Domov » Fórum » Čo je nové a ako to funguje » Komunikácia s neregistrovanými?

Komunikácia s neregistrovanými?

Čo je nové a ako to funguje

 
JohnKrakatoa | 2017-11-21 13:00:20

Zdravím ak som poslal sashe poštu neregistrovanými co ma u mňa objednávku ma si ju dotyčný ako pozrieť a prečítať? Príde mu email ze ma poštu?

Adam  REDAKCIA  | 2017-11-21 13:04:37

Pokiaľ by mal predajca otázky k objednávke, môže kupujúceho kontaktovať cez Napísať správu kupujúcemu v detaile objednávky. Odpoveď od neregistrovaného užívateľa príde klasicky do pošty predajcu, kde si môže pozrieť celú konverzáciu.

Kupujúcemu bude o každej novej pošte odoslaná notifikácia na email s unikátnym linkom, kde si môže poštu prečítať , odpovedať na ňu a pripojiť prílohu.

https://www.sashe.sk/info/napoveda/predaj/vybavovanie-zakaziek/vybavenie-zakazky#neregistrovany

TOYSbyJANE | 2017-11-29 21:57:41

No teda neviem, ci to funguje, ako ma. Ja mam zatial iba jednu objednavku od neregistrovaneho zakaznika. Som zvyknuta komunikovat a tak som mu pisala, ze dakujem za objednavku, ale bohuzial uz do Vianoc nestiham vyrobit to, co si objednal. Odporucila som, nech si vyberie nieco, co mam skladom. Prisla mi potom dalsia objednavka, teda som mala pocit, ze moju postu zakaznik precital, ale stale mi svieti neotvorena obalka. Ani na dalsiu postu zakaznik nereagoval a nakolko som chcela urgovat platbu a posta ostala neprecitana, poslala som zakaznikovi SMS, ci si to rozmyslel a ci chce objednavku stornovat. Vtedy mi zakaznik odpisal, ze nechce nic rusit, ale ze nema sumu ani cislo uctu .... Tak neviem :(((

konvalinka | 2017-11-30 10:52:09

Tak podľa mňa je logické, že Sashe nemá ako označiť správu ako prečítanú, keď ide zákazníkovi priamo na mail; taký dosah je asi mimo kompetenciu :-) Ja mám neregistrovaných požehnane, ale zaplatili iba dvaja a tiež nekomunikujú, takže budem hádať, či im posielam to, o čo majú záujem. Ak by bola možnosť neregistrovaných vypnúť, ja by som ju možno aj využila. Ale možno si zvyknem :-D

wlkr | 2017-11-30 11:28:21

pozrel som komunikaciu co som mal s niektorymi neregistrovanymi nakupujucimi a nasiel som tam aj spravy precitane aj neprecitane. Dokonca jeden aj odpovedal, nie len precital spravu. Takze si myslim, ze to funguje ako ma. Otazka je ci sprava, ktoru zasiela nakupujucemu Sashe na mail obsahuje len linku, alebo aj obsah spravy ... Ak by tam bola iba linka na stranku Sashe, ktoru si nakupujuci musi otvorit aby si spravu precital, tak Sashe urcite vie oznacit precitane spravy ... ak by tam bol aj obsah spravy a nakupujuci by nebol "motivovany" na linku kliknut, tak to uz nepojde.

TOYSbyJANE | 2017-11-30 11:34:00

Tak neviem, kazdopadne je podla mna zle, ze kupujuci moze kontaktovat cez link predavajuceho , ale ja , ako prdajca jeho cez SAShE postu asi nie.... A aby som musela posielat SMS s dotazom, ze co a ako a potom este jednu s cislom uctu a sumou, to mi nevyhovuje . Ale mozno, ze len tento konkretny zakaznik nevie, kde udaje najst .... :( Uvidime .

wlkr | 2017-11-30 11:53:22

Pri zakazke mate linku "Napísať správu kupujúcemu", cez ktoru mu poslat postu viete . A kazdemu nakupujucemu by po potvrdeni zasielkymala prist na mail sprava s udajmi potrebnymi na uhradenie objednavky. Len musi mat uvedeny platny email a aj si ho obcas skontrolovat ci tam ma novu postu ...

TOYSbyJANE | 2017-11-30 11:58:34

Noooo, to predsa viem, predajca som 4 roky :) Pisala som, ze som pisala kupujucemu, ale po tyzdni mi oznamil cez SMS, ze nema udaje k platbe. Preto

som chcela vediet, ci je to vynimka, alebo neregistrovani nevedia citat SAShE postu .

SAShE.sk  REDAKCIA  | 2017-11-30 12:18:28

@TOYSbyJANE, všetko funguje tak, ako v prípade objednávok od registrovaných užívateľov, jediný rozdiel je v tom, že neregistrovaný užívateľ sa nemusí prihlasovať do svojho SAShE konta. V prípade, že neregistrovanému užívateľovi pošlete poštu, na email mu príde notifikácia bez obsahu správy, je tam len unikátny link, ktorý obsahuje detail objednávky a komunikáciu s vami. Správa sa označí ako prečítaná, až po kliknutí na tento link.

TOYSbyJANE | 2017-11-30 12:23:24

Oki, dakujem. Cize vsetko funguje ako ma, iba moj zakaznik sa mozno nevie zorientovat :(

Iba toto som chcela vediet.

PS-Handmade | 2017-11-30 13:45:46

naše postrehy:

zo 4 neregistrovaných zákazníkov si poštu neprečítali presne 4 :D

jedna dobierka bola vyzdvihnutá až po týždni po našej sms s číslom zásielky,

druhá dobierka je uložená na pošte zatiaľ,

tretí neregistrovaný z ČR - čakáme platbu

no a dnešná dobierka neviem ako dopadne.

Každopádne celkom určite som pokojnejšia, keď vidím objednávku od registrovaného zákazníka než opačne...

misha_cards | 2017-11-30 14:47:03

...u mňa prišli 3 zákazky od neregistrovaných zákazníkov, z toho jedna zákazníčka komunikovala, jednu som upozornila na platbu a u tretej bez komunikácie, ale všetko prebehlo v poriadku, tiež si musím na to zvyknúť, mám také zmiešané pocity a chcela by som sa opýtať, či keď príde nakupovať neregistrovaný zákazník, tak sa mi ukáže história ?, resp. systém si ho tak či tak zapamätá, či bude ako úplne novonakupujúci bez histórie?

Adam  REDAKCIA  | 2017-11-30 15:07:05

@misha_cards Nákup bez registrácie sa viaže k e-mailu, teda pokiaľ si neregistrovaný užívateľ objedná znova a použije rovnaký e-mail, v detaile objednávky si ho budete môcť overiť rovnako, ako registrovaného užívateľa.

Adam  REDAKCIA  | 2017-11-30 15:17:43

Celkovo je podiel zaplatených a prebraných objednávok u neregistrovaných oživovateľov porovnateľný s registrovanými. Vyšší počet počet neserióznych kupujúcich môže skôr súvisieť s vianočným obdobím, keď na sashe nakupuje veľa nových a príležitostných návštevníkov.

ADANA | 2017-11-30 15:26:36

U mňa spokojnosť s neregistrovanými na 100% na inej stranke s handmade, na SAShE zatiaľ neregistrovaný zákazník sa neozval,

no s registrovanými mám i zlé skúsenosti...

konvalinka | 2017-11-30 19:38:22

@adam Nuž, niekde to vidieť musia. Napríklad zákazníčka neregistrovana 376692 mi odpísala na poštu, ktorá je označená ako neprečítaná - bola to evidentne reakcia na tú "neprečítanú". A takmer všetky moje správy pre neregistrovaných vidím ako neprečítané. Zdá sa mi to nepravdepodobné. Chápem, že nezaplatili, lebo si napríklad mysleli, že to máme skladom a ja som ich odradila dobou výroby 2 týždne, ale že by všetci nakúpili, dali by si prácu s vypisovaním adresy a pod a následne svorne odignorovali, to sa mi nezdá.

fanco | 2017-12-01 09:24:26

Ja mám zatiaľ len jednu neregistrovanú zákazníčku, ale priznám sa, že ak má byť každá zákazka takáto, tak to nechcem. Nemám na to čas. Zákazníčke som pred potvrdením objednávky napísala správu v utorok o tom, že do Vianoc to nestíham a že o tom mám aj oznam v obchodíku. Nikto sa neozval a keďže nechcem byť za neseriózneho predajcu, dnes som poslala SMS a nakoniec som jej volala, pretože z jej odpovede som zistila, že nič nedostala. Takže som si telefonicky potvrdila, že jej nič neprišlo do mailu - kontrolovala to aj počas telefonátu, takže vôbec netušila, že objednávku nebude mať a bolo z toho zhrozená. My sme sa už dohodli na termíne a zákazku som jej potvrdila, ale takto si to nepredstavujem. Ona sama mi povedala, že nemá problém sa registrovať, ale že keď to od nej nevyžadovalo, tak to neurobila. Myslím si, že tie maily kľudne môžu končiť ako SPAM a zákazníci naozaj nemusia tušiť, že niečo dostali.

ZienkaDomaca | 2017-12-01 10:03:43

@konvalinka Takto sa správajú správy aj od registrovaných, keď si prečítajú správu na mobilnom zariadení - mobil, tablet - javia sa ako neprečítané. Možno to súvisí s operačným systémom zariadenia, neviem, ale mám to overené.

Adam  REDAKCIA  | 2017-12-01 10:05:00

@konvalinka pozreli sme sa na to, a naozaj spravy mohli nespravne ostat oznacene ako neprecitane. Chybu sme opravili a spravy sa uz budu oznacovat spravne.

misha_cards | 2017-12-01 10:06:421x

@adam ďakujem za odpoveď, to som aj predpokladala, že to súvisí s e-mailom, keďže tam prichádzajú aj všetky info o platbe atď. Bude to zrejme pestré v tých objednávkach takto pred Vianocami :) @fanco ja sama osobne som nekontrolovala spam, odkedy som po funuse zistila, že mi tam prišiel mail na úhradu baletu za dcéru, ale pravda je, že poniektorí, nie sú každý deň na internete, nekontrolujú e-maily, tobôž nie spam, ešteže sú tam telefónne čísla, tie to celé ako tak zachraňujú :)

PS-Handmade | 2017-12-01 10:09:462x

@Adam takže po oprave chyby - pokiaľ stále vidím, že 5 z 5 správ u neregistrovaných sú neprečítané, tak sú fakticky naozaj neprečítané?

Erinka | 2017-12-01 13:36:413x

U mňa sú tiež správy u neregistrovaných neprečítané,aj upozornenia o povinnosti uhradiť balík som odosielala,ale zatiaľ od nich úhrady nemám.Telefonovať s každým nemôžem,ani posielať sms.

ajkava | 2017-12-01 20:34:581x

Ja som dnes požiadala o storno objednávky. Tiež som odoslala 2 správy kupujúcemu. Nemala som ani úhradu, ani prečítanú poštu od kupujúceho. Kde sa tda stala chyba?

Erinka | 2017-12-02 08:38:06

Mne je to tiež ľúto a veľmi,lebo verím,že tí zákazníci nezadali objednávky len tak,no všetko neprečítané a neuhradené a je mi ľúto im stornovať objednávky.

Kreatvory | 2017-12-04 10:37:552x

My máme zatiaľ aj dobrú, aj zlú skúsenosť ... mám taký pocit, že nečítanie pošty môže byť spôsobené tým, že tí ľudia nie sú zvyknutí komunikovať po objednávke ... podľa mňa nečakajú, že si s nimi bude predajca písať o hocičom, tak to nesledujú ... čakajú, že objednajú, zaplatia a bude ... neuvedomia si, že na Sashe nemusia mať predajcovia vždy všetko tak ako oni chcú, keďže ide o hand-made ... a možno im tie maily o Sashe pošte chodia do spamov :/ Katka z Kreatvorov

TOYSbyJANE | 2017-12-04 11:11:41

Keby objednali a zaplatili, tak by bolo super.... Ja som už žiadala o storno, lebo komunikácia čítaná iba cez SMS . Najskôr kupujúci nemal číslo účtu, potom nemal sumu a a po 3 upozorneniach mi horko ťažko napísal, že neuhradí a už vecičku nechce. A ja som ju mala vyše týždňa mimo obchodíka, nevystavenú :(

Kreatvory | 2017-12-04 11:58:52

och, tak to zamrzí :(

pletana | 2017-12-04 13:45:31

Neviem prečo sa tak bojíte neregistrovaných na Fleri sú dlho a nie je s nimi problém, akurát nečítajú poštu asi tak ako tu,ale píšem správu na mobil ak nezadajú všetko čo potrebujem...dokonca ak si robím štatistiku väčšinu nakupujúcich tam mám neregistrovaných a s platbami mám skôr problém zvyčajne okolo sviatkov a práve s registrovanými,tak ako aj tu.....pár nákupov od neregistrovaných som mala aj na sashe,zatiaľ v pohode...

Kreatvory | 2017-12-04 14:37:07

a na Fleri to funguje ako tu? že v prípade pošty dojde kupujúcim mail s odkazom na poštu? nie pošta samotná? (teda, neviem, či som sa pochopiteľne vyjadrila :))

TOYSbyJANE | 2017-12-04 14:38:381x

Na Fleri mam tiez kopec ludi, co sa neregistruju, ale posta iste chodi standardne, lebo za styri roky som nemala jediny problem :)

pletana | 2017-12-04 14:40:46

neviem ,nezaujímam sa o to,ale v posledných dvoch mesiacoch neregistrovaný kupujúci akosi neodpisujú,takže telefón to zachraňuje

pletana | 2017-12-05 08:34:17

Mám spätnú väzbu od neregistrovanej zákazníčky dnes mi volala,môj email jej prišiel,ale zabudla si napísať do objednávky číslo ponožiek,ale nevedela sa dostať k objednávke a dopísať to tam,takže neviem ako to funguje,možno preto neodpovedajú,našťastie táto zákazníčka zavolala

MinkyBee | 2017-12-12 11:01:20

Práve som dostala dve objednavky od neregistrovanych, tak som zvedava, budem to sledovat. Verím, ze bude vsetko ok.

MinkyBee | 2017-12-12 11:36:17

Tak z mojej strany mozem potvrdit, ze mam uz aj odkomunikovane s neregistrovanym zakaznikom, spravy ukazuje spravne, ktore su neprecitane a precitane a uz mi aj napisala, takze vsetko funguje ok. Dakujem

JohnKrakatoa | 2018-02-26 10:59:55

Ahojte, tak mne sa teraz s jedným novým neregistrovaným stalo, že chcel doplniť objednávku. Tak som mu povedal nech urobí novú objednávku (volal mi) a v tej mu dám nulové poštovné a pošlem mu to naraz aj s pôvodnými vecami. Štandard... až na to že som mu ju nepotvrdil kompletne, lebo už som jednu položku nemal skladom, a keď som to spravil svietila ako čiastočne vybavená (asi ju mal po zmene on ešte potvrdiť).

No len mi volal že jemu tento dodatočný balík nešlo už potom zobraziť, čo mu prišiel mail (o čiastočnom potvrdení balíka predpokladám) tak ho odkázal len na www.sashe.sk (čiže asi chybný link?) a v SMS že mu tiež nič neprišlo (predtým na prvú objednávku asi prišlo neviem).

Tak neviem, asi tam sú nejaké chybičky ešte v systéme, ten dodatočný balík som stornoval to bola malá položka mu to pribalím ako darček.

Adam  REDAKCIA  | 2018-02-26 11:35:161x

@JohnKrakatoa nutnosť potvrdiť nekompletný balík kupujúcim sa bude rušiť. Ale ďakujeme za upozornenie, pozrieme sa na to.

JohnKrakatoa | 2018-02-26 11:36:48

Niet za čo ;)

JulkisART | 2018-07-06 20:59:541x

@Adam Prosim Vas, ako potvrdim nekompletny balik ako predavajuci? Prave sa mi stalo, ze neregistrovany zakaznik si objednal tovar s tym, ze chce 2 ks, tak som mu pisala spravu, ze som nayysila pocet kusov tovaru, nech si doobjedna este jeden ks. Na spravu nereaguje, tak som potvrdila balik, nie ako komplet a objednavku mi aj tak potvrdilo ako celu. Este mam taky navrh - ja ako predavajuci vidim kontakt na zakaznika - meno, adresa, telefon - nebolo by jednoduchsie ukazat aj jeho mejl? Ak zakaznik nereaguje na spravu cez sashe, napr. o uhradeni, je jednoduchsie pripomenut sa mu mejlovo, hlavne ak ide o zahranicneho zakaznika. Taketo mejly mozu koncit aj v spame a nie zbehly clovek vobec netusi, ze mu predavajuci pisal. To si myslim, ze je dost casty kamen urazu "nekomunikacie".

ololo | 2019-03-24 20:02:53

Dobrý deň, dostáva neregistrovaný zákazník mailom aj pdf faktúru ak ju vystavím v systéme? Tipujem, že áno, ale pre istotu... Ďakujem



Pripísať komentár


Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.