Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim Včely.sv.Ambróza.
Predávajúci sa zaväzuje:
- dodať správny druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok platných v deň odoslania elektronickej objednávky
- dodať tovar vyhovujúci normám, predpisom a nariadeniam platným na území EÚ
Kupujúci sa zaväzuje:
- objednaný tovar riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť prepravcovi
- zaplatiť za tovar kúpnu cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky, v opačnom prípade bude jeho objednávka zrušená.
- poskytnúť pri zadávaní objednávky slovenské mobilné číslo pre kuriérsku spoločnosť. V prípade dodania do inej krajiny, ak bude objednávka zasielaná kuriérskou spoločnosťou, poskytnúť mobilné číslo registrované v danej krajine.
V prípade vrátenia tovaru, tovar nesmie byť vrátený na dobierku. Po prezretí vráteného tovaru, sumu vraciame späť na bankový účet. Tovar nesmie byť používaný akýmkoľvek spôsobom.
Platobné a dodacie podmienky
Za každý objednaný produkt sa platí úhradou vopred (bankovým prevodom, vkladom na účet) alebo na dobierku. Pri nepredvídateľných situáciách ako napríklad strata zásielky poštou, nedodržanie termínu dodania tovaru dodávateľom a pod., sa dodacia doba predlžuje na neurčito. Kupujúcemu bude tovar nahradený alebo po vyžiadaní mu budú vrátené peniaze.
Vcely.sv.Ambroza si vyhradzuje právo bez udania dôvodou zrušiť objednávku a vrátiť platbu v plnej výške späť na účet kupujúceho. Ak bola kupujúcemu zaslaná iba časť objednávky, predavajúci za nedodaný tovar vráti peniaze na účet kupujúceho. Ak kupujúci odmietne čiastočne odoslanú zásielku má právo vrátiť ju a požiadať o vrátenie platby.
Reklamačné podmienky
V prípade poškodeného, resp. samopoškodeného tovaru, alebo omylom poslaného iného druhu tovaru nás prosím do 7 dní od vzniku reklamačného prípadu kontaktujte e-mailom, kde napíšte prosím:
1) Opíšte nám o aký problém ide, resp. stručný popis poškodenia.
2) Záručný list – v tomto prípade je záručným listom samotná faktúra tovaru. Stačí zaslanie kópie.
3) Vaše meno
V najbližšej možnej dobe Vás budeme kontaktovať.
Pokiaľ zákazník nesplní všetky vyššie uvedené požiadavky, predávajúci nie je povinný dodržať zákonnú reklamačnú dobu 30 dní.
Vaša reklamácia bude v priebehu 30-tich dní vybavená. Po vybavení reklamácie Vám tovar zašleme na Vami zadanú adresu, dopravu hradíme my.
Reklamácie sa nevzťahujú na: poškodenie Vami neodborným zásahom
Tovar si chráňte pred vplyvmi, ktoré by ho mohli poškodiť. A to pred vplyvmi rôznych prírodných živlov či neodborným použitím.
Hodnotenia predajcu Vcely.sv.Ambroza od kupujúcich
Medíky sú výborné a kvalitné, už viem odkiaľ budem objednávať:))
Medíček je lahodný...zo srdca Vám ďakujem...
vrele odporúčam
Medíky starostlivo zabalené, nachystané pod stromček.
ako vzdy kvalitne vyrobky ako medy tak aj kremiky, vdaka za darcek a bezpecne zabaleny tovar, nakupujem opakovane
mediky zabalene dokladne, bezpecne dorazili.. pekne nadobky zabalene aj v krabicke sa hodia do daru, aj za tym ucelom boli kupovane.. dodane rychlo, dakujem pekne :-)
Sme špecialisti na prírodnú včeliu kozmetiku pre veľmi citlivú pleť. Ponúkame aj náš surový včelí med. Nefiltrovaný. Nepasterizovaný. Nefalšovaný. Priamo z úľa do pohára.