Výška poštovného:
UPOZORNENIE! Milí zákazníci, ak si objednávate produkty do ktorých sa zadávajú vaše údaje, píšte ich prosím do poznámky k objednávke, ďakujem ♥
Ak je objednávka už vytvorená a potvrdená, nedá sa meniť ani pridávať, treba si vytvoriť novú aj s ďalším poštovným.
Ďakujeme vám všetkým za vašu priazeň a množstvo objednávok, z ktorých sa veľmi tešíme. Upozorňujeme, že momentálne je doba dodania mierne predĺžená. Ak si objednávate veci na konkrétny dátum, píšte ho prosím do objednávky. Ak potrebujete niečo skôr ako cca 3 týždne, informujte sa prosím, či konkrétnu vec vieme skôr vyrobiť.
Hodnotenia predajcu NoiArt od kupujúcich:
Krížiky sú krásne vypracované - ako vždy. Určite ešte nakúpim a odporúčam!
Veľmi pekné
13 ľuďom sa to páči
Otváracia svadobná pohľadnica zo série jednoduchých pohľadníc vo formáte A6, slovenský text.
V dnešnej rýchlej dobe, keď už všetka naša komunikácia prebieha cez maily a chaty, je papierová pohľadnica s ručne napísaným textom, s podpisom a poštovou známkou tak trochu RETRO. Ale my sme vyrobili práve takéto voňavé, naturálne pozdravy, pretože ten, komu ich pošlete, dostane pekný pozdrav a zároveň bude z neho cítiť to, že ste napísaním a poslaním pohľadnice venovali svoj čas a pozornosť len jemu.
Pohľadnica je vhodná aj na darovanie peniažkov, ktoré jednoducho vložíte do vnútra pohľadnice.
Vnútri je priestor na vlastné napísanie textu.
V cene je farebne zladená obálka.
Veľkosť: 15x10,5 cm, obálka 16x11,5 cm
Materiál: grafický papier, kartón
Spôsob výroby: digitálna grafika, potlač
Vložené: 2023-03-01T14:25:23
Vec patrí do mojej kategórie: POHĽADNICE (15) » Blahoželanie novomanželom (6) »
Keď nakupujete od kreatívnej duše, dostávate aj kus srdca, časť z duše, súkromný moment v jej živote, čas, ktorý vložila do niečoho, čomu verí a skutočne miluje, čosi, čo naozaj stálo za ten strach a pochybnosti, niečo, čo mení život na čosi živé. ♥♥
♥ Ďakujeme ♥ vám všetkým za vašu priazeň a množstvo objednávok, z ktorých sa veľmi tešíme. Ak si objednávate veci na konkrétny dátum, píšte ho prosím do objednávky. Ak potrebujete niečo skôr ako cca 2 týždne, informujte sa prosím, či konkrétnu vec vieme skôr vyrobiť.
♥ POZOR!!!
!Všetky doby dodania pri produktoch na mieru sú orientačné!
♥ POZOR!!!
Ak je objednávka už vytvorená a potvrdená, nedá sa meniť ani pridávať, treba si vytvoriť novú aj s ďalším poštovným.
♥ ZADANIE TEXTU NA PRODUKT
Milí zákazníci, čítajte si prosím popisy k produktom :O) Hlavne ak si objednávate produkty do ktorých sa zadávajú vaše údaje, píšte ich do poznámky k objednávke, všetky veci v tomto obchode aj vyrábam takže nie som stále pri PC, odpisujem ráno alebo večer, cez deň som v dielni. Vlastné texty, ktoré si zadáte do produktov musia byť gramaticky správne, za prípadné chyby nenesieme zodpovednosť.
Ak do poznámky k objednávke pri zadávaní údajov vyslovene neuvediete že sa z produktu má niektorý text vymazať, bude produkt vyrobený tak ako je na fotke.
♥ OZNÁMENIA A TLAČOVINY
Návrh vytvárame až po uskutočnení objednávky.
Po potvrdení objednávky v nej nieje možné meniť počty ks a je potrebné vytvoriť si ďalšiu objednávku.
Pred tlačou vždy posielame náhľady na kontrolu.
Keď si náhľad odsúhlasíte s gramatickými chybami, za tieto už my nezodpovedáme, a preto Vám nebude uznaná reklamácia.
♥ TEXTY K OZNÁMENIAM
Prosím uveďte do poznámky objednávky (v košíku) alebo do správy.
Menu a menný zoznam hostí uveďte v exceli odošlite ako prílohu do správy.
♥ DOBA DODANIA
Pri produktoch je aj orientačná doba výroby. Ak výrobok bude potrebovať grafické úpravy, podľa zložitosti úprav môže mať predĺženú dobu dodania a môže byť účtovaný poplatok za spracovanie grafiky.
♥ Odber oznámení je možný od 20ks! (z jedného druhu/nápisu)
♥ Odber etikiet je možný od 10ks! (z jedného druhu/nápisu)
♥ BALÍČKY POSIELAME 2-3x za týždeň. Ak niečo potrebujete rýchlo zadajte si ako doručenie KURIÉRA. Packetu zanášame do zberne 2x za týždeň!
V prípade nesprávne zadanej adresy alebo neprebratia balíka je balík odoslaný kuriérom späť k nám a preto je opätovné zaslanie balíka spoplatnené novým poštovným.
♥ REKLAMÁCIA POŠKODENÝCH BALÍKOV
Pri preberaní balíka si dôkladne skontrolujte či nieje poškodený/pokrčený. Ak je poškodený treba ho reklamovať hneď u kuriéra - spísať reklamačný protokol.
Ak si takýto poškodený balíček prevezmete a reklamáciu budete chcieť riešiť u nás, nebude vám uznaná nakoľko zodpovednosť za prepravu a doručenie nepoškodeného balíka preberá dopravca GLS, pretože sú balíky poistené.