Objednávky s platbou formou dobierky:
Objednaním tovaru zo stránky www.sashe.sk/erikak uzatvára kupujúci kúpnopredajnú zmluvu podľa Občianskeho zákonníka. Pokiaľ objednávku nestornuje včas a zmluvu nezruší v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a Obchodnými podmienkami internetového obchodu je táto zmluva záväzná pre obe strany.
Kupujúci je povinný podľa §370, §447 a §365 Obchodného zákonníka a § 614 Občianskeho zákonníka odoslanú záväznú objednávku prevziať a zaplatiť kúpnu cenu.
Neprevzatím objednávky sa dopúšťa kupujúci protiprávneho konania a predávajúcemu spôsobí škodu. Podľa § 420 ods. 1 zákona č, 40/1964 Zb, každý zodpovedá za škodu, ktorú spôsobil porušením právnej povinnosti. Vzniknutú škodu sa kupujúci, v prípade neprevzatia objednávky zaväzuje uhradiť vo forme zmluvnej pokuty v nasledovnej výške : 10,- Eur
Zmluvnú pokutu vyžadujeme uhradiť do 7 dní od doručenia faktúry vo forme e-mailu. Platbu vykoná kupujúci bankovým prevodom, alebo poštovou poukážkou. Pri platbe je potrebné uvádzať variabilný symbol.
V prípade neuhradenia priloženej faktúry budeme škodu vzniknutú neprebratím zásielky vo forme zmluvnej pokuty vymáhať súdnou cestou a následne prostredníctvom exekútora. V tomto prípade sa samozrejme náklady navýšia o úhradu súdnych trov a úhradu nákladov exekučného konania.
Všeobecné obchodné podmienky
stanovujúce obchodné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len „VOP“)
1. Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu www.sashe/erikak.sk
Čl. I
Úvodné ustanovenia
1. Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na kúpne zmluvy uzavierané na diaľku prostredníctvom internetového obchodu na internetovej stránke www.sashe/erikak.sk (ďalej aj „Internetový obchod“), pričom odoslaním objednávky Kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a reklamačnými podmienkami a v plnom rozsahu porozumel ich obsahu.
2. Tieto obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy a sú záväzné pre obe zmluvné strany kúpnej zmluvy.
3. Kúpnou zmluvou uzavretou na diaľku sa rozumie zmluva, ktorú uzatvára predávajúci a Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, na zásielkový predaj tovaru a služieb výlučne prostredníctvom prostriedkov komunikácie, najmä internetu, telefónu a elektronickej pošty (ďalej len „Kúpna zmluva“).
4. Kúpna zmluva sa spravuje predovšetkým príslušnými ustanoveniami zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon“), občianskym zákonníkom a týmito obchodnými podmienkami upravujúcimi podrobnosti pri ich uzatváraní a realizácii. Ak kupujúci nakupuje v súvislosti s podnikateľskou činnosťou (právnická osoba), kúpna zmluva sa spravuje predovšetkým zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a týmito obchodnými podmienkami.
5. Predávajúcim je MVDr. Erika Krátka, so sídlo Hodkovce 31, 04421, Slovenská republika, IČO: 43132847, DIČ: 1074872117, (ďalej len spolu „Predávajúci“), ktorí sú zároveň prevádzkovateľmi Internetovej stránky www.sashe/erikak.sk (ďalej len „Stránka“) ako aj Internetového obchodu. V právnych vzťahoch vo vzťahu k Stránke Internetového obchodu, každý z predávajúcich vystupuje vo vlastnom mene ako nositelia práv a povinností.
6. Kontaktné údaje Predávajúceho vo vzťahu k Internetovému obchodu sú:
7. a) kontaktné telefónne číslo: (+421) 908869970 v pracovných dňoch v čase medzi 10:00 a 16:00 hod.
8. b) e-mail: erikakhandmade@azet.sk
9. c) bankové spojenie
IBAN: SK8009000000005126161152, SWIFT/BIC: GIBASKBX
**Pri zadávaní čísla účtu a osobných údajov, telefonického kontaktu si údaje prosím skontrolujte v prípade nesprávneho vyplnenia Vám tovar nebude možné odoslať.
7. Predávajúci je oprávnený predávať služby (čo zahŕňa komunikáciu s Kupujúcim, fakturáciu, zasielanie služby a pod.) prostredníctvom (s využitím) Internetového obchodu.
8. Kupujúcim sa rozumie užívateľ Stránky, resp. každý návštevník Stránky, ktorý odoslal objednávku prostredníctvom Internetového obchodu (ďalej len „Kupujúci”). Kupujúci uznáva elektronickú komunikáciu s Predávajúcim predovšetkým prostredníctvom Internetového obchodu, telefónu a e-mailovej komunikácie. Ak Kupujúci nakupuje v súvislosti s podnikateľskou činnosťou (právnická osoba), uvádza tiež obchodné meno, miesto podnikania alebo sídlo, IČO a DIČ (IČ DPH).
9. Službou je každý produkt zverejnený na Internetovom obchode.
10. Registráciou je vyplnenie elektronického formuláru obsahujúceho polia pre vyplnenie údajov o kupujúcom vrátane osobných údajov. Údaje označené hviezdičkou sú povinné údaje, ktorých vyplnenie je nevyhnutné pre úspešnú registráciu. Registrácia nie je nevyhnutnou podmienkou využívania Internetového obchodu, avšak spájajú sa s ňou určité výhody poskytované predávajúcim.
11. Orgánom dozoru pre ochranu spotrebiteľa je Inšpektorát SOI pre Košický kraj, Vrátna 3, 04001Košice
Čl. II
Informácie o tovare a cene
1. Farebné vyobrazenie tovaru nemusí presne zodpovedať skutočnosti, z dôvodu nepresnosti zobrazovacích jednotiek počítača.
2. Cena tovaru uvedená v katalógu Internetového obchodu je konečná. Cena nezahŕňa náklady spojené s doručením a prepravou tovaru alebo iné voliteľné služby. Náklady spojené s doručením tovaru a náklady za iné voliteľné služby sú uvedené pri vytváraní objednávky a sú automaticky pripočítané ku kúpnej cene tovaru. Predávajúci je nie je platcom DPH.
3. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak, prípadne do platnosti termínu akcie.
Čl. III
Objednávka tovaru
1. Kupujúci potvrdzuje, že odoslaním objednávky akceptuje cenu tovaru a obchodné podmienky a reklamačné podmienky Internetového obchodu.
2. Po odoslaní objednávky bude Kupujúcemu, na e-mailovú adresu uvedenú pri objednávke tovaru, zaslaný potvrdzujúci email, ktorým Predávajúci potvrdí zaradenie objednávky na spracovanie. Na uvedenú e-mailovú adresu budú Kupujúcemu zaslané všetky ďalšie informácie ohľadom stavu spracovania objednávky a doklady ohľadom objednávky predovšetkým: fakturačné údaje Kupujúceho, adresu pre doručenie tovaru, špecifikáciu tovaru, množstvo objednaného tovaru a výslednú cenu tovaru.
3. Pri potvrdení objednávky bude stanovená celková cena objednaného tovaru.
4. Pred definitívnym zaslaním objednávky Predávajúci odporúča Kupujúcemu využiť možnosti previesť dôkladnú kontrolu celej objednávky a detailne preštudovať tieto obchodné podmienky a reklamačné podmienky.
Čl. IV
Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy
1. Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy Kupujúceho Predávajúcim vo forme:
2. a) e-mailovej správy Kupujúceho zaslaného Predávajúcemu,
3. b) Kupujúcim vyplneného a odoslaného formulára na Internetovom obchode Predávajúceho
4. Záväzným akceptovaním objednávky je e-mailové potvrdenie Predávajúcim Kupujúcemu o akceptovaní objednávky po predchádzajúcom prijatí objednávky a po overení dostupnosti a termínu dodania tovaru požadovaného Kupujúcim označené napríklad ako „objednávka potvrdená“.
5. Záväzné akceptovanie objednávky obsahuje údaje o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru a/alebo iných služieb, názov a údaje o Kupujúcom, resp. adrese, kde má byť tovar dodaný a údaje o cene, spôsobe prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre Kupujúceho, údaje o Predávajúcom, prípadne aj iné údaje.
6. Kúpnu zmluvu je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi Kupujúcim a Predávajúcim, ak zákon alebo iný všeobecne záväzný právny predpis neustanovuje inak.
7. Na e-mailovú adresu Kupujúceho môžu byť v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.
8. V prípade, ak si Kupujúci tovar neprevezme a tovar sa vráti Predávajúcemu späť, je Predávajúci oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy a od Kupujúceho požadovať náhradu nákladov na prepravu a balné súvisiace s neúspešným dodaním tovaru. Pre neprevzatú dobierku zaslanú kuriérom v rámci SR alebo ČR, alebo Slovenskou Poštou v rámci SR predstavujú tieto náklady sumu 10 € za každú jednotlivú zásielku.
Čl. V
Povinnosti zmluvných strán
Predávajúci sa zaväzuje dodať:
1. Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky, okrem zjavných omylov, v prípade výraznej zmeny ceny tovaru alebo nedostupnosti tovaru.
2. Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
3. Kupujúcemu doklady v písomnej alebo elektronickej forme potrebné na jeho prevzatie a užívanie.
Predávajúci nezodpovedá za:
1. Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
2. Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo v dôsledku nepredvídateľných prekážok.
Kupujúci sa zaväzuje:
1. Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť do 48h od prevzatia tovaru.
2. Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.
Čl. VI
Odstúpenie od kúpnej zmluvy
1. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. V prípade, ak v rámci jednej objednávky bol tovar dodaný oddelene, lehota na odstúpenie plynie okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.
2. V súlade s § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z. Kupujúci nemôže napríklad odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
3. a) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
4. b) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa (tovar na zákazku),
5. c) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
6. d) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho.
7. Kupujúci má právo po prevzatí tovaru v rámci lehoty na odstúpenie od zmluvy tovar rozbaliť a odskúšať, aby zistil vlastnosti a funkčnosť tovaru, nemá však právo začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť Predávajúcemu. Tovar použitý vo väčšom rozsahu ako postačuje na jeho odskúšanie vrátiť nemožno, ak Predávajúci v konkrétnom prípade nerozhodne inak; v takomto prípade Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Vo vzájomnej súvislosti s podmienkou uvedenou v predchádzajúcej vete je možné vrátiť len tovar, ktorý:
1. a) je v pôvodnom stave,
2. b) nejaví známky používania a opotrebovania vo väčšom rozsahu,
3. c) je nepoškodený,
4. d) je kompletný (vrátane príslušenstva, návodu atď.).
5. Právo na odstúpenie od zmluvy je Kupujúci povinný uplatniť písomnou formou v listinnej podobe alebo na e-mailovú adresu Predávajúceho. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak bolo oznámenie o odstúpení od zmluvy odoslané najneskôr v posledný deň lehoty.
6. Kupujúci je povinný najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť na adresu Predávajúceho. Odporúčame, aby si Kupujúci vyhotovil pre vlastnú potrebu kópiu daňového dokladu (faktúry) a tovar zaslal doporučene a ako poistenú zásielku. Tovar nie je vhodné zasielať dobierkou, takýto tovar nebude prevzatý.
7. Kupujúci je povinný priložiť do balíka daňový doklad (faktúru), s kompletným príslušenstvom, dokumentáciou, obalom atď. ktorý mu bol doručený. Lehota na vrátenie tovaru sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
8. Náklady spojené s vrátením tovaru znáša Kupujúci. Podľa dostupných informácií, je predpokladaný odhad týchto nákladov v závislosti od veľkosti, hmotnosti tovaru, vzdialenosti odkiaľ sa uskutočňuje vrátenie tovaru a od cien za ktoré Kupujúcim vybraný prepravca poskytuje svoje služby vo výške od 4,- EUR. POZOR: Vrátený tovar poslaný spätne k nám spôsobom na dobierku neprevezmeme.
9. Predávajúci sa zaväzuje kúpnu cenu vrátiť najneskôr do 14 dní. Úhrada bude uskutočnená iba bankovým prevodom na účet kupujúceho. Platba za zakúpený tovar bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu Predávajúceho. V prípade neoprávneného odstúpenia od zmluvy bude tovar vrátený na náklady Kupujúceho.
10. Neprevzatie zásielky, ktorú si Kupujúci objednal, nie je možné podľa zákona považovať za platné odstúpenie od zmluvy. Predávajúci má právo žiadať od Kupujúceho náhradu všetkých nákladov, ktoré sú spojené s neprevzatím objednanej zásielky. Všetky spory budú riešené súdnou cestou, v súlade s právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky. Tým nie je dotknuté právo Predávajúceho na zmluvnú pokutu.
11. V prípade, ak Kupujúci nesplní niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa týchto obchodných podmienok, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné a Predávajúci nie je povinný vrátiť všetky preukázateľné platby podľa týchto obchodných podmienok Kupujúcemu a zároveň má nárok na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť Kupujúcemu.
12. Predávajúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu:
13. a) vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností Predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci,
14. b) ak pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode.
15. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať Kupujúceho a vrátiť zaplatenú zálohu v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený Kupujúcim.
Čl. VII
Stornovanie objednávky
1. Kupujúci môže stornovať objednávku, ktorá ešte nebola odoslaná (odovzdaná kuriérovi), do zmeny stavu objednávky „tovar bol odoslaný“, o ktorej bude informovaný na email, najneskôr v deň odoslania objednávky, zaslaním žiadosti na e-mailovú adresu Predávajúceho alebo na telefónom čísle +421908869970. Za storno objednávky podľa predchádzajúcej vety si predávajúci neúčtuje žiadne poplatky. V prípade uhradenej kúpnej ceny Predávajúci vráti Kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 7 dní bezhotovostným prevodom na účet, z ktorého bola uskutočnená úhrada kúpnej ceny.
2. V prípade, že Kupujúci stornuje objednávku v čase od jej potvrdenia a odoslania Predávajúcim do dodania tovaru, je povinný uhradiť Predávajúcemu všetky účelne vynaložené náklady spojené s realizáciou predmetnej objednávky.
3. Predávajúci má právo stornovať objednávku z dôvodu vypredania alebo nedostupnosti tovaru. V prípade, že Kupujúci uhradil kúpnu cenu alebo jej časť, táto mu bude vrátená do 7 dní bezhotovostným prevodom na účet, z ktorého bola uskutočnená úhrada kúpnej ceny.
4. Predávajúci je oprávnený stornovať objednávku aj v prípade, ak Kupujúci pri platbe bankovým prevodom neuhradí objednávku do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
Čl. VIII
Platobné podmienky
1. Internetový obchod ponúka nasledovné možnosti platby:
2. a) Prevod na bankový účet Predávajúceho – platba prostredníctvom vkladu alebo prevodu na bankový účet Predávajúceho. Číslo účtu Predávajúceho bude Kupujúcemu zaslané. Ako variabilný symbol slúži číslo objednávky.
3. b) Dobierka – Najčastejší spôsob platby, kedy Kupujúci uhrádza objednávku priamo kuriérovi alebo na Slovenskej pošte (platba na dobierku je možná len pre tovar skladom)
4. c) Platobná brána – platobná brána umožňuje realizáciu platby prostredníctvom debetných a kreditných kariet, bankových prevodov a okamžitých platieb z pohodlia domu s dôrazom na bezpečnosť a rýchlosť.
5. Cena za dodanie tovaru objednaného v rámci jednej objednávky je nezávislá na počte objednaných kusov.
6. Kúpnu cenu nie je možné uhradiť žiadnymi poukážkami alebo šekmi vydanými akýmkoľvek právnym subjektom.
7. Daňový doklad (faktúra) sa zasiela na e-mailovú adresu Kupujúceho alebo bude pri doručení priložený v balení tovaru. Záručný list, pokiaľ sa k tovaru dodáva, bude dodaný spolu s tovarom, a to v balení tovaru.
8. Kupujúci odoslaním objednávky zároveň dáva súhlas s elektronickým zasielaním faktúr. Zasielané elektronické faktúry sú vo formáte PDF zabezpečené proti pozmeňovaniu obsahu a spĺňajú všetky náležitosti daňového dokladu.
9. Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru kupujúcim.
Čl. IX
Dodacie podmienky
1. Dodacia lehota začína plynúť dňom prijatia platby na bankový účet Predávajúceho alebo dňom vykonania objednávky v prípade platby prostredníctvom dobierky.
2. Obvyklá dostupnosť tovaru je uvedená pri každom tovare v Internetovom obchode. Tieto informácie sa však môžu meniť a Predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť ponúkaného tovaru.
3. Ak sa nedohodlo inak, Predávajúci sa zaväzuje dodať Kupujúcemu tovar bezodkladne, najneskôr do 7 pracovných dní od prijatia platby na bankový účet Predávajúceho alebo vykonania objednávky v prípade platby prostredníctvom dobierky, ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota, pri svadobných dekoráciách dodanie podľa termínov svadby uvedených v objednávke. Ak je tovar skladom, je expedovaný v čo najkratšom čase. Dodanie tovaru uskutočňujeme počas pracovných dní od 08:00-19:00. Ak ide o tovar vyrobený na mieru (zákazku) Kupujúceho je dodacia lehota do 14 pracovných dní od prijatia platby na bankový účet Predávajúceho.
4. Dodacie lehoty sa predlžujú v prípade neočakávaných, Predávajúcim nezavinených skutočností, ako napr. neočakávané zásahy vyššej moci, stávky a ďalšie prekážky, ktoré sa nedajú Predávajúcim ovplyvniť.
5. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a časť z nich nie je skladom, Predávajúci informuje o tom Kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok. To platí aj v prípade, ak sa objednávke nachádza len jeden tovar.
6. Kupujúci je povinný ihneď po doručení zásielky s tovarom tovar úplne vybaliť a zistiť, či nie je mechanicky poškodený. V prípade mechanického poškodenia alebo nekompletnosti zásielky sa zaväzuje bezodkladne informovať Predávajúceho. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, Kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať Predávajúceho (telefonicky alebo e-mailom) a so zasielateľskou spoločnosťou spísať tzv. „Zápis o škode na zásielke“. Kupujúci má venovať zvýšenú pozornosť hlavne pri doručení krehkých vecí.
7. Kupujúci je povinný poskytnúť súčinnosť pre bezproblémové prevzatie tovaru. Pokiaľ tak Kupujúci neučiní a tovar bude vrátený späť na náklady Predávajúceho z dôvodu opakovaného nezastihnutia Kupujúceho, Predávajúci má voči Kupujúcemu nárok na náhradu vzniknutej škody vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie tovaru.
8. V prípade voľby doručenia tovaru Slovenskou poštou alebo kuriérom platí nasledovný cenník podľa hmotnosti balíčka:
• Doporučená zásielka a balík na poštu/balikoboxu 3,90 Eur pri platbe vopred
• Balík na adresu 4,90 Eur pri platbe vopred
• Doporučená zásielka a balík na poštu/balikoboxu 4,90 Eur pri dobierke
• Balík na adresu 6,40 Eur pri dobierke
Cenník platný od 14.2.2017
Počas roka si Predávajúci vyhradzuje právo meniť stanovenú sadzbu za doručenie Slovenskou poštou kuriérom v prípade časovo limitovaných akcií, výpredajov, sezónnych ponúk.
9. Predávajúci umožňuje doručenie tovaru do zahraničia len po individuálnej dohode.
10. Kupujúci môže využiť osobný odber po telefonickej alebo e-mailovej dohode a po prijatí potvrdzujúcej e-mailovej správe ako „Pripravená k odberu“ na adrese nášho výdajného miesta – Hodkovce 31, 04421, Slovenská Republika.
Reklamačný poriadok
1. Kupujúci uplatňuje reklamáciu písomne poštou na adrese Predávajúceho alebo elektronickou poštou na e-mailovej adrese Predávajúceho v zákonom stanovenej záručnej dobe, ktorá je 24 mesiacov, pokiaľ zákon neudáva inú záručnú dobu alebo pokiaľ nebolo dohodnuté inak, a začína plynúť od prevzatia tovaru Kupujúcim.
2. Kupujúci je pri uplatnení reklamácie povinný zaslať Predávajúcemu spolu s reklamovaným tovarom originál daňového dokladu a originál záručného listu (pokiaľ bol k výrobku dodaný). Predávajúci nepreberie reklamovaný tovar zaslaný Kupujúcim na dobierku. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, resp. ako balík na adresu a ako poistenú zásielku.
3. Kupujúci je povinný pri uplatnení reklamácie pravdivo uviesť všetky požadované informácie, najmä presne označiť druh a rozsah vady tovaru. Tieto vady je Kupujúci povinný jasne odfotiť a zaslať na emailovú adresu: erikakhandmade@azet.sk.
4. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré zistí na predávanom tovare pri prevzatí Kupujúcim a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí a užívaní tovaru počas záručnej doby.
5. Predávajúci nezodpovedá za vady spôsobené najmä nasledovným užívaním: mechanickým poškodením, neodvratnou udalosťou (živelnou pohromou, nesprávnym zaobchádzaním), v rozpore s návodom na užívanie a obvyklým spôsobom používania, v osobitných prípadoch, ak to vyplýva z povahy veci aj zásahom nepovolanej osoby, vrátane užívateľa, prípadne iným neodborným zásahom, používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
6. Predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a následne reklamáciu vybaviť v lehote, ktorá nesmie byť dlhšia ako 30 dní od uplatnenia reklamácie. Vybavenie reklamácie bude Kupujúcemu oznámené telefonicky, písomne alebo elektronickou poštou. Vybavenie reklamácie trvá najviac 30 dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru Predávajúcemu, pokiaľ sa nedohodne inak.
7. V prípade reklamácie uplatnenej do 12 mesiacov od kúpy výrobku, Predávajúci môže vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia. Ak Predávajúci zamietne reklamáciu uplatnenú po 12 mesiacoch od kúpy výrobku, Predávajúci je povinný informovať Kupujúceho o tom, komu možno zaslať výrobok na odborné posúdenie. Odborným posúdením sa na účely vybavenia reklamácií rozumie o. i. i stanovisko autorizovanej osoby alebo osoby oprávnenej výrobcom na vykonávanie záručných opráv. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša Predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia.
8. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje Predávajúci a je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje, keď sa rovnaká vada, aká bola v záručnej dobe najmenej dvakrát odstraňovaná, vyskytne opätovne. Za väčší počet vád sa považuje, keď tovar má súčasne najmenej tri odstrániteľné vady, pričom každá z týchto vád bráni riadnemu užívaniu tovaru. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu Tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti Tovaru, výmenu tejto súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu Tovaru alebo závažnosť vady. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá však nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny Tovaru.
9. Ak má Kupujúci právo na výmenu Tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy, záleží na Kupujúcom, ktoré z týchto práv si uplatní. Len čo si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť.
10. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov: a) odovzdaním opraveného tovaru, b) výmenou tovaru, c) vrátením kúpnej ceny tovaru, d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, e) písomnou výzvou na prevzatie Predávajúcim určeného plnenia, f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
Čl. XI
Ochrana a spracovanie osobných údajov
1. Predávajúci spracúva osobné údaje Kupujúceho výlučne za účelom registrácie Kupujúceho v Internetovom obchode, za účelom odberu noviniek a uzavretia Kúpnej zmluvy a na plnenie svojich záväzkov voči Kupujúcemu vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy podľa nového zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a to najmä pri vystavení faktúry/daňového dokladu, kontaktovaní Kupujúceho v súvislosti s vybavovaním jeho objednávky, doručením objednaného tovaru prepravnou spoločnosťou, vybavením prípadnej reklamácie, nevyhnutnou komunikáciou medzi stranami.
2. Predávajúci vyhlasuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje zákonu o ochrane osobných údajov ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať. Predávajúci vyhlasuje, že súhlas dotknutej osoby si nebude vynucovať, je založený výlučne na dobrovoľnosti Kupujúceho.
3. Predávajúci spracúva osobné údaje Kupujúceho v rozsahu: krstné meno, priezvisko, e-mailová adresa, fakturačná adresa/adresa dodania a kontaktné telefónne číslo. Ak kupujúci nakupuje v súvislosti s podnikateľskou činnosťou (právnická osoba) Predávajúci spracúva aj tieto osobné údaje v rozsahu: Obchodný názov, IČO, DIČ, a IČ DPH.
4. Kupujúci udeľuje Predávajúcemu tento súhlas na obdobie najviac 3 rokov. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže Kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou alebo elektronicky. Po obdržaní odvolania súhlasu so spracúvaním osobných údajov zabezpečí Predávajúci blokovanie a likvidáciu osobných údajov, ktoré boli predmetom spracúvania bez zbytočného odkladu.
5. Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje, nesprístupňuje osobné údaje Kupujúceho žiadnym iným subjektom, s výnimkou prepravnej služby, spoločnosti prevádzkujúcej platobnú bránu a banky, s ktorou je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie objednávky.
6. Kupujúci môže požiadať o zmenu, opravu, obmedzenie spracovania, likvidáciu, výmaz alebo informácie o svojich osobných údajov alebo môže podať námietku proti spracúvaniu písomne alebo elektronickou poštou na adrese erikakhandmade@azet.sk.
7. Internetový obchod využíva súbory cookies, ktoré sú malé textové súbory, ktoré môžu byť do prehliadača odosielané pri návšteve Internetovej stránky Prevádzkovateľa a ukladané do zariadenia (počítača alebo do iného zariadenia s prístupom na internet, ako napr. smartphone alebo tablet) Kupujúceho. Cookies obvykle obsahujú názov Internetovej stránky, z ktorej pochádzajú, platnosť a hodnotu. Pri ďalšej návšteve Internetovej stránky prehliadač znovu načíta súbory cookies a tieto informácie odošle späť Internetovej stránke, ktorá pôvodne cookies vytvorila. Súbory „cookies“, ktoré sa používajú na Internetovej stránke, nepoškodzujú žiadne zariadenia Kupujúceho. V prípade návštevy Internetovej stránky a v prípade, že Kupujúci vyjadril dobrovoľný súhlas so súbormi cookies, považuje sa za prijatie podmienok ich používanie.
8. Predávajúci sa zaväzuje využívať súbory cookies výlučne za účelom skvalitnenia služieb a zlepšovať štruktúru a obsah Internetovej stránke.
Článok XII.
Riešenie spotrebiteľských sporov prostredníctvom európskej platformy RSO
V prípade, že zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, zákazník má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť zákazníka podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania zákazníkom, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Rovnako aj nároky Predávajúceho voči Kupujúcemu môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/); zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Čl. XIII
Zmluvná pokuta
Hodnotenia predajcu erikak od kupujúcich
Veľmi pekné výrobky a rýchle dodanie
Venček je prekrásny, dakujem
Pri dekoráciach na objednávku v popise mate uvedenu približnú dobu VÝROBY a to v pracovných dňoch plus dodanie postou. V prípade skladových položiek sa môžte informovať o ich dostupnosti.
Dôležité:
- Ak potrebujete dekoráciu na KONKRÉTNY TERMÍN uveďte mi to prosím pri objednávke do POZNÁMKY
Ak potrebujete objednávku odoslať SÚRNE napíšte mi to hneď pri objednávke do POZNÁMKY alebo do internej pošty, ďakujem
Svadobné doplnky a dekorácie posielam podľa TERMÍNOV svadby. Termín svadby prosím uvádzať do poznámky objednávky.
Ďakujem za vaše objednávky pred objednaním si prosím prečítajte tieto upozornenia!!!
Po odoslaní objednávky, balíky posielam so službou s uložením NA POŠTU (samotné doručenie poštou trvá 2_3 prác. Dní), pripadne do Balíkoboxu alebo poštový kuriér - balík na adresu samotné doručenie trvá 2-4 prac. dni. Ak si prajete zaslanie expres kuriérom do 24 hod. poštovné bude navýšené podľa cenníka SP. Uveďte mi to prosím v objednávke alebo v internej správe. Pri objednávkach nad 80 eur poštovné neplatíte pričom zásielky posielam ako doporučené zásielky alebo balík na poštu (Balikobox), nie kuriérom.
- Za dĺžku dodania, oznámenie a doručenie zásielok zodpovedá Slovenská pošta
- Podacie číslo zásielky máte uvedené pri vašej objednávke
- Na balenie využívam väčšinou recyklovaný baliaci materiál.
!!! Pri objednávkach na DOBIERKU si prosím prečítajte obchodné podmienky v prípade neprevzatia dobierky. !!!
Pri neprevzatí dobierky je možné podať podnet na súdne vymáhanie pohľadávky na náhradu škody - link na TV reportáž
https://www.tvnoviny.sk/domace/2049496_za-neprevzaty-tovar-na-dobierku-mozete-ist-aj-pred-sud-objednavku-ste-si-povinny-prevziat?fbclid=IwAR3ZexfUkztT248uDJr2n5df_cMejYT1XozpGd-24lmoU_3B1Z0wjtWks5k
V prípade nevyzdvihnutia zaplatenej zásielky v odbernej lehote 18 dní alebo uvedenia nesprávnej alebo nekompletnej adresy v objednávke a zásielka mi bude vrátená, platbu za vyrobený tovar nevraciam, balík opäť pošlem na náklady kupujúceho. V tomto prípade nie je možné odstúpiť od zmluvy. Pri nevyzdvihnutí dobierky si vyhradzujem právo na preplatenie poštovných nákladov podľa obchodných podmienok.
-Na správy reagujem hneď ako je to možné, ak Vám do 2 prac.dní neodpoviem prosím pripomeňte sa mi ďakujem. Rešpektujte prosím že nemôžem pracovať 24 hodín denne. Ďakujem
-----------------------
Rúška:
V ponuke aj detské, letné 1 vrstvové rúška v ktorých sa ľahšie dýcha a zároveň slúžia ma prekrytie tváre počas leta.
Rúška sú dodávané s mäkkou gumičkou ktorá netlačí a nereže za ušami aj s drôtikom na tvarovanie nosa.
Rúška vyrábam aj z antibakteriálnej bavlny - letné 1 vrstvové aj 2 vrstvové, sú vhodné pri celodennom nosení a pre ľudí s citlivou pleťou.
Na vyžiadanie je možné použiť aj čiernu klobúkovú gumičku 1mm.
Používaním bavlnených rúšok a rukavíc chránite seba, ostatných ale aj naše životné prostredie.
Rúška nie je možné z hygienických dôvodov meniť ani vrátiť aby nedošlo k pripadnemu prenosu ochorenia. Riešenie však určite nájdeme.
Rúška je potrebné denne vyprať a vyžehliť.
------------------------
- V prípade že si objednáte viac vecí z mojej galérie - bude poštovné upravené individuálne podľa hmotnosti balíka, alebo ak bude súčasťou dekorácie -keramika alebo sklo - v tom prípade posielam balík so službou krehký s príplatkom 2 eur.
- rozmery dekorácie sú merané v najširšom bode, prípadne je uvedený rozmer podkladového materiálu napr. priemer venca alebo svietnika
- výroba mimosezónnych dekorácií sa môže predĺžiť keďže moje skladové priestory sú obmedzené.
SVADBA:
- V sezone su v ponuke aj svadobné pierka so živým krušpanom.
- Pri svadobných objednávkach uveďte prosím aj termín svadby, svadobné objednávky vybavujem podľa priority a termínov svadby, doba výroby je len orientačná a môže sa PREDĹŽIŤ keďže sa jedná o ručnú prácu ktorá si vyžaduje čas. Ak mi neuvediete termín dodania, nemôžem zaručiť včasné doručenie. !
Dekorácie väčšinou vyrábam opakovane kým mám k dispozícii materiál na ich výrobu. Každý výrobok je originál a môžu sa vyskytnúť drobné odchýlky oproti fotografii, stále sa však snažím o čo najvernejšiu kópiu pôvodnej dekorácie.
Pre množstvo objednávok vás poprosím o trpezlivosť, jedná sa o ručnú prácu, ktorá si vyžaduje čas. Doba doručenia uvedená pri jednotlivých dekoráciách je len ORIENTAČNÁ môže sa PREDĹŽiŤ.
Pri nových návrhoch je čakacia doba dlhšia kvôli dostupnosti materiálu.
Ďakujem za pochopenie :-)
- Jutové dekorácie a prestierania sú vyrobené z pravej juty, nie je vhodné ich prať v práčke len jemné ručné pranie, žehliť na najnižšom stupni, nesušiť v sušičke.
- Sviečky a svietniky nenechávajte horieť bez dozoru a v blízkosti horľavých látok.