Na prvý pohľad sa môže zdať, že od jari sa v mojej galérii veľa nemenilo, no opak je pravdou. Všade sa hovorí o uhorkovej letnej sezóne a sama som sa na ňu tešila - áno tešila som sa, že stihnem realizovať viac nápadov ktoré mám rozpracované, ale u mňa táto fáza oddychu nenastala. Nie kvôli tomu, že by som mala toľko objednávok ako pred vianocami, ale vďaka papierovačkám a podobným "kreatívnym" povinnostiam. No iné som chcela. Zmeny - aj keď ich nie vždy vidno - sa u mňa dejú stále, rovnako stále sledujem vaše žurnály (aj keď sa často nezapájam), pretože sashe je významnou súčasťou môjho života.
Pár zmien sa stalo nedávno, vecičky v ponuke sú už s DPH a zároveň s touto zmenou som zmenila dizajn balenia mojich mydiel. Viem, že mnohým z vás bude pôvodné balenie chýbať a práve preto vznikol tento žurnál - aby ste vedeli, čo tým zamýšľam a prečo sme takéto niečo spáchali.
O ČO teda ide?
Mydlá boli donedávna obalené papierovým pásom a rafiou s etiketou, popr. bez a vložené v papierovom sáčku s potlačou od Lenky Cibuľkovej(SELMICEK):
Po novom je mydlo zabalené v hnedom papieri celé (výnimkou je levanduľové mydlo s kvetmi kde sú kvety odkryté), s etiketou na farebnom páse okolo mydla.
PREČO som sa tak rozhodla?
Hlavná vaša otázka zrejme znie, prečo meniť niečo tak krásne ako mydlá s mašličkou, ešte k tomu v sáčku so super potlačou? Hlavným dôvodom bolo, že mydlá ako aj iné moje vecičky si pomaly hľadajú cestu do kamenných predajní, kde (povedzme si úprimne) sa k nim nechovajú vždy ako v rukavičkách. Mydlá častokrát čakajú na majiteľov dlho na slnku, práši sa na ne, ľudia si ich chcú chytiť, ovoňať.... toto všetko znižuje ich výslednú kvalitu a mne je to ľúto, predsa chcem aby zákazník ( aj keď nie priamo v mojom obchode) dostal odo mňa kvalitné mydlo. Keďže som chcela zachovať ekologickejšie papierové balenie namiesto priesvitného sáčkového, uprednostnila som komplet zabalenie, zachovávajúce charakter mydla, pred možnosťou fyzicky ho vidieť.
Samozrejme vstupujú sem aj ďalšie faktory prečo sme balenie zmenili - takto zabalené mydlo sa ľahšie a bezpečnejšie posiela aj prenáša, zároveň jeho vôňa ostáva zachovaná dlhšie a je ju príjemne cítiť aj cez papier. Kvalita tlače, čas ktorý sme museli stráviť ručným rezaním a prípravou každej jednej vizitky a mašličky - toto všetko tiež zavážilo.....
IDEA?
Výsledný dizajn je tak minimalistický, že by málokto odhadol, že sme ho tvorili skoro pol roka. Spolu s grafičkou Líviou Kožuškovou sme spravili nespočetne veľa návrhov - jednoduchých bublín, zložitých bublín, mega zložitých fraktálov... až sme sa v kruhu nakoniec vrátili k jednoduchosti.
Ponio MYDLO symbolizuje tvar kruhu - jednoduchá bublinka. Každý druh mydla má potom svoju vlastnú farbu, pomocou ktorej si svoju obľúbenú vôňu nájdete.
Pokiaľ sa pýtate, čo bude so spoluprácou so SELMICKOM, tak z mojej strany záujem určite nekončí - mydlá budú mať občas aj svoje limitované edície, kde budete môcť obdivovať Lenkine kresbičky, rovnako Prenosky budú zdobiť kresby aj od Lenky.
Želám vám pekný deň:-).