Svadobná pečiatka 133

Prehľad používateľov SAShE.sk ktorým sa vecička Svadobná pečiatka 133 páči.

gorales (128)
Páčilo sa mu: Pred 3 mesiacmi
nikolkaz17 (0)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
ceferino (0)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
kacenkast. (118)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
M.I.L.Y. (84)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
SperkySaN (837)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
SarkaBrezanyova (327)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
PA8PA.art (119)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
denulienkolienka (0)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
monika1651 (0)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
emulikart (57)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
NiecoMile (296)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
VikiDekor (0)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
LuxuryCouture (88)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
Atelier.Rynarec (626)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
ZUZANKA-ha (0)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
MolieBaby (482)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
tanilie (171)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
Vcelickyeu (223)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
farebneocko (873)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
tamaa (0)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
Silem (77)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
mamarcelka (155)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
Mdekor (43)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
Andu.Design (0)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
MiLi_obchodik (94)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
DREWART (0)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
andrEe (0)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
TatianaKnit (142)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
Dinofashion (1564)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
vtacik.letacik (0)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
OpiEri (3)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
Nativus (9)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
fsoter (378)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
NaramkyByEster (777)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
OnlyOneOriginal (316)
Páčilo sa mu: Pred 5 rokmi
P
NoiArt
NoiArt
45306 predaných ks, 12436 hodnotení

Keď nakupujete od kreatívnej duše, dostávate aj kus srdca, časť z duše, súkromný moment v jej živote, čas, ktorý vložila do niečoho, čomu verí a skutočne miluje, čosi, čo naozaj stálo za ten strach a pochybnosti, niečo, čo mení život na čosi živé. ♥♥

♥ Ďakujeme ♥ vám všetkým za vašu priazeň a množstvo objednávok, z ktorých sa veľmi tešíme. Ak si objednávate veci na konkrétny dátum, píšte ho prosím do objednávky. Ak potrebujete niečo skôr ako cca 2 týždne, informujte sa prosím, či konkrétnu vec vieme skôr vyrobiť.

♥ POZOR!!!
Ak je objednávka už vytvorená a potvrdená, nedá sa meniť ani pridávať, treba si vytvoriť novú aj s ďalším poštovným.

♥ ZADANIE TEXTU NA PRODUKT
Milí zákazníci, čítajte si prosím popisy k produktom :O) Hlavne ak si objednávate produkty do ktorých sa zadávajú vaše údaje, píšte ich do poznámky k objednávke, všetky veci v tomto obchode aj vyrábam takže nie som stále pri PC, odpisujem ráno alebo večer, cez deň som v dielni. Vlastné texty, ktoré si zadáte do produktov musia byť gramaticky správne, za prípadné chyby nenesieme zodpovednosť.
Ak do poznámky k objednávke pri zadávaní údajov vyslovene neuvediete že sa z produktu má niektorý text vymazať, bude produkt vyrobený tak ako je na fotke.

♥ OZNÁMENIA A TLAČOVINY
Návrh vytvárame až po uskutočnení objednávky.
Po potvrdení objednávky v nej nieje možné meniť počty ks a je potrebné vytvoriť si ďalšiu objednávku.
Pred tlačou vždy posielame náhľady na kontrolu.
Keď si náhľad odsúhlasíte s gramatickými chybami, za tieto už my nezodpovedáme, a preto Vám nebude uznaná reklamácia.

♥ TEXTY K OZNÁMENIAM
Prosím uveďte do poznámky objednávky (v košíku) alebo do správy.
Menu a menný zoznam hostí uveďte v exceli odošlite ako prílohu do správy.

♥ DOBA DODANIA
Pri produktoch je aj orientačná doba výroby. Ak výrobok bude potrebovať grafické úpravy, podľa zložitosti úprav môže mať predĺženú dobu dodania a môže byť účtovaný poplatok za spracovanie grafiky.

♥ Odber oznámení je možný od 20ks! (z jedného druhu/nápisu)

♥ Odber etikiet je možný od 10ks! (z jedného druhu/nápisu)

♥ BALÍČKY POSIELAME 2-3x za týždeň. Ak niečo potrebujete rýchlo zadajte si ako doručenie KURIÉRA. Packetu zanášame do zberne 2x za týždeň!

V prípade nesprávne zadanej adresy alebo neprebratia balíka je balík odoslaný kuriérom späť k nám a preto je opätovné zaslanie balíka spoplatnené novým poštovným.

♥ REKLAMÁCIA POŠKODENÝCH BALÍKOV
Pri preberaní balíka si dôkladne skontrolujte či nieje poškodený/pokrčený. Ak je poškodený treba ho reklamovať hneď u kuriéra - spísať reklamačný protokol.
Ak si takýto poškodený balíček prevezmete a reklamáciu budete chcieť riešiť u nás, nebude vám uznaná nakoľko zodpovednosť za prepravu a doručenie nepoškodeného balíka preberá dopravca GLS, pretože sú balíky poistené.

Moje kategórie