I. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov
1. Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim, uzatvorené prostredníctvom internetového obchodu www.colombiana.sk. Predávajúcim sa rozumie spoločnosť Colombiana SK, s.r.o., Bartoškova 7, 831 04, Bratislava, IČO: 47 477 474, zapísaná do Obchodného registra Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, Vložka číslo: 93451/B (ďalej len “Predávajúci”).
2. Kupujúcim sa rozumie fyzická, alebo právnická osoba, ktorá odoslala objednávku prostredníctvom portálu www.colombiana.sk (ďalej len “Kupujúci”).
II. Objednávka, uzatvorenie zmluvy
1. Objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zozname objednaného tovaru a celková cena objednávky.
2. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri pri realizácií objednávky.
3. Všetky prijaté elektronické objednávky sú považované za návrh kúpno-predajnej zmluvy a sú považované za záväzné pre obidve zúčastnené strany.
4. Predávajúci zašle ihneď na emailovú adresu zadanú Kupujúcim Potvrdenie o prijatí objednávky na spracovanie, ktoré obsahuje číslo objednávky, názov a špecifikáciu tovaru, údaj o cene tovaru a náklady doručenia (poštovné), spôsob platby, údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný, prípadne ďalšie informácie. Objednávka bude spracovaná v čo najkratšom čase od doručenia. Po kontrole dostupnosti objednaného tovaru v sklade Predávajúceho, bude Kupujúcemu zaslaný email Potvrdenie objednávky. Doručením potvrdzujúceho e-mailu, Potvrdenie objednávky, dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy.
III. Kúpna cena a spôsob platby
1. Všetky ceny uvedené na www.colombiana.sk sú vrátane DPH.
2. Akciové ceny sú platné do dátumu uvedeného v detailoch produktu alebo do vypredania zásob.
3. Poplatok za poštovné a balné účtujeme zvlášť podľa špecifikácie zákazníka.
4. Spôsob platby:
• prevodný príkaz
• dobierka
• hotovosť priamo v showroome
IV. Poštovné a iné poplatky
1. K uvedeným cenám tovaru je pripočítavané nasledovné poštovné podľa spôsobu a adresy dodania:
- na územie Slovenskej Republiky zásielka do 500g:
• pri platbe prevodným príkazom a zaslaní Slovenskou poštou: 4 EUR
• pri spôsobe platby a zaslaní na dobierku: 4 EUR
• pri zaslaní kuriérom Slovenskej pošty: 8 EUR
• pri spôsobe doručenia osobným odberom v showroome coloMBiana neúčtujeme žiaden poplatok
- na územie Českej Republiky zásielka do 500g:
• pri platbe prevodným príkazom a zaslaní Slovenskou poštou: 5 EUR
• pri zaslaní Expresnou zásielkou Slovenskej pošty: 15 EUR
- na územie krajín Európskej Únie zásielka do 500g:
• pri platbe prevodným príkazom a zaslaní Slovenskou poštou: 7 EUR
• pri zaslaní Expresnou zásielkou Slovenskej pošty: 33 EUR
- na územie ostatných krajín zásielka do 500g:
• pri platbe prevodným príkazom a zaslaní Slovenskou poštou: 9 EUR
• pri zaslaní Expresnou zásielkou Slovenskej pošty: 35 EUR
2. Pre zásielky s hmotnosťou prevyšujúcou 500g budú účtované poplatky podľa sadzobníka Slovenskej pošty. V prípade, že zásielka prevyšuje 500g, Predávajúci bude kontakovať Kupujúceho prostredníctvom emailu alebo telefonicky. V prípade súhlasu Kupujúceho so zvýšeným poštovným, Predávajúci následne zašle Kupujúcemu email Potvrdenie objednávky.
V. Dodacie podmienky a termíny dodania
1. Dodacia lehota je závislá od dostupnosti produktov na sklade Predávajúceho a platí pre každý produkt osobitne. Zaslaním emailu Potvrdenie objednávky Predávajúci potvrdzuje, že má objednaný tovar na sklade. Tovar je expedovaný bez zbytočného odkladu, zvyčajne do 3 pracovných dní od Potvrdenia objednávky (ak je tovar skladom), najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia Potvrdenia objednávky. O vyexpedovaní objednávky je Kupujúci informovaný e-mailom do 24 hodín od odoslania zásielky. V prípade, že objednaný tovar momentálne nemáme vyrobený na sklade, Kupujúci neobdrží email Potvrdenie objednávky ale email obsahujúci informáciu o možnosti výroby produktu a predpokladanej dobe dodania tovaru.
2. Miesto a spôsob prevzatia tovaru je určený Kupujúcim pri vypĺňané elektronickej objednávky. Objednávka je považovaná za vybavenú v momente prevzatia tovaru Kupujúcim. Predávajúci zasiela tovar prostredníctvom Slovenskej pošty, preto treba k dodacej lehote pripočítať bežne 1-3 pracovné dni. Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru alebo poškodenie zavinené poštou, resp. zásielkovou službou. Ak Kupujúci pri vyplnení elektronickej ob¬¬jednávky označil spôsob doručenia Vyzdvihnutie v showroome, tovar si môže vyzdvihnúť priamo v showroome coloMBiana bez navýšenia cany za Tovar o poštovné.
3. O tom, že objednávka bola odovzdaná prepravcovi alebo je pripravená na osobný odber v showroome, bude Kupujúci informovaný e-mailom. Ak tovar nebol doručený ani do 7 dní po obdržaní oznamovacieho e-mailu, Kupujúci musí kontaktovať Predávajúceho. Predávajúci oznámi bližšie informácie o zásielke a možných dôvodoch nedoručenia Kupujúcemu ihneď po preverení u dopravcu.
4. Kupujúci je povinný prevziať tovar riadne v dohodnutom mieste a čase špecifikovanom v objednávke. Ak Kupujúci neprevezme tovar v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste od kuriéra, prípadne zásielka bude doručovaná opakovane z dôvodu absencie Kupujúceho, všetky náklady s tým spojené hradí Kupujúci.
5. Pri prevzatí zásielky je Kupujúci povinný skontrolovať zásielku, či je tovar bez vád a informovať okamžite Predávajúceho o vzniknutých škodách na zásielke alebo tovare (najneskúr do 3 dní). Ak je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, Kupujúci je povinný ihneď kontaktovať Predávajúceho a neprevziať zásielku. V prípade, že prevzatý tovar nesúhlasí s tovarom v objednávke, Kupujúci je povinný informovať Predávajúceho písomne bez meškania. Všetky oneskorené pripomienky k množstvu a poškodeniu tovaru budú odmietnuté.
VI. Záručná doba a reklamačný poriadok
1. Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom prevzatia tovaru Kupujúcim. V každej zásielke je priložená faktúra - daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako záručný list.
2. Reklamácie nepokrývajú poškodenia spôsobené iným používaním tovaru ako na účel na ktorý bol určený, alebo mechanické poškodenie ako je zlomené časti, poškrabanie alebo odretie. Reklamácia nemusí byť uznaná v prípade nedodržiavania inštrukcií o použití, poškodenie častí vodou, parfemom, ľudským potom.
3. Pred podaním reklamácie tovaru, sa odporúča kontaktovať Predávajúceho telefonicky alebo e-mailom a informovať ho o poškodení tovaru. Následne Predávajúci odporučí ďalší postup reklamácie. Reklamovaný tovar (najlepšie až po dohode s Predávajúcim) je potrebné zaslať na adresu Predávajúceho: Colombiana SK, s.r.o., Bartoškova 7, 83104, Bratislava. Tovar zaslaný na dobierku Predávajúcemu nebude akceptovaný.
4. Reklamovaný tovar môžete odovzdať aj osobne v našom showroome coloMBiana.
5. Predávajúci vykoná naápravu poškodenia bezodkladne, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. V prípade, že poškodenie nie je možné opraviť, Predávajúci je povinný nahradiť tovar novým tovarom, prípadne ponúkne iný tovar, do hodnoty reklamovaného tovaru. Predávajúci je oprávnený zrušiť zmluvu vydaním dobropisu a vrátením peňazí.
6. O výsledku reklamácie bude Kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom.
VII. Stornovanie objednávky
1. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy a tovar vrátiť bez udania dôvodu kupujúcemu do 14 dní od jeho prevzatia. Odstúpenie od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom) s uvedením čísla objednávky a dátumu nákupu. Toto právo Kupujúcemu vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Zb.). Neskoršie odstúpenie od zmluvy už nie je možné. Následne tovar kupujúci odošle späť predávajúcemu. Kupujúci je povinný vrátiť v tomto prípade nepoužitý a kompletný tovar v pôvodnom nepoškodenom obale spoločne s priloženým dokladom o kúpe. Náklady súvisiace s vrátením tovaru hradí kupujúci. Odporúčame poslať tovar ako poistenú zásielku. Pri vrátení tovaru nie je možné akceptovať vrátenie tovaru zásielkou na dobierku. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok sa predávajúci zaväzuje vrátiť kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu prevodom na účet, a to do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru.Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte a uveďte číslo Vašej objednávky. Ak už bola Vaša objednávka zaplatená, peniaze Vám vrátime najneskôr do 14 dní na účet, z ktorého ste zaplatili.
2. Predávajúci si vyhradzuje právo stornovať objednávku v prípade, keď nebude požadovaný tovar dlhodobo k dispozícii na sklade. O tejto skutočnosti bude Predávajúci Kupujúceho informovať bez zbytočného odkladu.
VIII. Ochrana osobných údajov
1. Svojich zákazníkov si vážime. Zakladáme si na dôvere a plne rešpektujeme Vaše súkromie. Všetky osobné údaje, ktoré Kupujúci zadajú vo formulári, budú slúžiť výlučne na komunikáciu so zákaznúkmi a na zaslanie objednaného tovaru. Predávajúci sa zaväzuje, že v súlade so zákonom č. 122/2013 Zb. z. o ochrane osobných údajov neposkytne tieto údaje bez súhlasu zákazníka tretím stranám.
2. Prevádzkovateľom internetového obchodu coloMBiana.sk je Colombiana SK, s.r.o., Bartoškova 7, 83104, Bratislava, IČO: 47 477 474, DIČ: 2023910878.
• Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie nasledovných údajov a náležitostí požadovaných systémom pri pri realizácií objednávky:
• meno a priezvisko
• adresa
• e-mailová adresa
• telefónne číslo
3. Odoslaním objednávky Kupujúci udeľuje Predávajúcemu v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov. Poskytnutie osobných údajov prostredníctvom webstránky Predávajúceho je výhradne na dobrovoľnej báze. Kupujúci má právo požiadať o vymazanie jeho osobných údajov a to písomnou formou. V takom prípade, Predávajúci oboznámi Kupujúceho v lehote jedného mesiaca ako splnil jeho požiadavku a údaje budú následne vymazané.
4. Tieto údaje sú uchovávané v chránenej databáze na serveri Predávajúceho. Tieto údaje sú spracovávané pre účely vybavenia a doručenia objednávok, účtovný systém a fakturácie.
5. S osobnými informáciami nakladá Predávajúci dôverne. Osobné údaje nebudú sprístupnené tretím stranám ani žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie objednávky, ako sú banky, spoločnosť poskytujúca doručovateľské služby.
6. Osobné údaje je Predávajúci oprávnený spracovávať aj po skončení pôvodného účelu spracovania len v nevyhnutnom rozsahu pre účely štatistiky, účtovníctva, a poskytnúť tretím stranám súhrnné štatistické informácie, avšak v anonymizovanej podobe tak, že na ich základe nebude možné nijakým spôsobom identifikovať konkrétnych zákazníkov.
IX. Záverečné ustanovenia
1. Spoločnosť Colombiana SK, s.r.o. si vyhradzuje právo jednostranne meniť alebo dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky. Právne vzťahy vyplývajúce z kúpnej zmluvy sa spravujú vždy všeobecnými obchodnými podmienkami účinnými v čase záväznej objednávky tovaru.
2. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1.1. 2015.
Hodnotenia predajcu coloMBiana od kupujúcich
Veľmi spokojná,určite si ešte niečo objednam
Dokonalé
velmi spokojná
S výrobkami som veľmi spokojná, pekná krajčírska práca.
S objednanym tovarom som bola maximálne spokojná.
Ekologické šperky z rastlinnej slonoviny a pohodlné ľanové oblečenie, ktoré nebudete chcieť vyzliecť.