Mária B. » Tvorba / 2020-09-18 10:57:36 / 5 komentárov / 12 lajkov
.....aký následný pocit nám privodí odmietnutie? Určite to záleží od našej povahy. Závidím tým, ktorých sa to vôbec nedotkne a cítim s tými ,ktorých to zraní.
Priznávam, že ma najprv ovládne pocit smútku. Potom začne môj mozog pracovať a hľadať dôvody. Podľa nálady ma myšlienky zavedú buď do života mojich sklamaní a neúspechov, alebo do tých šťastnejších a sebavedomejších. Ak ma to láme do tých prvých, prepnem svoj zdroj ochrany a začnem tlačiť myšlienky, ktoré ich prebijú. / niekedy aj nahlas/
Samozrejme, že niekedy to nejde, ale bojujem s tým. ((:
Vrátim sa k téme, ktorú som uviedla v nadpise a chcela by som vedieť, či je to normálne poďakovať sa v našom ,,SASHE biznise,, za neprevzatú zásielku, nedoriešenú objednávku, neodpisovanie na správy pod.
Mňa však na jednej strane netrápi, že nebol uzavretý obchod......no, trošku hej :/ , ale trápi ma myšlienka na toho človeka. Čo sa stalo, prečo neodpovedá, prečo sa neozval a to či sa náhodou nestalo niečo zlé.
a to poďakovanie za odmietnutie?
Napísala som ho a verím, že je všetko v poriadku.
PohladnicePreRadost Marika, mám to veľmi podobné ... keď sa takéto niečo stane, ako prvé premýšľam, kde som urobila chybu ja, či som sa zachovala správne, či nemalo niečo inak ... ono všetko sa dá pochopiť, či je to neprevzatá zásielka, či iné odmietnutia, len je to všetko "ľahšie" ak vieme príčinu, hoc by bola len "rozmyslela som si to", "už som sa zariadila inak" ... ťažké je, keď sa na správy a sms neodpovedá, a nevieme čo je za tým ...
Marika, viem, že takéto prípady sú sklamaním, ale musí Ťa to posilniť ... svojim spôsobom povzbudiť do ďaľšej práce ... prečítaj si množstvo poďakovaní od spokojných klientov ... ♥ ... P.S.: už asi viem, čo to bol ten žltý lístok :(
eko.brnka Aj mne sa to stalo, zatiaľ iba raz ale to pri tej najväčšej a špeciálnej objednávke. Ešte som aj materiál navyše musela zháňať... Neozval sa, neodpisoval. Tak som sa tiež veľmi pekne poďakovala a popriala krásny koniec leta. Tiež neviem, kde sa stala chyba. Ale nevadí, mám aspoň ušité do zásoby...
OhBaby_Plienkotorty Z každej negatívnej skúsenosti sa treba poučiť. Treba si vážiť vlastný čas a nenechať si vziať kreatívnu chuť (:
SusanRosy Vaše plienkové tortičky sú krásne, verím, že sa zapáčia veľmi veľa ľuďom :) ja už od samotnej objednávky komunikujem so zákazníkmi a riešim všetko, čo treba, ak náhodou neodpisujú, ale pošlú platbu na účet, balíček im odošlem a oni si ho vždy prevezmú, veď už zaplatili. Ak vyrábam na objednávku, tak je lepšie, ak mi pošlú peniaze vopred na materiál... už sa stalo, že nekomunikovali, neodpisovali, nezaplatili, takže som stornovala objednávky... niekedy je to ťažké, ale dá sa. netreba sa vzdávať, chce to čas a veľa práce a raz prídu tie skvelé výsledky, držím palce :)
OhBaby_Plienkotorty Ďakujem za slová a som rada, že som to rovnako vyhodnotila a postupovala ako píšete. Len to mrzí. Stále sú odoslané správy neprečítané, preto ma trápi len to , či je všetko v poriadku...ale aj to sa stáva
Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.
Ahoj, som Marika a pred pár rokmi som sa rozhodla vytvoriť darček pri príležitosti narodenia bábätka. Praktické využitie a podporu emócie pre mňa predstavuje plienková torta - plienkotorta. Verím, že si z mojej ponuky vyberiete.
Najlepšie žurnály mesiaca
Viac »