Séria Nitra, Kasárne

Prehľad používateľov SAShE.sk ktorým sa vecička Séria Nitra, Kasárne páči.

NOVELINKOVA.KVETKA (161)
Páčilo sa mu: Pred 7 rokmi
BocArt (123)
Páčilo sa mu: Pred 7 rokmi
LallyHome (51)
Páčilo sa mu: Pred 9 rokmi
nobave
Páčilo sa mu: Pred 10 rokmi
Creativite (549)
Páčilo sa mu: Pred 10 rokmi
vladka1010
Páčilo sa mu: Pred 10 rokmi
monikamatisova (0)
Páčilo sa mu: Pred 10 rokmi
Rynn (360)
Páčilo sa mu: Pred 10 rokmi
aleka (0)
Páčilo sa mu: Pred 10 rokmi
sestkova (0)
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
zuzu.kral
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
mirot (0)
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
barlet5 (3)
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
johanka12
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
gabi111 (333)
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
dia3 (0)
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
Andaris (59)
Páčilo sa mu: Pred 11 rokmi
P
NoiArt
NoiArt
45289 predaných ks, 12432 hodnotení

Keď nakupujete od kreatívnej duše, dostávate aj kus srdca, časť z duše, súkromný moment v jej živote, čas, ktorý vložila do niečoho, čomu verí a skutočne miluje, čosi, čo naozaj stálo za ten strach a pochybnosti, niečo, čo mení život na čosi živé. ♥♥

♥ Ďakujeme ♥ vám všetkým za vašu priazeň a množstvo objednávok, z ktorých sa veľmi tešíme. Ak si objednávate veci na konkrétny dátum, píšte ho prosím do objednávky. Ak potrebujete niečo skôr ako cca 2 týždne, informujte sa prosím, či konkrétnu vec vieme skôr vyrobiť.

♥ POZOR!!!
Ak je objednávka už vytvorená a potvrdená, nedá sa meniť ani pridávať, treba si vytvoriť novú aj s ďalším poštovným.

♥ ZADANIE TEXTU NA PRODUKT
Milí zákazníci, čítajte si prosím popisy k produktom :O) Hlavne ak si objednávate produkty do ktorých sa zadávajú vaše údaje, píšte ich do poznámky k objednávke, všetky veci v tomto obchode aj vyrábam takže nie som stále pri PC, odpisujem ráno alebo večer, cez deň som v dielni. Vlastné texty, ktoré si zadáte do produktov musia byť gramaticky správne, za prípadné chyby nenesieme zodpovednosť.
Ak do poznámky k objednávke pri zadávaní údajov vyslovene neuvediete že sa z produktu má niektorý text vymazať, bude produkt vyrobený tak ako je na fotke.

♥ OZNÁMENIA A TLAČOVINY
Návrh vytvárame až po uskutočnení objednávky.
Po potvrdení objednávky v nej nieje možné meniť počty ks a je potrebné vytvoriť si ďalšiu objednávku.
Pred tlačou vždy posielame náhľady na kontrolu.
Keď si náhľad odsúhlasíte s gramatickými chybami, za tieto už my nezodpovedáme, a preto Vám nebude uznaná reklamácia.

♥ TEXTY K OZNÁMENIAM
Prosím uveďte do poznámky objednávky (v košíku) alebo do správy.
Menu a menný zoznam hostí uveďte v exceli odošlite ako prílohu do správy.

♥ DOBA DODANIA
Pri produktoch je aj orientačná doba výroby. Ak výrobok bude potrebovať grafické úpravy, podľa zložitosti úprav môže mať predĺženú dobu dodania a môže byť účtovaný poplatok za spracovanie grafiky.

♥ Odber oznámení je možný od 20ks! (z jedného druhu/nápisu)

♥ Odber etikiet je možný od 10ks! (z jedného druhu/nápisu)

♥ BALÍČKY POSIELAME 2-3x za týždeň. Ak niečo potrebujete rýchlo zadajte si ako doručenie KURIÉRA. Packetu zanášame do zberne 2x za týždeň!

V prípade nesprávne zadanej adresy alebo neprebratia balíka je balík odoslaný kuriérom späť k nám a preto je opätovné zaslanie balíka spoplatnené novým poštovným.

♥ REKLAMÁCIA POŠKODENÝCH BALÍKOV
Pri preberaní balíka si dôkladne skontrolujte či nieje poškodený/pokrčený. Ak je poškodený treba ho reklamovať hneď u kuriéra - spísať reklamačný protokol.
Ak si takýto poškodený balíček prevezmete a reklamáciu budete chcieť riešiť u nás, nebude vám uznaná nakoľko zodpovednosť za prepravu a doručenie nepoškodeného balíka preberá dopravca GLS, pretože sú balíky poistené.

Moje kategórie