Domov » Fórum » Posledné komentáre

Posledné komentáre

Klaudia07 | 2022-07-04 18:25:50

@Tocar ďakujem ❣️
Prejsť do témy »

Tendora | 2022-07-04 09:18:44

Já chodím 1 až 2x týdne cvičit podle nálady aspoň na 2h a snažím se jíst https://fitkitchen.cz/fitness-menu taky aspoň 3x týdne taková jídla, i když neříkám že si nedám nějaký ten kebab nebo třeba pizzu jednou za čas. Ale myslím že při sedavém zaměstnání je hodně důležitý pohyb aby člověk nezakrnel a spaloval nějaké kcal a aby mu nezakrnely svaly.
Prejsť do témy »

Tocar | 2022-07-01 20:20:10

@Monikanovotkovasperk

@Sylvia.Gutierrez

@HenrietaMocova
Prejsť do témy »

jewart | 2022-07-01 16:54:05

Ďakujem
Prejsť do témy »

Adam  REDAKCIA  | 2022-07-01 11:04:58

Zobraziť možnosti balíka => Overiť kupujúceho
Prejsť do témy »

jewart | 2022-07-01 07:54:13

Kde sa mám dopátrať k historii kupujúceho v starom dizajne?Bola to dobrá vec,hlavne pri nových zákazníkoch.Ďakujem za odpoveď
Prejsť do témy »

urobsiknihu | 2022-06-30 11:57:00

@urobsiknihu už som to vyriešila :-)
Prejsť do témy »

Nikili | 2022-06-29 21:29:38

Tuto moznost poznam,myslela som skor moznost dohladat vyskyt vecicky v nominacii alebo vyklade pre zakaznikov a ostatnych uzivatelov ktori si danu vec pozru :)
Prejsť do témy »

Aemea | 2022-06-29 21:28:27

@Nikili zatiaľ je možnosť zistiť kto použil moju vecičku vo svojej nominácii. Stačí kliknúť na "môj obchod" a podkategóriu "kolekcie" ( v novej verzii stránky). Zobrazia sa nominácie a výklady, v ktorých boli použité moje výrobky. Je tam však výber len na 1 stranu. Máloktorí výrobcovia vedia, že existuje táto možnosť a takto jednoducho majú prehľad, kto nominuje ich výrobky a aj možnosť podporiť nomináciu svojej vecičky.
Prejsť do témy »

Nikili | 2022-06-29 21:11:17

Tiez som za, aby zákazka svietila az kym ju nenastavim ako odoslanu! Clovek toho ma niekedy vela a ked to zmizne hned po potvrdeni tak sa moze stat ze to vypadne z hlavy... Plus dnes sa mi napr.stalo ze mi zakaznicka este rano poslala spravu a mne to vobec nic neukazovalo, az teraz vecer som to zistila ked som si citala maily a preklikla som sa na spravu cez link v maily... Uvitala by som napr.aj moznost prekliknutia z vecicky na nominacie a vyklady v ktorych sa dana vecicka nachadza, alebo moznost zobrazit nominacie a vyklady konkretneho uzivatela :)
Prejsť do témy »

Nikili | 2022-06-29 21:06:23

Toto by som aj ja prijala ze mam napr.skladom 3 ks ale viem na objednavku vyrobit 5 ks dajme tomu do 2 tyzdnov.
Prejsť do témy »

urobsiknihu | 2022-06-27 16:40:50

Zdravím, som tu nová a trápim sa s profilovou fotkou, do ktorej som chcela dať logo. Je niekde stanovené, akej veľkosti by fotka/logo malo byť aby sa neorezávalo?
Prejsť do témy »

user_766225 | 2022-06-22 15:49:07

Zkuste CNM Textil , natisknou vám od 50 metrů.
Prejsť do témy »

Barsi | 2022-06-21 17:49:04

@Lesiavelin rado sa stalo :) Akurat pozeram, ze som pisala narychlo z mobilu a je tam plno chyb, ale asi ste pochopila :)
Prejsť do témy »

Lesiavelin | 2022-06-21 15:03:15

S tým automatickým potvrdzovaním mi to nenapadlo, to je dobrý nápad nastaviť si to dočasne na manualne a teda tam by sa to dalo potom nastaviť, ďakujem za tip ... ano najlepšie riešenie je všetko prebrať dopredu so zakaznikom, suhlasím s tým, len niekedy objednaju skôr a až potom riešia či by sa dalo doobjednať ... s tou dostupnosťou by to bolo asi dosť neprehladné že rozdelenie na 2 ks skladom a 8 na objednávku, ja si to asi nastavím všetko na objednavku keď si budem dávať vyššie počty, to mi príde ako najlepšie riešenie...každopadne ďakujem za reakciu a za tip s tým potvrdzovaním objednávok ♥
Prejsť do témy »

Barsi | 2022-06-21 12:14:43

K prvej otazke, riesim to proste tak, ze mi zakaznicka napise ake veci by chcela doobjednat a ja jej pri nich zrusim postovne a ona az potom novu objednavku vytvori a zaplati. O inej moznosti neviem. Pripadne ak nemate nastvena automaticke potvrdzovanie balikov, tak sa sa zakazka upravit a tam uz je moznost znizit cenu u postovne. K druhej otazke neviem, myslim, ze nie je mozne nastavit dve dostupnosto na jeden produkt. Ak kupuje ten isty kupujuci aj tak Vam napise spravu ci je moznost viac kusov a informujete ho o dostupnosti v sprave, takze dve dostupnosti su asi zbytocne.
Prejsť do témy »

y.o.o_sae-rom | 2022-06-20 20:02:28

naozaj sa nikto nenajde? :D
Prejsť do témy »

remix | 2022-06-18 10:42:58

@TandF-art mám skúsenosti s platbou kartou od zákazníkov, ale ako som písala, zákazka má stále status, že čaká na zaplatenie a tam malo byť ihneď, že zaplatené kartou
Prejsť do témy »

TandF-art | 2022-06-18 10:22:29

nám sa ešte nestalo že by sme mali peniaze na účte hneď v ten deň ako zákazník zaplatil kartou, trvalo to tak 1-2 dni než nabehli, ale väčšinou pri platbe kartou hneď zákazníkovi tovar odosielame, resp. dávame do výroby, lebo pri tomto spôsobe platby máme najväčšiu istotu že peniaze dostaneme... aktuálne sme si to ale aj tak nastavili aby nám Sashe uvoľnilo peniaze až po 3 dňoch od platby kartou, lebo ak sa náhodou vyskytne problém pre ktorý nevieme zákazku vybaviť, vrátenie peňazí zákazníkovi je jednoduchšie.
Prejsť do témy »

remix | 2022-06-17 14:39:17

Rovnako aj ja som výrobok poslala, verím, že sa to čím skôr vyrieši
Prejsť do témy »

waidy | 2022-06-17 13:41:48

ja mám presne tento problém, presne objednané 15 ráno hneď aj zaplatené a peniaze stále niesú na účte.

Zákazník potrebuje tovar čím skôr doma tak dnes som poslala snáď majú nejaký výpadok párovania platieb alebo čo.
Prejsť do témy »

y.o.o_sae-rom | 2022-06-15 20:41:45

toto nie je korejska verzia sashe, dakujeme :D
Prejsť do témy »

Aemea | 2022-06-10 14:59:24

Neviem či ste uvažovali nad návrhom k zvýrazneniu "zákazka" až dovtedy, kým zákazka nie je potvrdená ako odoslaná (písala som o tom tu: https://www.sashe.sk/forum/9/8211 ). Mohlo by to byt rovnako ako "provízie" , ktoré nás upozorňujú na úhradu dovtedy, kým Vám platba nabehne na účet. Keď je to možné tam, prečo by to nebolo možné pre zákazky? Dosť by to uľahčilo sledovanie zákaziek, čo je pre predajcov dôležité.
Prejsť do témy »

Adam  REDAKCIA  | 2022-06-09 09:24:48

@wlkr je to tak ako píšete, pridali sme login takéhoto užívateľa do detailu správy, aby sa to jednoduchšie hľadalo. Ďakujeme za info.
Prejsť do témy »

wlkr | 2022-06-08 08:41:02

experimentalne som zistil ze na rezervaciu funguje user_xxxxx , kde xxxxx cislopouzivatela
Prejsť do témy »