Reklamačný poriadok upravujúci reklamačné podmienky medzi predávajúcim a kupujúcim (ďalej len "RP")
Úvodné ustanovenia
1. Predávajúcim je OraEtLabora.
2. Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru.
3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim pri vybavovaní reklamácií týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných predávajúcim.
4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie kupujúcim uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.
5. Na všetky produkty sa vzťahuje záručná doba v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare určené inak.
Postup vybavovania reklamácií
1. V zmysle tohto RP môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu písomne alebo elektronickou poštou.
2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
• komu je reklamácia adresovaná,
• dátum podania reklamácie,
• podpis kupujúceho alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.
Zámer reklamovať tovar je potrebné vopred oznámiť formou internej správy. Po uznaní reklamácie bude následne objednávateľovi zaslaná adresa na vrátenie reklamovaného tovaru.
3. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.
4. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré zistí na predávanom tovare pri prevzatí kupujúcim a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí a užívaní tovaru počas záručnej doby.
5. Predávajúci nezodpovedá za vady spôsobené najmä nasledovným užívaním: mechanickým poškodením, neodvratnou udalosťou (živelnou pohromou, nesprávnym zaobchádzaním), v rozpore s návodom na užívanie a obvyklým spôsobom používania, v osobitných prípadoch, ak to vyplýva z povahy veci aj zásahom nepovolanej osoby, vrátane užívateľa, prípadne iným neodborným zásahom, používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
6. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Predávajúci informuje objednávateľa o vybavení reklamácie písomne alebo elektronickou poštou.
7. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie kupujúcim. Za deň uplatnenia reklamácie sa pri poštových zásielkách považuje deň doručenia reklamácie do podateľne sídla predávajúceho.
8. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci a je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje, keď sa rovnaká vada, aká bola v záručnej dobe najmenej dvakrát odstraňovaná, vyskytne opätovne. Za väčší počet vád sa považuje, keď tovar má súčasne najmenej tri odstrániteľné vady, pričom každá z týchto vád bráni riadnemu užívaniu tovaru. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu tejto súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá však nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.
9. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov: a) odovzdaním opraveného tovaru, b) výmenou tovaru, c) vrátením kúpnej ceny tovaru, d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, e) písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia, f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
10. Predávajúci je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Predávajúci určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.
Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 06.03.2019. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.
Hodnotenia predajcu OraEtLabora od kupujúcich
Vrecúška sú krásne, pekne ušité, som veľmi spokojná. Na fotkách tie staroružové vyzerajú tmavšie, ale popis sedí. Balíček prišiel pekne zabalený, s milým odkazom aj darčekom. Ďakujem!
Dakujem Lenka, vrecuska su krasne, precizne usite a uz aj darovane mamine :) - potesili ju.
Dakujem aj za mily a prakticky darcek.
Maximálna spokojnosť! Vrecúška sú prekrásne, teším sa z nich! Oveľa viac ako z tých igelitových. ĎAKUJEM! :-)
Vrecúška sú krásne prepracované a kvalitné, veľmi sa z nich teším, jedno som hneď musela podarovať svokre keď ich uvidela ☺️☺️
Dlho som sa nestretla s tak príjemným a ochotným prístupom!!!! Ďakujem za to aj za darčeky! Určite objednám aj nabudúce ❤️
Krásne vrecká, veľmi pekne vypracované, ľahké a priesvitné... spokojnosť :)
Vitajte v mojom obchodíku!
Ponúkam Vám:
- originálne bavlnené vrecúška na prenesenie pečiva z obchodu domov
- superľahké vrecúška na ovocie/zeleninu
- voskované vrecúška na uskladnenie pečiva
Všetko je na mnohonásobné použitie ♥
Lenka
Farebné rozlíšenie na Vašom monitore sa nemusí zhodovať s farbou v skutočnosti.
Faktúru vystavujem v elektronickej podobe pri každej objednávke, v tlačenej podobe Vám ju na vyžiadanie pribalím k objednávke.