Júúúúj....ako len začať...tak pekne od začiatku. Prednedávnom som si objednala prekráááásne bábiky Ester, Pink a Violet. Neskutočne som sa na ne tešila. V piatok som utekala na poštu pre balíček, potom rýchlo domov a rýchlo som otvárala balík, asi rovnako rýchlo ako šklbú krásne zabalené balíčky deti pod vianočným stromčekom. Po otvorení balíčka ma však čakalo nepríjemné zistenie a sklamanie...
...bábiky síce prišli, sú precízne vypracované, takže sa predávajúcej nedá nič vytknúť, ale vôbec to nie sú tie bábiky, ktoré som čakala a objednala si ich. Bola som v tom, že predsa si objednávam to čo je vyfotené na fotografii, ale prišlo mi úplne niečo iné...len tomu podobné. Bábiky majú inú farbu vláskov, čo je pre celkový výraz dosť podstatné, iné šité šatôčky ako na fotografiách, iné topánočky, iné kvetinky v košíčku, dreveného medvedíka vystriedal látkový,...a takto by som mohla toho vypísať ešte viac, ale nejdem zachádzať do detailov.
S predávajúcou sme si už všetko spätne vydiskutovali prostredníctvom správ, takže sa na ňu nehnevám, len v prvom momente som zostala pomerne dosť zaskočená a šokovaná. Predávajúca ma totiž za celú dobu, ktorú mi bábiky šila neupozornila ani raz na to, že bude robiť na bábikách čo i len najmenšie zmeny.
Myslím, že keď si človek niečo objedná má právo na to, čo si objednal a nie nejakú napodobeninu. Možno by bolo dobré keby predávajúca vždy dopredu pred odoslaním balíčka poslala vyfotenú bábiku svojim kupujúcim a tak by mohla predísť sklamaniu, ktorému som musela čeliť aj ja. Najskôr som si myslela, že bábiky vrátim, ale nakoniec som sa rozhodla, že si ich z časových dôvodov nechám. Bábiky pocestujú do zahraničia a už by mi nikto nestihol ušiť za takú krátku dobu nové. Verím, že teda urobia radosť.
A čo vy??? Aký máte na celú takúto situáciu názor??? Stalo sa aj vám niečo podobné???
Na ukážku prikladám fotografie mne poslaných bábik. Ak budete mať čas, chuť a záujem môžete si ich porovnať s bábikami v galérii predajcu.