Domov » Žurnál+ » Autor: Marianna Slezáková

Žurnál+

Návod ako sa v zime vyhnúť suchým perám

Marianna S. » Blogy / 2018-11-12 13:30:01 /  2 komentáre / 30 lajkov

Svrbenie, pálenie, odlupovanie - je niečo horšie ako popraskané pery? Určite nie :) Preto sme pre vás pripravili podrobný návod, ako prežiť zimu bez popraskaných pier. Dali sme si námahu zozbierať dôležité informácie z rôznych dôveryhodných zdrojov za vás a prezentujeme ich tu na jednom mieste.

1. Neoblizujte si pery - naše tváre sa vysúšajú pri extrémnych zmenách teploty, keď prechádzame z chladného exteriéru do vyhriatych priestorov doma alebo v práci. Akékoľvek množstvo vody vypijeme, naše pery začnú svrbieť a vysúšať sa. Odolajte a neoblizujte si ich. Radšej nasledujte tieto ďalšie rady.

2. Vyhýbajte sa dlhotrvajúcim rúžom na pery - vedci zistili, že väčšina dlhotrvajúcich rúžov obsahuje zložky, ktoré vysušujú pery. Radšej sa im v zime vyhnite.

3. Zvlhčovač - zadovážte si domov alebo do práce zvhlčovač vzduchu, lebo vykurovanie vysúša okolitý vzduch.

4. Vitamín B - pridanie vitamínu B ako doplnku stravy pomôže hydratovať pery.

5. Správny balzam na pery - ubezpečte sa, že váš balzam má správnu výživovú základňu pre vaše pery. Základ je včelí vosk a výživné kozmetické maslo. Balzamy na pery Včely sv. Ambróza obsahujú nebielený vosk a propolis s medom navyše. Namiesto obvyklého bambuckého masla sú formulované s maslom cupuaçú, ktoré zadržiava o 200% viac vlhkosti ako bambucké maslo alebo lanolín.

6. Kožný test na alergie - vo veľmi ojedinelých prípadoch, ak ste dodržali všetky spomenuté rady a aj tak vás trápia suché pery, skúste test na alergie u vášho alergológa. Pomôže vám uistiť sa, či nie je niečo iné, čo vám spôsobuje popraskané pery.

Komentáre

MirianaOli Super balzam na pery, je veľmi potrebný:)

2018-11-12 15:46:022x

raManit Dôležitý je aj dostatok tekutín, ak nám chýba hydratácia odnášajú si to aj pery. Doma mám zarobený balzám s bielej vazelíny s medom. Osvedčila sa aj na suchú a popraskanú pokožku. A bosky sú potom sladké. :o)

2018-11-13 08:31:381x

Vecičky nájdete

V žurnáli sú spomínané:

TOP Žurnál - Týždeň

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »