Ako helpnúť Domi s teniskovou zákazkou?
Ahoj všeobecný sashe ľud a zákazníci moji milovaní (príp. potenciálni). Domi by Vám a aj sebe chcela pomôcť čo sa týka (hlavne teniskových) objednávok.
Ide mi len o to, že niekedy dostanem objednávku a začať na nej pracovať môžem napr. až o týždeň – lebo sa kupcu musím spýtať ešte mnoho vecí, ktoré mi neuviedol/la. Predlžuje sa úplne zbytočne čas – tie tenisky mohli byť už dávno doma.
Čo treba uviesť k teniskovej objednávke? Stačí to všetko pripísať len do poznámky, keď objednávku odosielate.
• číslo/veľkosť – samozrejme. Prípadne dĺžku chodidla. *
• farbu – jednu hlavnú, alebo kľudne aj tri, koľko len chcete. To je na vás. Ak farbu neuvediete, je totiž dosť možné, že sa Domi rozbehne a farebnosť vyrieši úplne podľa svojich predstáv – nikdy nechcem, aby sa dva páry úplne podobali. Preto ak je niečo na fotke modré, ja vám to môžem nakresliť červené, ale čo ak vy červenú neznášate??? :(
Ďalšia možnosť je nechať mi tú voľnú ruku. Poteším sa...:) Ale treba pripísať, že na farbe nezáleží.
• typ tenisky – ako je na obrázku? Číny nízke, vysoké, úzke, široké (klasické)? Prípadne špeciálne požiadavky – napr. nejaký konkrétny model od určitej značky?
Nič pre mňa nieje problém, len mi to tam prosím napíšte. A samozrejme, s iným typom tenisiek treba počítať aj s inou cenou.
• potom už sú to len také špeciálne požiadavky, ako napríklad meno (väčšinou ho píšem maličkým nad podrážku niekde vzadu), alebo prvá trieda. Alebo čokoľvek, čo vás ešte napadne. :)
* ak by tenisky nakoniec aj tak nesedeli, väčšinou sa dá so mnou dohodnúť, :D že urobím nové. V tomto prípade ale musíte znova hradiť poštovné ku mne a späť...
To mi úplne stačí. Ešte si prosím skontrolujte adresu, dôležitá vec... a tak.
Ďakujem za objednávku... :)