Obchodné meno: Andrea Zapletalová
Miesto podnikania: Skalité 1646, 023 14 Skalité
Pridelené IČO: 50 861 263
DIČ: 1123221902
NIE SOM PLATITEĽOM DPH.
Podnikám na základe osvedčenia o živnostenskom oprávnení, č. OU-CA-OZP-2017/005276-2, č. živnostenského registra: 520-28063
***KONTAKT***
Telefón: 0949 343 183 (PO-PI: 9,00-18,00 hod.)
E-mail: zapletalkask@gmail.com
***TOVAR***
Tovar je vyrobený vlastnoručne – s výnimkou galantérneho tovaru.
Popis tovaru, veľkosť, farebné prevedenie a rozmery nájdete konkrétne pri každej fotografii tovaru. Rozmery môžu mať odchýlku +/- 1 cm.
Tovar je dostupný priamo k odberu alebo na objednávku. Tovar skladom odosielam najneskôr do 2 dní od nabehnutia platby. Pri tovare na objednávku je vždy uvedená doba, do akej viem daný tovar vyrobiť. V prípade väčšieho množstva objednávok sa môže doba predĺžiť, o čom budem informovať ešte pred uzatvorením kúpno-predajnej zmluvy.
Tovar prezentujem vlastnými fotografiami, farby na fotografiách sa môžu líšiť v závislosti od nastavenia monitora. Keďže výrobky sú vyrábané ručne, nie je možné vyrobiť dva úplne zhodné výrobky, taktiež pri výrobkoch z farebnej priadze je možné, že rozmiestnenie farieb bude iné ako fotografii.
***OBJEDNÁVKA***
Tovar si môžete objednať na základe objednávky. Objednávka sa realizuje cez internetové stránky sprostredkovateľov (ako napr. sashe, fler...) vložením tovaru do košíka. Po Vašej objednávke a jej potvrdení z mojej strany vám budú automaticky odoslané podklady k platbe so všetkými potrebnými údajmi. Konečná suma objednávky zahŕňa cenu tovaru + poštovné. Uvedenú sumu prosím uhradiť do 7 dní od zaslania podkladov k platbe. Pokiaľ nebude tovar do 7 dní uhradený, považujem objednávku za zrušenú. Individuálne je možné dohodnúť sa aj na odklade platby a dlhšej rezervácii tovaru.
Faktúru posielam poštou priamo s výrobkom alebo mailom, už ju prosím nehraďte, suma bude vopred uhradená spomínaným prevodom, prípadne dobierkou.
STORNO objednávky akceptujem do 48 hodín mailom na adresu andrus@centrum.sk, prípadne pomocou správy priamo cez sashe, fler....
***TOVAR NA OBJEDNÁVKU***
Pri tovare na objednávku – zvlášť pri špecifických objednávkach, či objednávkach, kde na ich zhotovenie je potrebný materiál vyššej hodnoty, beriem dopredu zálohu vo výške 20% z celkovej sumy, ktorá bude neskôr odpočítaná z konečnej ceny výrobku. Po dokončení výrobku Vám zašlem podklady k platbe doplatku zvyšnej ceny tovaru + poštovné a balné uvedené pi každom výrobku. Po pripísaní sumy doplatku na náš účet bude tovar zaslaný na Vašu adresu. Doba dodania od prvotnej objednávky až po doručenie na Vašu adresu je uvedená pri každom výrobku. V prípade ďalších otázok ma neváhajte kontaktovať.
***PLATOBNÉ PODMIENKY***
Ako výlučne internetový predajca neprijímam priame platby v hotovosti. Ak nemáte bankový účet a chcete platiť v hotovosti, využite možnosti sprostredkovanej úhrady platieb za tovar, pri ktorých síce vy uhradíte hotovosťou, ale mne príde platba na účet.
Možnosti úhrady platieb:
1. BANKOVÝM PREVODOM
- uhradíte priamo cez internet banking na účet číslo č.ú. : SK8083300000002901207737, pre zákazníkov z ČR platiacich v Kč 2901207737/2010, vedený vo Fio banke, pobočka zahraničnej banky so sídlom Nám. SNP 21, 81101 Bratislava.
Prosím uvádzajte pridelený variabilný symbol, uľahčuje to správnu identifikáciu platby.
2. POŠTOVOU POUKÁŽKOU
- sprostredkovane na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty (SP) ak vyplníte Poštový poukaz na účet RI, kde okrem vyššie uvedeného čísla účtu budete musieť vyplniť aj adresu príjemcu: Andrea Zapletalová, Skalité 1646, 02314 Skalité. Opäť prosím uveďte aj variabilný symbol z podkladov v objednávke.
3. DOBIERKOU
- uhrádzate nepriamo dopravcovi (kuriér alebo na pobočke SP), hotovostne alebo bezhotovostne, pri preberaní tovaru, všetky potrebné údaje predvypĺňam ja pri odoslaní. Tento typ je spoplatnený podľa sadzobníka SP, poplatok za dobierku bude zaúčtovaný k cene poštovného. O presnej sume dobieročnej sumy vždy informujem ešte pred uzatvorením objednávky. Ak prejavíte záujem o dobierku, bude Vám tovar zaslaný až po Vašom následnom súhlase s dodacími podmienkami. Uložením súhlasu s podmienkami zaslania na dobierku dochádza k uzatvoreniu právoplatnej kúpnej zmluvy podľa Občianskeho zákonníka. Neprevzatie zásielky na dobierku bez predchádzajúceho písomného upovedomenia predávajúceho v stanovenej lehote (podľa zákona č. 102/2014) je považované za porušenie kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho.
***POŠTOVNÉ***
Pokiaľ nie je uvedené inak, tak vo všeobecnosti poštovné nie je zarátané v cene tovaru a bude k nej dodatočne prirátané. Poštovné účtujem podľa sadzobníka Slovenskej pošty (www.posta.sk/cennik), podľa váhy zásielky a spôsobu doručenia, balné neúčtujem. Štandardne tovar zasielam ako list doporučene 2. triedou. Pri váhe nad 1kg posielam zásielky ako Balík na poštu. Ak máte záujem o neštandardné doručenie (1. trieda, Balík na adresu, kuriér, dobierka), tak ma kontaktujte, upresním výšku poštovného v podkladoch k platbe. Pri objednávke viacerých kusov tovaru bude účtované LEN 1 POŠTOVNÉ, a to podľa celkovej váhy zásielky. O presnej výške poštovného budete informovaný ešte pred dokončením objednávky a uzavretím kúpnej zmluvy.
*** DODACIE PODMIENKY***
Tovar, ktorý mám na sklade ihneď k odberu - objednávka bude teda nachystaná bezodkladne a tovar bude odoslaný v pracovných dňoch najneskôr do 48 hodín od pripísania peňazí na účte. O odoslaní tovaru budete informovaní. Dodacia doba po odoslaní tovaru je garantovaná podľa podmienok doručenia Slovenskej pošty. Ak Vám zásielka nie je doručená v garantovanej lehote, alebo nie ste spokojní s doručením, prípadne sa zásielka stratila, alebo Vám z iného dôvodu nebola doručená, je možné vzniesť sťažnosť/reklamáciu. Tú môžete viesť vo vlastnom mene na pobočke Slovenskej pošty, alebo mi napíšte a ja budem kontaktovať Slovenskú poštu prostredníctvom aplikácie ePodací hárok a sprostredkovane žiadať o náhradu škody.
Faktúra bude priložená k zásielke alebo ju pošlem správou v prílohe, príp. mailom, plní zároveň funkciu dodacieho a záručného listu. Už ju prosím nehraďte, suma je vopred uhradená podľa platobných podmienok. Faktúra slúži ako doklad o kúpe, prípadne ako podklad pre vrátenie tovaru, výmenu či reklamáciu.
Pri tovare na objednávku je uvedená doba, do kedy viem tovar vyrobiť, táto doba môže byť kratšia, ale v prípade väčšieho množstva objednávok dlhšia, vždy vás pred potvrdením objednávky budem kontaktovať a objednávku potvrdím až po vašom súhlase s dobou dodania.
*** VRÁTENIE TOVARU ***
Podľa zákona č. 102/2014 máte ako kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru.
V prípade záujmu o vrátenie tovaru vyplňte a odošlite Formulár na odstúpenie od zmluvy (nachádza sa tunižšie v podmienkach predaja), informujte ma internou správou cez sashe, príp. fler, FB alebo na email: zapletalkask@gmail.com a tovar odošlite na adresu: Andrea Zapletalová, Skalité 1646, 02314 Skalité. Upozorňujem, že odoslanie musíte vedieť preukázať dokladom o odoslaní, preto odporúčam poslať tovar späť doporučene. Ja Vám v lehote 14 dní od prijatia oznámenia o výmene tovaru a potvrdení jeho odoslania odošlem peniaze späť – a to rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej pôvodnej platbe. Ak si želáte iný spôsob vrátenia platby, musíte to uviesť v informácii/žiadosti o výmenu. Súčasťou sumy, ktorú Vám vrátim späť musí byť podľa zákona aj poštovné, ktoré ste pôvodne ako zákazník zaplatili spolu s tovarom za doručenie (ale len do výšky najlacnejšej formy dopravy, ktorú ako predajca ponúkam). Náklady na vrátenie tovaru späť predajcovi však zo zákona hradí kupujúci - teda poštovné pri vrátení tovaru späť ku mne platíte Vy.
Výnimka podľa zákona 102/2014, paragraf 6 - Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je.... c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, teda tovar, ktorý vyrobím priamo podľa vašich požiadaviek, nie je možné vrátiť.
***VÝMENA TOVARU***
Ak Vám tovar z nejakého dôvodu nesadne a máte záujem vymeniť ho za iný, kontaktujte ma tu cez sashe, fler, alebo cez email zapletalkask@gmail.com . Pri výmene tovaru sa postupuje rovnako ako pri odstúpení od zmluvy. To znamená, že v zákonnej lehote 14 dní od doručenia tovaru ma kontaktujete s návrhom o jeho výmenu. Následne mi do 14 dní odošlete pôvodný tovar späť na adresu: Andrea Zapletalová, Skalité 1646, 02314 Skalité. Upozorňujem, že odoslanie musíte vedieť preukázať dokladom o odoslaní, preto odporúčam poslať tovar späť doporučene. Ja Vám v lehote 14 dní od prijatia oznámenia o výmene tovaru a potvrdení jeho odoslania odošlem peniaze späť – a to rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej pôvodnej platbe. Ak si želáte iný spôsob vrátenia platby, musíte to uviesť v informácii/žiadosti o výmenu. Súčasťou sumy, ktorú Vám vrátim späť musí byť podľa zákona aj poštovné, ktoré ste pôvodne ako zákazník zaplatili spolu s tovarom za doručenie (ale len do výšky najlacnejšej formy dopravy, ktorú ako predajca ponúkam). Náklady na zaslanie tovaru späť však už znáša kupujúci. Po ukončení procesu vrátenia tovaru môže nasledovať výmena za inú veľkosť, avšak len za predpokladu, že ju mám k dispozícii na predaj. Ak áno, urobíte štandardnú novú objednávku tovaru a tovar Vám bude doručený podľa platobných a dodacích podmienok.
Výnimka podľa zákona 102/2014, paragraf 6: Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je.... c)predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa.
***ZÁRUČNÁ DOBA A REKLAMÁCIA***
Na tovar platí záručná doba 24 mesiacov, začína plynúť dňom vystavenia faktúry. Faktúru uschovajte pre prípad reklamácie.
Odporúčam skontrolovať tovar hneď po prebratí/doručení (t.j. ešte na pošte). V prípade zistenia, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený či obsah zásielky nezodpovedá objednávke, môžete túto skutočnosť oznámiť poštovému doručovateľovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. Ak sa poškodenie tovaru potvrdí, je vhodné spísať záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktorého správnosť potvrdí pracovník Slovenskej pošty a následne informovať predávajúceho o tejto skutočnosti.
V prípade zistenia závady na tovare ma bezodkladne kontaktujte pre uplatnenie reklamácie a pokiaľ je možné, priložte fotografie vady na tovare. Každá reklamácia bude posúdená individuálne a bude navrhnutý spôsob nápravy. Ak nebude možné vyhodnotiť reklamáciu na základe internetovej komunikácie, bude nutné tovar pre posúdenie reklamácie zaslať na moju adresu ako doporučený list. Tovar zaslaný na dobierku nepreberiem.
Rozhodnutie o reklamácii obdržíte e-mailom do 3 dní. Lehota na vybavenie reklamácie je max. 30 dní od Vášho prvého e-mailu o reklamácii, príp. odo dňa doručenia reklamovaného tovaru na našu adresu. Túto lehotu je možné predĺžiť len po vzájomnej dohode so spotrebiteľom.
Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, nevhodnej starostlivosti o výrobok (neriadením sa pokynmi na textilných štítkoch) či prirodzeným opotrebovaním (častým nosením oblečenia).
Zo záruky sú tiež vyňaté chyby vzniknuté v dôsledku živelnej pohromy a násilného poškodenia.
*** ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV ***
V prípade akýchkoľvek problémov a sťažností ma kontaktujte cez správu tu na Modrom Koníku, alebo cez mail: andrus@centrum.sk. Vždy sa budem snažiť objektívne posúdiť Vašu sťažnosť, vybaviť reklamáciu, nájsť prijateľné riešenie, poskytnúť náhradu. Ak predsa len nebudete ako kupujúci spokojný so spôsobom, ktorým som vybavila Vašu reklamáciu, ak ju zamietnem, neodpoviem do 30 dní od jej odoslania, ak sa domnievate, že som porušila Vaše práva, ak sa nebudeme vedieť dohodnúť, prípadne pre Vás mnou ponúkané riešenia nebudú akceptovateľné, máte následne ešte ďalšiu zákonnú možnosť, a to alternatívne riešenie sporu (ARS).
Dňom 1. februára 2016 nadobudol účinnosť zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Cieľom tohto zákona je vytvorenie novej možnosti pre spotrebiteľov riešiť svoj spor s predávajúcim rýchlo, efektívne, menej formálne a predovšetkým bezplatne, resp. len s minimálnymi nákladmi. Ide o dosiahnutie zmierlivého riešenia, resp. dohody medzi spotrebiteľom a predávajúcim o vyriešení sporu, ktorá sa po súhlase oboch strán s jej znením stáva záväzným právnym podkladom.
V súvislosti s uvedeným zákonom Vás informujem, že ako spotrebiteľ máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS). Subjektmi ARS sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.
Sťažnosť môžete podať aj prostredníctvom online platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Podmienky ARS: Pred tým, než zákazník podá podnet, musí preukázateľne požiadať predávajúceho o nápravu, až následne ak nie je z jeho riešením spokojný, využiť možnosti ARS. Ak nekontaktuje najskôr predávajúceho, subjekt ARS sťažnosť neakceptuje. Rovnako sťažnosť neprijme v prípade anonymných či neopodstatnených podnetov. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu bude ďalej odmietnutý v prípade, ak už raz bol týmto spôsobom riešený. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku, teda pri nákupe cez internet. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu, avšak maximálne do výšky 5 EUR s DPH. Sťažnosť by mala byť vybavená do 90 dní. Subjekt ARS vypracuje dohodu o vyriešení sporu, v ktorej navrhne úpravu práv a povinnosti oboch strán sporu. Ak obe strany súhlasia, podpíšu ju a doručia subjektu ARS. Dohoda je potom pre obe strany záväzná. V prípade, že k uzavretiu dohody nedôjde,subjekt ARS ukončí spor vydaním nezáväzného odôvodneného stanoviska. Toto stanovisko ale nie je právne záväzné. Subjekt ARS v ňom spotrebiteľovi objasní jeho práva a stanovisko mu môže poslúžiť ako podklad na vypracovanie návrhu na začatie súdneho konania. Proti úkonom subjektu ARS sa nedá odvolať.
***OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV***
Pri ochrane osobných údajov sa riadim GDPR (General Data Protection Regulation) - európskym nariadením č. 2016/679.
Podľa tohto nariadenia som ja (Andrea Zapletalová) prevádzkovateľom internetového obchodu Andrea Zapletalová a som osobou zodpovednou za správu Vašich osobných údajov, ktoré mi poskytnete. Moje komplexné firemné údaje nájdete v úvode podmienok predaja.
Zhromažďujem len dáta získané od Vás v rámci plnenia zmluvných povinností pre naplnenie kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku - vybavenie objednávky, vystavenie faktúry a doručenie tovaru - teda Vaše meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo alebo email. Vzhľadom k povahe obchodu poskytujem tieto údaje prepravnej spoločnosti, a to v aplikácii e-Podací hárok Slovenskej pošty a následne adresného štítku nalepeného na zásielke. Tieto údaje sú nevyhnutné, aby Vám mohli tovar/predmet kúpnej zmluvy doručiť.
Ďalej mám tieto Vaše údaje evidované v účtovníctve, aby som Vám mohla vystaviť faktúru. Obchodnú aj účtovnú evidenciu vykonávam samostatne, len ja, žiadna ďalšia osoba teda nemá prístup k Vašim údajom. Avšak podľa zákona o účtovníctve som povinná faktúry evidovať po dobu 10 rokov a pri prípadnej kontrole ich musím sprístupniť pracovníkom FÚ. Po uplynutí lehoty 10 rokov od vystavenia faktúry budú Vaše osobné údaje vymazané z elektronického systému evidencie (Fakturatik/Andrus) a faktúry v listinnej podobe budú skartované.
Čestne prehlasujem, že Vaše osobné údaje v žiadnom prípade neposkytujem tretím osobám na marketingové účely, ani ich sama na tieto účely nevyužívam.
***ZÁVER***
Ďakujem za prečítanie podmienok predaja. Teším sa na Váš nákup, verím, že všetko prebehne k obojstrannej spokojnosti.
Príjemné nakupovanie, Andrea Zapletalová
Podmienky predaja aktualizové dňa: 25.5.2018
Príloha - Formulár na odstúpenie od zmluvy
v zmysle §7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy a vrátiť dodaný výrobok)
Predávajúcemu: Andrea Zapletalová, Skalité 1646, 02314 Skalité
týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento výrobok:
..................................................................................................................
Dátum prevzatia výrobku:
Meno a priezvisko spotrebiteľa:
Adresa spotrebiteľa:
Číslo bankového účtu, na ktorý budú vrátené peniaze:
Podpis spotrebiteľa:
(iba ak sa formulár podáva v listinnej podobe)
Dátum:
Hodnotenia predajcu Zapletalka_sk od kupujúcich
Veľmi pekne zabalené "s láskou". Čelenka je z príjemného hrejivého materiálu.
Prisli mi krasne zabalene dokonale ustrikovane ciapocky
Krásna ciapka v krásne farbe… odporúčam
Čelenka bola ako darček, no na základe veľmi kvalitného vypracovania a hoci na prvý pohľad môže materiál pôsobiť "tenko", je to len jeho praktická stránka, pretože je veľmi teplý a funkčný, objednala som si aj čiapku. Kvalitný produkt.
Extra krásna čiapka :)
Zdá sa to ako sen, keď sa mi pomedzi prsty prepletá vlna a spod rúk vychádzajú vecičky, ktoré boli len nápadom. Vďaka háčiku a ihliciam sa stávajú myšlienky skutočnými dielkami, ktoré nájdete v galérii. Srdečne Vás pozývam na prehliadku, Andrea
K objednávkam posielam faktúru v správe v pdf formáte. Ak by ste mali záujem o papierovú formu, napíšte mi pred odoslaním vašej objednávky, pribalím ju k balíčku. Ďakujem
Pôvodné meno andrus