Opäť po nejakom čase som prikvitla s novinkami..viď fotky :) pár čiapočiek, veď o chvíľuje tu zima....Detské aj dospelácke....Práca ma napĺňa a robí radosť, mne aj iným....
no ale občas sa dostanem do situácie z torej akosi neviem ako von. Možno máte skúsenosti a možno aj poradíte.
Pani si objednala čiapočku podľa obrázka, bez komentárov, bez úprav. Som trúba a som jej ponúkla možnosť výberu medzi dvomi farbami priadze ...pani po pár dňoch odpísala, že chce čiapočku bielu (na obrazku bola šedomodrá) lebo čiapočka je pre dievčatko....tak fajn. Čiapočku som vyrobila, ozdobila ružovou kvetinkou (lebo pre dievčatko) a poslala foto zákazníčke. po pár dňoch prišla odpoveď,že sice čiapočka je veľmi pekná, ale pani si praje aplikáciu opičku, takú ako je na obrázku. Sadla som a vyrobila novú čiapočku a novú aplikáciu podľa obrázku.... poslala fotku pani na schválenie. Opäť po dvoch - troch dňoch prišla odpoveď že ona chce opičku nie modrú ale ružovú, žltú, alebo bielu (?) ...(na obrázku mám modrú) ...OK, sadla som a prerobila aplikáciu na ružovú....a s nádejou poslala konečnú alternatívu na schválenie ...od vtedy (3 dni) sa mi pani neozvala. Vidím že poštu prečítala...Každá zmena od nej prišla po pár dňoch...v porfile mám, že vecičku vyrobím do týždňa po pripísaní prostriedkov na účet....ale ako píšem, som truba, lebo stále chcem ľuďom veriť a pustila som sa do práce hneď...samozrejme že sklamanie...napriek tomu že stať sa môže všeličo, by som čakala aspoň nejakú komunikáciu...takýmto spôsobom pracovať neviem. Tak a teraz ako ďalej? Počkať, alebo zákazku stornovať...fakt neviem, ako ďalej. Stalo sa Vám už niečo také? Ako to riešite Vy? Ako dlho čakáte Vy? Spoliehate sa na "intuiciu? Alebo sa riadite hodnotením....pani nie je veľký nákupca, takže hodnotenie nie je celkom jasné)
Je mi z toho dosť smutno, lebo nech je to ako chce, núti ma to trvať na platbe vopred na účet....napriek tomu chcem veriť
Vám prajem iba pozitívne skúsenosti.
Vasa Starká