P
Janka Chybová

Keď nakupujete od kreatívnej duše, dostávate aj kus srdca, časť z duše, súkromný moment v jej živote, čas, ktorý vložila do niečoho, čomu verí a skutočne miluje, čosi, čo naozaj stálo za ten strach a pochybnosti, niečo, čo mení život na čosi živé. ♥♥

♥ Ďakujeme ♥ vám všetkým za vašu priazeň a množstvo objednávok, z ktorých sa veľmi tešíme. Ak si objednávate veci na konkrétny dátum, píšte ho prosím do objednávky. Ak potrebujete niečo skôr ako cca 2 týždne, informujte sa prosím, či konkrétnu vec vieme skôr vyrobiť.

POZOR!!! Ak je objednávka už vytvorená a potvrdená, nedá sa meniť ani pridávať, treba si vytvoriť novú aj s ďalším poštovným.

Milí zákazníci, čítajte si prosím popisy k produktom :O) Hlavne ak si objednávate produkty do ktorých sa zadávajú vaše údaje, píšte ich do poznámky k objednávke, všetky veci v tomto obchode aj vyrábam takže nie som stále pri PC, odpisujem ráno alebo večer, cez deň som v dielni. Vlastné texty, ktoré si zadáte do produktov musia byť gramaticky správne, za prípadné chyby nenesieme zodpovednosť.

OZNÁMENIA A TLAČOVINY
Návrh vytvárame až po uskutočnení objednávky.
Po potvrdení objednávky v nej nieje možné meniť počty ks a je potrebné vytvoriť si ďalšiu objednávku.
Pred tlačou vždy posielame náhľady na kontrolu.
Keď si náhľad odsúhlasíte s gramatickými chybami, za tieto už my nezodpovedáme, a preto Vám nebude uznaná reklamácia.

Pri produktoch je aj orientačná doba výroby. Ak výrobok bude potrebovať grafické úpravy, podľa zložitosti úprav môže mať predĺženú dobu dodania a môže byť účtovaný poplatok za spracovanie grafiky.

BALÍČKY POSIELAME 2-3x za týždeň.

V prípade nesprávne zadanej adresy alebo neprebratia balíka je balík odoslaný kuriérom späť k nám a preto je opätovné zaslanie balíka spoplatnené novým poštovným.

REKLAMÁCIA POŠKODENÝCH BALÍKOV - Pri preberaní balíka si dôkladne skontrolujte či nieje poškodený/pokrčený. Ak je poškodený treba ho reklamovať hneď u kuriéra - spísať reklamačný protokol.
Ak si takýto poškodený balíček prevezmete a reklamáciu budete chcieť riešiť u nás, nebude vám uznaná nakoľko zodpovednosť za prepravu a doručenie nepoškodeného balíka preberá dopravca GLS, pretože sú balíky poistené.

Kategórie