Informácie
Obchodné podmienky sú trochu dlhšie, aby som predišla akýmkoľvek nejasnostiam v prípade problémov (tie by nastať nemali, ale človek nikdy nevie).
Každý jeden výrobok vyrábam ručne a verím teda, že chápete, že každý kus sa môže od seba mierne líšiť.
V prípade nejasností vám rada odpoviem na akékoľvek otázky týkajúce sa výrobkov a ich dodania.
Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z obchodného styku medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa a predaj výrobkov na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho alebo sprostredkovateľa takejto stránky (napr. SAShE.sk), ďalej súhrnne e-shop.
V prípade, že predávajúci a kupujúci uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky ktoré sa líšia od týchto obchodných podmienok, majú písomné ustanovenia takejto kúpnej zmluvy prednosť pred týmito obchodnými podmienkami. Právne vzťahy predávajúceho a kupujúceho, ktoré nie sú upravené týmito obchodnými podmienkami, ani individuálnou zmluvou sa riadia Občianskym zákonníkom a súvisiacimi predpismi.
VYMEDZENIE POJMOV
1. Predávajúci:
Renáta Gajdičiarová
IČO: 52 823 121
DIČ: 11 26 053 071
Číslo účtu IBAN: SK1383300000002001738225
SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX
2. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.
3. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
4. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.
5. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.
6. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.
NAKUPOVANIE A OBJEDNÁVKA
Kupujúci považuje každú objednávku za záväznú s povinnosťou platby.
Odoslaním objednávky kupujúci bezvýhradne prehlasuje, že týmto obchodným podmienkam porozumel a potvrdzuje súhlas s týmito obchodnými podmienkami.
Ak bude vaša objednávka správne vyplnená a odoslaná, obdržíte potvrdzujúci e-mail.
Ak si objednáte výrobok, ktorý z akýchkoľvek dôvodov neviem dodať budem Vás informovať (telefonicky alebo e-mailom).
Fotografie uvedené pri výrobkoch môžu v niektorých prípadoch skresľovať veľkosť alebo farbu výrobku, čo však nepredstavuje chybu výrobku. Predávajúci je ochotný v prípade potreby na vyžiadanie kupujúceho poslať kupujúcemu vzorku látky na náklady kupujúceho.
Všetky uvádzané ceny sú konečné.
Nie som platca DPH.
PLATBA ZA VÝROBKY
Vopred prevodom na účet:
IBAN: SK1383300000002001738225
SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX
DODANIE VÝROBKU
Na základe vašej objednávky sa vám zaväzujem dodať v dohodnutej cene správne množstvo a druh výrobku.
V prípade, že výrobok nemám na sklade, budete telefonicky alebo emailom informovaní o termíne dodania výrobku.
Vami objednaný výrobok vám zašlem na adresu uvedenú vo vašej objednávke. Termín dodania je uvedený pri výrobku v e-shope - ak to tak nie je, platí najneskorší termín dodania 30 dní odo dňa potvrdenia objednávky.
Faktúru za vystavený tovar nájdete v elektronickej podobe pri Vašej objednávke. Ak by ste potrebovali doručiť aj originálnu Faktúru spolu s výrobkom, napíšte mi prosím správu elektronicky (email alebo cez SAShE).
Poštovné poplatky sú uvedené pri jednotlivých výrobkoch v e-shope. Zásielku s výrobkom štandardne posielam cez Slovenskú poštu. To znamená, že tovar bude doručený priamo na adresu.
VÝMENA VÝROBKU A POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
V prípade, že kupujúci omylom obdržal výrobok, ktorý si neobjednal v objednávke, má kupujúci právo poslať nepoužívaný a nepoškodený výrobok späť a predávajúci v tomto prípade výrobok vymení a uhradí náklady za poštovné.
V prípade, že kupujúci obdržal správny výrobok podľa vytvorenej objednávky a kupujúci až pri prevzatí zistí, že o výrobok nemá záujem, pošle kupujúci nepoužívaný a nepoškodený výrobok späť a predávajúci ho vymení, avšak v takomto prípade hradí poštovné kupujúci. Týmto článkom nie je dotknuté právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy.
Spotrebiteľ v zmysle zákona č. 102/2014 Z.z. má právo odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní od prevzatia výrobku bez udania dôvodu.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy kupujúci informuje o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese predajcu najneskôr v posledný deň stanovenej 14-dňovej lehoty.
Po odstúpení od zmluvy predávajúci vráti platbu, ktorú kupujúci uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, a to kúpnu cenu výrobku bez nákladov na doručenie tovaru ku kupujúcemu a späť k predávajúcemu. Platba bude kupujúcemu vrátená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď predávajúcemu bude doručené oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Vrátenie peňazí bude uskutočnené rovnakým spôsobom, aký bol použitý pri platbe, pokiaľ kupujúci výslovne nesúhlasil s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
Platba za zakúpený tovar bude kupujúcemu uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu predajcu, alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť, podľa toho, čo nastane skôr.
Výrobok, ktorý je predmetom odstúpenia musí byť nepoškodený, kompletný, nesmie javiť známky používania, nesmie byť znečistený a musí obsahovať všetky doklady a príslušenstvo.
V súlade s § 7 ods. 6 písm. c) zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je výrobok zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa - na zákazku, t.j. pokiaľ výrobca vykoná na žiadosť kupujúceho akékoľvek neštandartné úpravy na objednanom výrobku oproti bežným modelom ponúkaných v galérii predajcu /farba, zapínanie, veľkosť atď./
ĎALŠÍ PREDAJ
Zákazník svojou objednávkou súshlasí so skutočnosťou, že výrobky objednané cez e-shop sú určené pre konečného spotrebiteľa. Nie sú určené pre ďalší predaj a zisk.
V prípade záujmu o veľkoobchodnú spoluprácu ma prosím kontaktujte.
REKLAMÁCIA A ZÁRUKA VÝROBKU
1. Reklamovať je možné len výrobok, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
2. V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu môže vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151 Občianskeho zákonníka.
3. Na všetky ponúkané výrobky sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri výrobku uvedené inak. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia výrobku od Slovenskej pošty alebo inej prepravnej spoločnosti.
4. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady písomne na adrese predávajúceho.
5. Kupujúci ma právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na vady výrobku, ktoré zavinil predávajúci, dodávateľ alebo výrobca a vzťahuje sa naň záruka.
6. Právo na záruku zaniká v prípade, že:
a. k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
b. nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie a údržbu výrobku alebo jeho časti,
c. nesprávnym používaním výrobku na iný účel, ako je všeobecne zaužívané,
d. neoznámením zjavných vád pri prevzatí výrobku,
e. používaním výrobku v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu výrobku,
f. zanedbaním starostlivosti a údržby o výrobok,
g. poškodením výrobku nadmerným zaťažovaním,
h. používaním výrobku v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
7. Zo záruky sú taktiež vyňaté chyby, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
8. Záruka sa nevťahuje taktiež na bežné opotrebenie výrobku (alebo jeho časti) spôsobené používaním výrobku. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
9. Reklamovaný výrobok je potrebné zaslať na adresu predávajúceho avšak nie na dobierku. Výrobok je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu výrobku.
10. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie výrobku vo vhodnej forme. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
11. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku reklamačného konania (dňa prijatia reklamovaného výrobku). V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie výrobku najneskôr do 30 dni odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa dodania reklamovaného výrobku. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za výrobok alebo má právo na výmenu výrobku za nový.
12. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
a. pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto opravy vady (opravy) výmenu chybného výrobku za bezchybný, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu výrobku alebo závažnosť chyby,
b. pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí).
c. v prípade, že má výrobok súčasne najmenej tri chyby, ktoré bránia v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo na výmenu výrobku alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí). Také isté právo má kupujúci, ak sa na veci vyskytne rovnaká chyba, ktorá bola už dvakrát opravovaná a tretíkrát bola vec zasielaná na reklamáciu.
d. reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného výrobku, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny výrobku, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
13. Nepoškodenie výrobku, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní výrobku) je potrebné skontrolovať pri preberaní výrobku, nakoľko výrobok pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť výrobok a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený.
14. Predávajúci nezodpovedá za poškodenie tovaru spôsobeného poštou alebo dopravcom.
15. Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru spôsobené zadaním zlej alebo neuplnej adresy ktorú uviedol kupujúci.
16.Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru, pokiaľ je zavinené poštou, alebo iným dopravcom, ktorého si kupujúci pri objednávke určil
17. Ak sa kupujúci domnieva, že boli porušené jeho spotrebiteľské práva (reklamácia bola odmietnutá, nebola vybavená do 30 dní a pod.), môže žiadať o nápravu predávajúceho. Ak predávajúci na túto žiadosť odpovie zamietavo, alebo neodpovie do 30 dní, má právo kupujúci podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporov. Tento návrh môže kupujúci podať do lehoty jedného roka od zamietnutia vyššie spomínanej žiadosti.
18. Návrh môže kupujúci podať, ak hodnota reklamovaného tovaru je vyššia ako 20,- €.
19. Kupujúci podáva návrh písomne alebo elektronicky tzv. subjektu alternatívneho riešenia sporov, teda inštitúcii, ktorá sa bude sporom zaoberať. Týmito subjektami ARS (skratka ARS = alternatívne riešenie sporov) na Slovensku sú:
SOI – Slovenská obchodná inšpekcia
Úrad pre reguláciu sieťových odvetví (týka sa dodávky elektriky, plynu, tepla či vody),
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb (týka sa verejných služieb a poštových služieb,
súkromná firma, ktorá má o štátu licenciu na vykonávanie (tzv. oprávnená právnická osoba, zapísaná v zozname).
20. Zoznam všetkých subjektov ARS by malo zverejniť Ministerstvo hospodárstva na tejto adrese (k dnešnému dňu je zoznam prázdny).
21. Kupujúci si môže vybrať, či podnet podá napríklad SOI-ke alebo súkromnej firme.
22. Kupujúci môže na podanie žiadosti využiť aj Online formulár na podanie sťažnosti, ktorý zabezpečuje Európska únia na tejto adrese. Služba na podanie sťažnosti sa nazýva RSO (riešenie sporov online). Sťažnosť môže kupujúci podať v ktoromkoľvek úradnom jazyku EÚ.
23. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Predávajúci (v zmysle zákona o ochrane osobných údajov tiež prevádzkovateľ) poskytuje osobné údaje kupujúceho prepravnej spoločnosti pre doručenie výrobku, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.
Predávajúci (v zmysle zákona o ochrane osobných údajov tiež prevádzkovateľ) od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa.
Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom vybavenia a dodania vašej objednávky a zákonom vyžadovanej evidencie (napr. zákon o účtovníctve a pod.). Sprístupnené môžú byť aj tretím osobám, aby sme vyhoveli povinnostiam vyplývajúcim z právnych predpisov, z požiadaviek štátnych a iných orgánov, aby sme si uplatňovali naše nároky alebo sa obhajovali v konaniach, kde si ich iní uplatňujú voči nám. Takýmito tretími osobami sú napr. súdy, štátne a iné orgány príslušné na výkon kontroly nad našou činnosťou, naši právni a účtovní poradcovia.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
1. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu reklamačného poriadku a povinnosť písomného oznámenia zmeny reklamačného poriadku bude splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
2. Na vzťahy neupravené týmto reklamačným poriadkom sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.
3. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom uzatvorenia kúpnej zmluvy
Ahojte, volám sa Renata, rada vymýšĺam a šijem módne doplnky(tašky, kabelky...)