Domov » Laduse » Materiál » Návody a literatúra » Návody »

Romantika šitá na míru -ebook, návod na sukni

Vecička už nie je dostupná a preto sa nedá vložiť do košíka.
Ak máte záujem, môžete skúsiť napísať predajcovi, či vám nevyrobí niečo podobné.

Hodnotenia (68) »

Hodnotenia predajcu Laduse od kupujúcich:

bianka.kustarova:

Sukna je krasna. Veľmi príjemne sa nosí. Úžasná na letné dni.

PetraKostecka:

Sukna je bozska :) Ine slova pre nu nemam...

Spousta žen obdivuje tuto bohatě řasenou romantickou sukni... Píšou mi, jak je nádherná! 

Ale spousta žen ji právě jen obdivuje. Protože si ji nemohou dovolit koupit, i když po ní touží. Nemohou vydat ze svého rozpočtu takovou částku. A já to chápu... Proto jsem pro vás připravila tento Štep-manuál.

Podrobný foto-návod na ušití sukně, kde Vás krok za krokem provedu celým procesem šití. Od nastříhání látky až po poslední dírku na provlečení šněrovačky :-) 

Je to eBook, tzn. "elektronická kniha" a ještě přesněji řečeno, v podstatě takový kurz ve formě členské sekce. Více se pak dozvíte uvnitř. Přístupové údaje Vám zašlu po zaplacení. Celý eBook je velmi přehledně rozdělen do jednotlivých kapitol, každá kapitola do Štep-kroků. Každý Štep-krok obsahuje vždy jednu konkrétní část postupu. 

___________________________________________________________________

Chci Vám totiž pomoci. Chci, abyste i Vy mohly obléknout takovouto sukni. Abyste se i Vy mohly cítit jako PRINCEZNA !! A nemusíte být ani švadlena :-) Stačí, že máte alespoň základy šití, při troše trpělivosti si můžete tuto sukni ušít samy. A vím, že takto ušetříte velkou částku peněz!

Co se ŠTEP-MANUÁLME získáte:

Opravdový originál Můžete mít jakékoliv barvy

Pocit jedinečnosti Nikdo nemusí mít stejnou sukni jako Vy.

Ušetříte peníze. Když si sukni samy ušijete, samozřejmě ušetříte poměrně velkou částku. Pokud si koupíte k eBooku i nabarvené hedvábí, tak úspora pochopitelně nebude tak velká. Je to Vaše volba, jestli dáte přednost velké úspoře peněz nebo tomu, že budete mít originál. 

Ušetříte svůj čas. Ano, vím...sukně je časově náročnější, přesto si troufám tvrdit, že ušetříte spoustu času. Nemusíte totiž dělat všechny ty věci kolem, které dostanete naservírované v Manuálu. 

Pocit, že jste to dokázala. Není nad pocit, když něco dokážete, něco zvládnete. Znáte to?

______________________________________________________________

Co je OBSAHEM:

Podrobný návod a spousta fotografií. Dopodrobna Vám ukážu postup na mnoha fotografiích s doprovodným textem.

Přehledné řazení do kapitol. Díky tomu, že celý eBook je koncipován do členské sekce, je práce velmi pohodlná. Vytvořila jsem přehledy kapitol a jednotlivých kroků.

Seznam všeho, co budete k práci potřebovat. Uvidíte přesně, kolik materiálu budete potřebovat. Odpadá vyhazování velkých zbytků. Nemusíte dělat složité výpočty, ty já udělám za Vás. Uvnitř je tabulka, kde najdete spotřebu materiálu přesně na Vaše míry (a pokud ne, spočítám Vám to osobně :)) Uvnitř najdete taky seznam všech potřebných pomůcek, strojů a nástrojů.

Výběr materiálu. Poradím Vám, jaký materiál použít. Zároveň Vám dám tipy a odkazy na nákup vhodného materiálu.

Střih na sukni. Tak to je samozřejmostí :) Dostanete schematický nákres sukně. Nemusíte se bát, není to tak složité, jak to možná vypadá.

Bonusy. Dozvíte se zajímavé informace o hedvábí. Máte možnost koupit si hedvábí na míru. Prostě samé bonbónky :)

_____________________________________________________________

Blíží se léto a tak je nejvyšší čas si opět jednou udělat radost. A jednou z věcí, která zaručeně zabere, je pořídit si letní sukni. Proč si tedy takovou sukni neušít. Můžete si udělat radost a to hned dvojnásobnou. Jednak tím, že to zvládnete samy a jednak tím, že to pak ukážete světu :)

Obsahem foto-návodu není postup barvení hedvábí.

Veľkosť: univerzální
Vložené: 2015-02-25 14:48:20

Značky:  materiál    návody a literatúra    návody    pestrofarebná    sukně    hedvábí    hedvábná    spodnička    hedvábná sukně    hodváb    romantika  

Komentáre k vecičke

Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč

Prihlásiť cez Facebook

Katalógové číslo veci: 2654389