Domov » Žurnál+ » Autor: Zuzana Petrová

Žurnál+

Anjelik- mininávod

Zuzana P. » Fotopostupy a Návody / 2014-10-19 16:27:48 /  Pridaj komentár / 8 lajkov

Na tohto anjelika potrebujeme len zopár vecičiek:

Hlavička- polystyrénová gulička,

Telíčko- kúštik na suchu schnúcej modelovacej  hmoty (Kera), kúsok handričky na šatky, pančucha na hlavičku (môže, aj nemusí byť) , bavlnka na vlásky, výkres na krídielka,  drôtik, šnúrka na zavesenie . 

A ešte Paverpol (silne tužiaca látka). Ale, keďže Paverpol sa v každej domácnosti len tak nenachádza, postačí aj lepidlo.

Ja som použila Paverpol. Takže ten tu budem spomínať. (Hmotu odfotenú nemám, lebo som z nej mala len kúštik.)

Z hmoty som ušuľkala telíčko kónického tvaru. Odsekla som kúsok drôtika. Z jednej strany zatočila trocha do špirálky.Drôtik som prevliekla cez telíčko.  2 dni som to nechala zaschnúť. Potom som nastokla  hlavičku na drôtik.Natiahla som  kúsok pančuchy na hlavičku. a zviazala naspodu špagátikom. Odsrtihla som kúsok handričky (ako na zvonovú sukňu). Z výkresu som vystrihla krídla (2 vrstvy).

Handričku som namočila do Paverpolu, obtočila okolo telíčka a nechala zaschnúť (Pomohla som si fénom.) Krídla som si tiež namočila do paverpolu, pridala k telíčku a vysušila (tiež pomocou fénu). Potom  som dala do Paverpolu bavlnky- vlásky, prilepila na hlavičku, nechala zaschnúť.Nakoniec  ešte z  drôtika som vytvarovala svätožiaru, tiež prilepila k hlavičke, nechala zaschnúť. Odstávajúci háčik z hlavičky som zatočila do očka, prevliekla šnúrku a anjelik bol htový. 

Ja som handričky namáčala do Paverplu. Samozrejme, keď pužívame lepidlo, tak do toho celý materiál nenamáčame. Prilepíme len na potrebných miestach.

Tu je hotový anjelik.

A tu je spolu s bračekom.

Komentáre

TOP Žurnál - Týždeň

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »