Výška poštovného:
UPOZORNENIE! Milí zákazníci, ak si objednávate produkty do ktorých sa zadávajú vaše údaje, píšte ich prosím do poznámky k objednávke, ďakujem ♥
Ak je objednávka už vytvorená a potvrdená, nedá sa meniť ani pridávať, treba si vytvoriť novú aj s ďalším poštovným.
Ďakujeme vám všetkým za vašu priazeň a množstvo objednávok, z ktorých sa veľmi tešíme. Upozorňujeme, že momentálne je doba dodania mierne predĺžená. Ak si objednávate veci na konkrétny dátum, píšte ho prosím do objednávky. Ak potrebujete niečo skôr ako cca 3 týždne, informujte sa prosím, či konkrétnu vec vieme skôr vyrobiť.
Hodnotenia predajcu NoiArt od kupujúcich:
Krížiky sú krásne vypracované - ako vždy. Určite ešte nakúpim a odporúčam!
Veľmi pekné
15 ľuďom sa to páči
Minimalistický zasadací poriadok zložený z kartičiek vo veľkosti A6 na kreatívnom papieri.
Cena je za 1 ks.
Zoznam mien s číslami stolov treba zaslať po vytvorení objednávky do správy napísane pod sebou.
Z našej ponuky si môžete vybrať aj Etikety na fľaše, nálepky na výslužky, obálky.
Ak si chcete pri príprave svadby niečo vyrobiť sami, ponúkame množstvo materiálu a pomôcok, ktoré nájdete v našich kategóriách materiál, gombíky alebo svadobné razítka. Inšpirácie môžete čerpať aj v mojich návodoch.
Svadobné dekorácie, rekvizity na fotenie, poďakovania pre rodičov, magnetky na pamiatku pre svadobných hostí, pierka a mnoho iných svadobných doplnkov nájdete tu.
Veľkosť: A6
Materiál: tlačiarenská farba, grafický papier
Spôsob výroby: digitálna grafika, potlač
Vložené: 2024-08-02T17:12:08
Vec patrí do mojej kategórie: SVADOBNÉ TLAČOVINY (189) » Zasadací poriadok (10) »
Keď nakupujete od kreatívnej duše, dostávate aj kus srdca, časť z duše, súkromný moment v jej živote, čas, ktorý vložila do niečoho, čomu verí a skutočne miluje, čosi, čo naozaj stálo za ten strach a pochybnosti, niečo, čo mení život na čosi živé. ♥♥
♥ Ďakujeme ♥ vám všetkým za vašu priazeň a množstvo objednávok, z ktorých sa veľmi tešíme. Ak si objednávate veci na konkrétny dátum, píšte ho prosím do objednávky. Ak potrebujete niečo skôr ako cca 2 týždne, informujte sa prosím, či konkrétnu vec vieme skôr vyrobiť.
♥ POZOR!!!
!Všetky doby dodania pri produktoch na mieru sú orientačné!
♥ POZOR!!!
Ak je objednávka už vytvorená a potvrdená, nedá sa meniť ani pridávať, treba si vytvoriť novú aj s ďalším poštovným.
♥ ZADANIE TEXTU NA PRODUKT
Milí zákazníci, čítajte si prosím popisy k produktom :O) Hlavne ak si objednávate produkty do ktorých sa zadávajú vaše údaje, píšte ich do poznámky k objednávke, všetky veci v tomto obchode aj vyrábam takže nie som stále pri PC, odpisujem ráno alebo večer, cez deň som v dielni. Vlastné texty, ktoré si zadáte do produktov musia byť gramaticky správne, za prípadné chyby nenesieme zodpovednosť.
Ak do poznámky k objednávke pri zadávaní údajov vyslovene neuvediete že sa z produktu má niektorý text vymazať, bude produkt vyrobený tak ako je na fotke.
♥ OZNÁMENIA A TLAČOVINY
Návrh vytvárame až po uskutočnení objednávky.
Po potvrdení objednávky v nej nieje možné meniť počty ks a je potrebné vytvoriť si ďalšiu objednávku.
Pred tlačou vždy posielame náhľady na kontrolu.
Keď si náhľad odsúhlasíte s gramatickými chybami, za tieto už my nezodpovedáme, a preto Vám nebude uznaná reklamácia.
♥ TEXTY K OZNÁMENIAM
Prosím uveďte do poznámky objednávky (v košíku) alebo do správy.
Menu a menný zoznam hostí uveďte v exceli odošlite ako prílohu do správy.
♥ DOBA DODANIA
Pri produktoch je aj orientačná doba výroby. Ak výrobok bude potrebovať grafické úpravy, podľa zložitosti úprav môže mať predĺženú dobu dodania a môže byť účtovaný poplatok za spracovanie grafiky.
♥ Odber oznámení je možný od 20ks! (z jedného druhu/nápisu)
♥ Odber etikiet je možný od 10ks! (z jedného druhu/nápisu)
♥ BALÍČKY POSIELAME 2-3x za týždeň. Ak niečo potrebujete rýchlo zadajte si ako doručenie KURIÉRA. Packetu zanášame do zberne 2x za týždeň!
V prípade nesprávne zadanej adresy alebo neprebratia balíka je balík odoslaný kuriérom späť k nám a preto je opätovné zaslanie balíka spoplatnené novým poštovným.
♥ REKLAMÁCIA POŠKODENÝCH BALÍKOV
Pri preberaní balíka si dôkladne skontrolujte či nieje poškodený/pokrčený. Ak je poškodený treba ho reklamovať hneď u kuriéra - spísať reklamačný protokol.
Ak si takýto poškodený balíček prevezmete a reklamáciu budete chcieť riešiť u nás, nebude vám uznaná nakoľko zodpovednosť za prepravu a doručenie nepoškodeného balíka preberá dopravca GLS, pretože sú balíky poistené.