Domov » Žurnál+ » Autor: SAShE s.r.o.

Žurnál+

5 najčastejších chýb značiek, ktoré ovplyvňujú vianočné predaje

SAShE s.r.o. . » Rady predajcom / 2024-11-08 09:25:00 /  6 komentárov / 22 lajkov

Prichádza hlavná predajná sezóna a preto sme sa pokúsili spísať najčastejšie problémy s ktorými sa stretávame v ohlasoch od kupujúcich. Ak sa pokúsite zlepšiť, čo i len jednu z nich, veríme, že vám to prinesie viac spokojných zákazníkov.



1. Neponúkate doručenie Packetou
Aktuálne Packeta tvorí na SAShE najčastejší spôsob doručenia. Veľké množstvo predajcov však stále tento spôsob dopravy neponúka. Zistite si, kde máte najbližšie podacie miesto a zvážte zapnutie tejto možnosti. Automatické podanie jedným klikom je veľmi pohodlné. Súčasne môžete zapnúť aj odosielanie kuriérom, balík podáte rovnako na tom istom podacom mieste.
 
2. Neponúkate platbu kartou
Platba kartou je preferovanou možnosťou, hlavne v predvianočnom období, nákup sa vurýchli, kupujúcim sa nechcú zadávať prevody. Pri platbe kartou je percento neuhradených balíkov menšie a kupujúci nemá čas zmeniť názor. Vrátenie peňazí v prípade zamietnutia balíka je otázka jedného kliku. Chápeme zvýšené náklady na túto možnosť platby, zvážte však ich započítanie do ceny výrobku, môže sa vám to oplatiť. Nastavenie platby kartou »

3. Výrobky máte vložené len ako 1 ks
Ak predávate výrobky, u ktorých je hoci aj minimálna šanca, že kupujúci by mohol chcieť naraz 2 a viac kusov, nastavte si správne dostupnosť. Veľmi často sa stáva, že kupujúci chce napríklad 2 vankúše, avšak predajca má v ponuke len 1 ks a tak nákup neprebehne. Nedávno sme sprístupnili kombinovanú  dostupnosť, teda že kusy navyše môžu mať inú dobu doručenia.
 
4. Nedostatočná príprava na sezónu
Veľkým problémom býva skoré ukončenie predaja v predvianočnom období (a tiež neskoré vloženie vianočnej ponuky). Promovanie značiek z našej strany, či už na sociálnych sieťach alebo na hlavnej stránke je potom zúžené na predajcov o ktorých vieme, že tento nával zvládnu. Ak máte pripravené výrazné skladové zásoby, ale predaj nejde tak ako ste si predstavovali, napíšte nám prosím v týždni od 9. decembra.
 
5. Komunikácia
Všetci sme v tomto čase nervóznejší a nie je nič horšie, ako predajca, ktorý nekomunikuje. Ak máte problém s vybavením a odoslaním objednávky, kupujúci určite ocení, ak mu dáte o všetkom čím skôr vedieť.Úmyselné neodpovedanie na správy robí zlé meno vám, ako aj všetkým predajcom na SAShE. 
Promptné odpovedanie na otázky potenciálnych zákazníkov robí výrazný rozdiel v konverznom pomere, teda v tom, či kupujúci nakoniec spraví objednávku alebo nie.
 
Bonusový tip
Je to až neuveriteľné, ale aj dnes a stále sa stretávame so základnou chybou značiek a tou je nedostatočný popis a málo fotografií. Ak predávate produkt za cenu viac ako 100 € a vložíte k nemu jednu fotografiu a jednu vetu, je to naozaj veľká škoda. Dajte si prácu navyše, nafoťte výrobok zo všetkých strán, nafoťte detaily a napíšte k nemu všetky jeho vlastnosti. Veríme, že to výrazne zvýši šance na jeho predaj.


Komentáre

AdharaDecor K bonusovému tipu: veľa viet nie je problém napísať, ale s veľa fotografiami problém môže byť. Ja ich vždy nafotím viac, no v počítači zistím, že použiteľná je možno len jedna z nich.. ak vôbec. Asi nemám na fotenie talent (a áno, návod som čítala).

2024-11-08 15:09:302x

KvetyBOTANIK Zdravím, k tomu skorému ukončeniu predaja, ja len toľko, že zmluvný partner na doručovanie už dal avízo, že ak chcete aby boli balíky doručené včas pred Vianocami, tak posledný termín,kedy garantuje doručenie je 18.12. ( streda), pekný deň Kvety BOTANIK.

2024-11-08 16:11:291x

zvieratki Ďakujem za článok! Vďaka nemu som práve pridala do svojho obchodu možnosť doručenia Packetou.))

2024-11-08 19:28:36

JOYScreative Ďakujem, že ste mi pripomenulo, že som v tomto období chcela spustiť platbu kartou :)

2024-11-09 23:12:49

pripravbyt Skvelý žurnál, ďakujem za zhrnutie. S radosťou zisťujem, že mám splnené.... Takže tento rok očakávam veľa spokojných zákazníkov. Musím dať za pravdu, že popis i fotografie sú dôležité! Preto som sa rozhodla spolupracovať s fotografom a rozdiel je merateľný na svetelné míle :D. Takže som sa už zmierila s tým, že je to oblasť, do ktorej treba investovať, ak chcem výsledky. Núti ma to premýšľať viac dopredu. Trochu problém je pri kúskoch, ktoré neviem zopakovať do detailu presne. Alebo je variant v detailoch trochu odlišný. Vtedy sa snažím, čo najviac komunikovať, ešte než prácu pošlem. Zatiaľ som sa stretla s pochopením.

Moje uznanie a vďaka patrí celej redakcií, že svojou dlhoročnou prácou vytvorila platformu tvorcov a milovníkov originálov. Chápajúcej, že nepresnosti v opakovaní sú nespochybniteľným dôkazom originálnej tvorby, ručnej práce a prírodného materiálu. Prajem nám všetkým úspešnú sezónu.

2024-11-14 18:07:331x

dvojrozec Ďakujeme aj my máme už paketu :)

2024-11-15 11:07:08

Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »