha, ďakujem :-):-)

Kreatvory | 2018-07-04 07:38:031x

Ďakujeme za odpoveď. Ešte by sme poprosili, aby ste upravili poznámku pri objednávke "* NIE JE DOVOLENÉ posielať kontaktné údaje kvôli predaju mimo SAShE.sk. Predajci sú viazaní zmluvou a predajom osobným stretnutím riskujú zrušenie konta na SAShE.sk" :) Predpokladám, že už nám zrušenie konta nehrozí :)

Adam  REDAKCIA  | 2018-07-04 09:35:40

@Kreatvory Áno, to je dobrý nápad :)

hakoska | 2018-07-04 20:12:562x

@Adam toto je trochu mimo tému, ale zasielatelia - kuriéri, zásielkovňa aj pošta pri elektronickom zadávaní požiadavky na prepravu vyžadujú email. Niektorí avízujú doručenie emailom. Tak či by sa do objednávkového formulára nezmestilo okienko nielen s telefónom, ale aj emailom.

Kreatvory | 2018-07-06 12:40:591x

Dobrý deň :) Znova sa ozývame ... prosím vás, a my - predajcovia, kde vidíme akú možnosť si kupujúci zvolil? To máme určiť iba podľa výšky poštovného, ktorá sa nám zobrazuje pri zákazke? Máme my možnosť vidieť, čo reálne zákazník zaklikol? Poslanie poštou, alebo osobný odber?

Adam  REDAKCIA  | 2018-07-09 07:59:50

@Kreatvory rovnako ako vidite, ci zvolil postu, kuriera, dobierku...

SteampunkStyleSK | 2018-11-12 07:57:11

Ak si už neregistrovaný zakaznik objednal tovar, pripocitalo sa do faktúry aj poštovné, a preferuje osobný odber, teraz aky je tam postup. V nastaveni som zaškrtol na rýchlo policko osobný odber. A ako teraz postupovať aby tam nebolo pripocitane poštové.Ďakujem

Adam  REDAKCIA  | 2018-11-12 09:15:48

Pred potvrdením balíka je vždy možné poštovné znížiť. Upraviť výšku poštovného v potvrdenom balíku môže na žiadosť predajcu len redakcia.

Prípadne pri vystavovaní faktúry je možné nastaviť ľubovolné poštovné vo faktúre (v zákazke ale ostane nezmenené).

la_VIDA_art | 2019-08-09 10:36:40

zdravim. ako postupovat ak si zakaznik objednal vec na dobierku (lebo som neuviedol moznost osobneho odberu) a po komunikacii sme sa dohodli na osobnom odbere. da sa to dodatocne nejako zmenit ? alebo ako postupovat aby to bolo fer voci vsetkym ?

Adam  REDAKCIA  | 2019-08-09 10:49:16

Ak ste sa dohodli len na inom spôsobe doručenia, a obsah objednávky ostáva nezmenený , nie je potrebné nič meniť.

PohladnicePreRadost | 2019-08-09 22:41:42

@Adam ... musí vystaviť novú faktúru, v ktorej nebude uvedené poštovné a pôvodnú zrušiť ... či ?

Adam  REDAKCIA  | 2019-08-12 09:07:13

Áno, ak sa používa fakturačný systém SAShE, je možné poštovné nastaviť na ľubovolnú výšku pri vystavení/úprave faktúry.



Pripísať komentár


Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.