Reklamačný poriadok upravujúci reklamačné podmienky medzi predávajúcim a kupujúcim (ďalej len "RP")
V prípade uplatnenia si reklamácie stačí, ak mi do správy pošlete vyplnený nasledujúci formulár.
Úvodné ustanovenia
1. Predávajúcim je Ing. Veronika Macková (Zapletance).
2. Objednávateľom (kupujúcim) je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru.
3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi predávajúcim a objednávateľom pri vybavovaní reklamácií týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.
4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.
5. Na všetky produkty sa vzťahuje záručná doba v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare určené inak.
Postup vybavovania reklamácií
1. V zmysle tohto RP môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu písomne alebo elektronickou poštou.
2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
• komu je reklamácia adresovaná,
• dátum podania reklamácie,
• podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.
Reklamovaný tovar je potrebné vopred oznámiť formou internej správy. V správe objednávateľ priloží pravdivo vyplnený Reklamačný protokol. Po uznaní reklamácie bude následne objednávateľovi zaslaná adresa na vrátenie reklamovaného tovaru.
3. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.
4. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré zistí na predávanom tovare pri prevzatí kupujúcim a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí a užívaní tovaru počas záručnej doby.
5. Predávajúci nezodpovedá za vady spôsobené najmä nasledovným užívaním: mechanickým poškodením, neodvratnou udalosťou (živelnou pohromou, nesprávnym zaobchádzaním), v rozpore s návodom na užívanie a obvyklým spôsobom používania, v osobitných prípadoch, ak to vyplýva z povahy veci aj zásahom nepovolanej osoby, vrátane užívateľa, prípadne iným neodborným zásahom, používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
6. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Predávajúci informuje objednávateľa o vybavení reklamácie písomne alebo elektronickou poštou.
7. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa pri poštových zásielkách považuje deň doručenia reklamácie do podateľne sídla predávajúceho.
8. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci a je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje, keď sa rovnaká vada, aká bola v záručnej dobe najmenej dvakrát odstraňovaná, vyskytne opätovne. Za väčší počet vád sa považuje, keď tovar má súčasne najmenej tri odstrániteľné vady, pričom každá z týchto vád bráni riadnemu užívaniu tovaru. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu tejto súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá však nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.
9. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov: a) odovzdaním opraveného tovaru, b) výmenou tovaru, c) vrátením kúpnej ceny tovaru, d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, e) písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia, f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
10. Predávajúci je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Predávajúci určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.
Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 01.04.2017 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.
Hodnotenia predajcu Zapletance od kupujúcich
Krasne produkty, vyborna komunikacia, rychle dodanie. Niet co vytknut:)
Som mama ako každá iná, len si krátim čas šitím jedinečných zapletancov a zhotovovaním retiazok, lietam vysoko v oblakoch, hoci stojím pevne nohami na zemi a riadim sa životným krédom, že čo si dokážeš predstaviť, dokážeš aj uskutočniť ;) VITAJTE ...
* pred objednaním zapletancov odporúčame prečítať UŽITOČNÉ INFORMÁCIE!
_________________
Ďakujeme za všetky Vaše správy - evidujem každú jednu, ak však nedopovedáme okamžite, pravdepodobne riešime iné indi-vindi požiadavky, neskôr ale odpíšeme ;))
_________________
Ak niektoré zapletance nie je možné objednať v požadovanej dĺžke, pravdepodobne sú vypredané látky, z ktorých bol zhotovený. Odporúčame preto vyberať farby z aktuálneho vzorkovníka látok.
_________________
>>> PROSÍM, berte na vedomie, že uvedená doba výroby je len orientačná a všetko závisí od aktuálneho počtu objednávok ;)) Ak ste časovo viazaný ku konkrétnemu dátumu, uveďte to prosím v poznámke. Každú objednávku sa ale samozrejme snažíme vybaviť v čo najkratšom možnom čase!
_________________
Objednávky s bankovým prevodom začínam spracúvať až po prijatí platby na účet!
_________________________
>>> Každú vecičku je možné prispôsobiť Vašim individuálnym potrebám a požiadavkám - neváhajte nás preto kontaktovať do správy!
Ak Vám žiadna farba/vzor z aktuálnej ponuky látok nepadla do oka, pokojne navštívte náš eshop alebo nám napíšte a radi pre Vás pohľadáme ďalšie ;))
_________________________
Ďakujem za Vašu podporu a dôveru, majte pohodový a úsmevom zaliaty deň ♥
Pôvodné meno VaM