Čo v relácii uvidíte?
- Recept na lovemark = značku, ktorú budú ľudia milovať
- Ako nastaviť kvalitu hneď od začiatku vražedne vysoko
- Ako bojovať proti kopírovaniu konkurenciou
- A tiež Zorku, rozkošné štena vyšívať SAShE logo krížikovou výšivkou
Prehrať reláciu na MeToo.sk »
Martin Bajaník otvoril v minulom roku tri atmosferické kaviarne v centre Bratislavy pod značkou Shtoor a Mišo Rafaj so Zuzanou Kubánovou zmákli niečo na slovenské pomery nevídané - zásobujú náš trh kultovými ručne robenými kabelkami.
V štúdiu nám vďaka nim vznikla počas natáčania kúzelná atmosféra súzvuku dvoch zarážajúco podobných príbehov.
Martin Bajaník potil nesmierne zmysluplné marketingové plnohodnotnosti, ktoré by sa oplatilo písať si, ale keďže my vás máme radi, ponúkame na stiahnutie aj jeho sprievodnú prezentáciu, kde sú všetky jeho rady krásne zhrnuté.
Mišo Rafaj vstúpil do hry skvelým handmade dj-ským setom a následne prezradil, že úspech značky Popular nie je v názve, ale v tom, že sami naozaj prežívate životný štýl, ktorý vaša značka reprezentuje. Zuzka Kubánová, múdra to žena, doplnila praktické info a potvdila fakt, že úspešná značka, sa nedá robiť len tak trošku, ale jedine na plné gule.
Mimochodom, ako bonus uvidíte najrozkošnejšie šteniatko na svete, ktoré dokáže vyšívať krížikovú výšivku prednými packami! Fakt, že hej!