Domov » Žurnál+ » Autor: Katarína

Žurnál+

Sklamanie

Katarína . » Osobné Blogy / 2012-09-26 17:12:00 /  30 komentárov / 18 lajkov / 1062x zobrazený

Júúúúj....ako len začať...tak pekne od začiatku. Prednedávnom som si objednala prekráááásne bábiky Ester, Pink a Violet. Neskutočne som sa na ne tešila. V piatok som utekala na poštu pre balíček, potom rýchlo domov a rýchlo som otvárala balík, asi rovnako rýchlo ako šklbú krásne zabalené balíčky deti pod vianočným stromčekom. Po otvorení balíčka ma však čakalo nepríjemné zistenie a sklamanie...

...bábiky síce prišli, sú precízne vypracované, takže sa predávajúcej nedá nič vytknúť, ale vôbec to nie sú tie bábiky, ktoré som čakala a objednala si ich. Bola som v tom, že predsa si objednávam to čo je vyfotené na fotografii, ale prišlo mi úplne niečo iné...len tomu podobné. Bábiky majú inú farbu vláskov, čo je pre celkový výraz dosť podstatné, iné šité šatôčky ako na fotografiách, iné topánočky, iné kvetinky v košíčku, dreveného medvedíka vystriedal látkový,...a takto by som mohla toho vypísať ešte viac, ale nejdem zachádzať do detailov.

S predávajúcou sme si už všetko spätne vydiskutovali prostredníctvom správ, takže sa na ňu nehnevám, len v prvom momente som zostala pomerne dosť zaskočená a šokovaná. Predávajúca ma totiž za celú dobu, ktorú mi bábiky šila neupozornila ani raz na to, že bude robiť na bábikách čo i len najmenšie zmeny.

Myslím, že keď si človek niečo objedná má právo na to, čo si objednal a nie nejakú napodobeninu. Možno by bolo dobré keby predávajúca vždy dopredu pred odoslaním balíčka poslala vyfotenú bábiku svojim kupujúcim a tak by mohla predísť sklamaniu, ktorému som musela čeliť aj ja. Najskôr som si myslela, že bábiky vrátim, ale nakoniec som sa rozhodla, že si ich z časových dôvodov nechám. Bábiky pocestujú do zahraničia a už by mi nikto nestihol ušiť za takú krátku dobu nové. Verím, že teda urobia radosť.

A čo vy???   Aký máte na celú takúto situáciu názor???  Stalo sa aj vám niečo podobné???

Na ukážku prikladám fotografie mne poslaných bábik. Ak budete mať čas, chuť a záujem môžete si ich porovnať s bábikami v galérii predajcu.

Komentáre

Shollie ja ked robim na zakazku,tak vzdy poslem foto predom,pre pripadne odlisnosti,ja osobne by som vec,ktora nesplna moje poziadavky vratila.

2012-09-26 17:25:075x

.Kvietok. ja si aj najmenšie detaily prediskutujem so zákazničkou. A ja by som bola sklamaná tiež - farba je pre kupujúceho dosť podstatná vec.

2012-09-26 17:33:178x

Ridgways tiež by som bola sklamaná..ja zásadne posielam vecičku, ktorá je nafotená

2012-09-26 17:38:065x

Ridgways tiež by som bola sklamaná..ja zásadne posielam vecičku, ktorá je nafotená

2012-09-26 17:38:062x

TAF2 Ja keď mám objednávku na vec ktorá nevyhovuje veľkosťou, alebo farbou ale páči sa vzor tak sa vopred dohodnem so zákazníčkou, že vzor ostane ten istý, poprípade zmením farebnosť že bude to fialová ale iný vzor lebo tamten už nemám dostupný , a vždy sa na niečom dohodneme, poprípade keď robím tričká ručne maľované je jasné, že sa to nedá namaľovať úplne presne keďže nerobím, cez šablónu a každý kus je originál, tak to robím tak , že zákazníka vopred upozorním a potom zašlem foto, pod odsúhlasení odošlem balíček:)

2012-09-26 17:46:465x

Dadyart ..ja to robím tiež tak so srdiečkami svadobnými, predtým, než pošlem poštou, posielam foto na schválenie ... ono je to ale tak, že ani ja neviem spraviť úplnú kópiu náušničky, ktorú som už vyrobila, odlišnosti tam sú, pretože to sa nedá, aj keby som chcela, pretože nie vždy mám ten istý odtien napríklad zelenej, darmo objednám ten istý, už sa dolišuje od predošlého, ale snažím sa...

2012-09-26 17:50:173x

KaMiart ďakujem dievčatá, že ste sa zapojili do diskusie...keby išlo o nejaký drobný detail, malú odlišnosť, maličkosť, tak to dokážem pochopiť, ale ide v podstate o úplne iné bábiky, iné strihy, materiál,...no jednoducho veľké sklamanie :-( A najhoršie je, že predávajúca má iba kladné hodnotenie, takže som vôbec nemala pri objednávaní dôvod pochybovať, či objednám a či nie. Všetko to je o komunikácii.

2012-09-26 17:52:273x

GABRIELA22 Tak teda článok mi vyrazil dych. Veľakrát som už rozmýšľala, že si aj ja tieto krásky objednám, ale teraz som zostala zaskočená. Ďakujem Katka, že si to tu napísala a zvrejnila. Je dobré písať o skúsenostiach, ktoré máte, často mi to pomôže pri rozhodovaní. Radšej sa poobzerám po bábikách a anjelkach od iného predajcu.

2012-09-26 18:01:424x

Arim ja sa tych babik bez tvare skor desim :/ ale aj tak by som ich najprv poslala odfotene ... logika...

2012-09-26 18:08:032x

ankaj hmm, niečo podobné sa v minulosti stalo i mne - a je to fakt šok pre kupujúceho, keď dostane úplne inú vecičku, než bola na fotke

my sme si to s predávajúcou e-mailovo vydiskutovali, vec som vrátila a urobila mi novú...

ale to sklamanie - veľmi ťa chápem, kto to už zažil, vie

2012-09-26 18:35:143x

glassjewel bábiky sú milučké, na prípadné zmeny však treba upozorniť...či pýtať si povolenie na ne.

2012-09-26 18:58:174x

vranka ja by som ich vrátila, veď na staré peniaze sú to tri tisícky...

2012-09-26 19:19:515x

Tinks Dala by som negativne hodnotenie. Rozdiely su velke.

2012-09-26 20:36:132x

motyjel Ja tiez posielam babiky detickam a ver ze sa snasim nafotit uplny real........ a ak chce nekto nejaku zmenu najskor poslem foto nakupujujemu ci je spokojny.......... a ked mi nakupujuci napise ze real je este krajsi ako foto to je pre mna viac ako peniazky na ucte...... naozaj nechapem opacny pristup

2012-09-26 20:47:242x

miramar Ono je potom zbytočné, že ich má v galérii predávajúca tak veľa rôznych, lebo je vlastne jedno, ktorú si zákazník objedná... Žiaľ...

2012-09-26 21:00:285x

Dag no a ty sis je nechala, měla jsi nárok poslat je zpět! a trvat na těch svých. Prodejce ti nenabídl, že ti je vymění za přesně takové jaké jsi objednala?

Tak takové jednání by se mi vůbec nelíbilo a u profesionálního prodejce bych tohle skutečně neočekávala.

Předpokládá se, že taková věc jakou objednám mně skutečně přijde.

2012-09-26 22:57:173x

Jasmin Dag, môžeš byť kľudná, hneď ako pani Katka prejavila nespokojnosť, som sa ospravedlnila a požiadala ju o číslo účtu, aby som jej obratom vrátila platbu, na čo mi poslala túto správu:

Re: Ester, Pink a Violet

Správa:

Dobrý deň Jarka,

keďže z časových dôvodov už nestíham objednať nové bábiky, tak som sa rozhodla, že si tie pôvodné, čo ste mi ušili nechám, takže vám neposielam moje číslo účtu. Nik by mi už nestihol narýchlo ušiť bábiky do zahraničia, takže pocestujú tie vaše. V konečnom dôsledku sú vypracované pekne, tak verím, že urobia radosť. Mňa sklamalo len to, že som očakávala úplne niečo iné. V budúcnosti si od vás však určite ešte niečo pekné objednám, lebo bábiky, ktoré šijete sú peknučké. Dôležitá je však komunikácia. Prajem pekný deň...Katka

Kto šije bábiky, vie aké ťažké je po niekoľkých mesiacoch zohnať presne tie isté materiály, niekedy jednoducho už nie sú. Samozrejme, komunikovať treba viac, tentokrát sa mi to vypomstilo. Je to však prvý prípad za dva roky čo predávam, takže ma trochu mrzia niektoré komentáre.

Pani Katka mi napísala, že si v budúcnosti odo mňa určite niečo objedná, pretože sa jej moje bábiky páčia, ale ja neviem, či nájdem odvahu pre ňu ešte niečo ušiť. Určite ma to však neodradí od šitia, pretože tieto bábiky sú moje hobby a dávam ku každej kúsok srdca.

2012-09-26 23:15:5513x

STAR_ka_DESIGN nodievcatka myslim ze aj toto pretriasanie tu je nedostatok komunikacie a po reakcii kupujucej aj pre Jasmin toto tu, tento zurnal musi byt sok a sklamanie, ved kupujuca bola "v konecnom dosledku" spokojna....myslim ze tento zurnal bol uz nieco "navyse"

2012-09-27 00:29:486x

ReeBarbora Ja neviem, ale toto sa podla mna riesi sukromnou postou... +predavajuca bola ochotna problem riesit, priznala si chybu...

Kam sme sa to preboha dostali,ked takyto zurnal sa tu komentuje,likeuje, a kopa zurnalov kde si vyrobcovia prezentuju svoje prenadherne vyrobky tu smutne caka na 2-3 likes....hmmmm

2012-09-27 01:05:134x

Petula je pravda, že bábiky sú iné

a mala nim predchádzať nejaký dokumentácia pred poslaním

(Foto, či čosi také)

ale predávajúca bolo ochotná situáciu riešiť

kupujúca nakoniec prejavila spokojnosť

tak prečo toto prepieranie bielizne ????škoda, že sa nedá dať palček dolu ...

2012-09-27 07:22:173x

kralovicova nepáči sa mi tento žurnál,lebo autorka sama napísala,že bábiky sú bezchybne ušité a .....s predávajúcou si vec vysvetlili!Načo ešte tento článok?Podľa komentára predávajúcej nieje fér skôr prístup kupujúcej :-(

2012-09-27 07:30:243x

Calinka Ja kupujúcu úplne chápem. Stalo sa mi niečo podobné, ale myslím, že v "horšom vydaní" (http://www.sashe.sk/Calinka/journal/som-tak-trochu-rozcarovana). Proste, človek má potrebu upozorniť na to, že aj toto sa môže stať... Tiež som to nečakala, lebo všetky hodnotenia boli kladné. Myslím, že kupujúca napísala hneď na začiatku, že bábiky sú kvalitné!! Tak si nemyslím, že chcela predávajúcej nejak uškodiť. To, že niektoré si z jej článku vybrali len tú časť, kde píše, že bola sklamaná, už nie je jej chyba... Myslím, že každý, kto si to prečíta, by mal dôjsť len k záveru, že ak bude objednávať tieto bábiky, musí viacej komunikovať s predávajúcou a to je všetko!!

KaMiart - myslím,že bábiky sú krásne a určite potešia ;-)

Jasmin - dúfam, že táto skúsenosť nikajo nepoškodí tvoj predaj a tvorbu. Tvoje výrobky vyzerajú kvalitne spracované, tak dúfam, že sa bude dariť aj naďalej :-).

2012-09-27 09:29:285x

KaMiart Ak to ešte niekto nepochopil hneď v žurnáliku som písala, že bábiky sú precízne vypracované a predávajúcej sa nedá nič vytknúť, takže asi ste nečítali pozorne. Nechcela som predávajúcu urážať, nedajbože degradovať jej prácu. Písala som len o jej...podľa mňa zlom prístupe k celej veci. Predávajúca sa mi ospravedlnila a samozrejme navrhla, aby som jej bábiky poslala naspäť. Ja som žurnálikom len upozorňovala na to, že pre nedostatok...teda pre žiadnu komunikáciu zo strany predávajúcej a pre žiadne zkonzultovanie si veci môže človek zažiť aj takéto sklamanie. Teraz už ani sama neviem, či by som mala záujem o ďalšie bábiky od predávajúcej, lebo som z toho všetkého znechutená. Človek sa teší, nevie sa niečoho dočkať a keď to už má zrazu mu je to už aj tak jedno, je to všetko zbytočné. Stále som však názoru, že predávajúca nekonala správne čo sa týka predaja a ja ako kupujúca som zostala šokovaná následne tovarom hlavne kvôli jej prístupu. No aj negatívna reklama je reklama a pani sa evidentne v predaji darí, tak verím, že teraz sa poučila a do budúcnosti sa aspoň vyvaruje nekomunikovaniu. V konečnom dôsledku som však nebola 100% spokojná, ale bábiky cestujú do zahraničia, čakala som na ne tri týždne a už nemám čas čakať na nové, ďalšie, také aké som si objednala. No človek sa učí celý život...Napadá ma otázka : načo má potom predávajúca v ponuke plnú galériu bábik a anjelok keď nevie rovnaké ušiť?...nemá rovnaký materiál, farby vláskov, doplnkov??? A ani pod jednou z nich nemá napísané, že ide len o ilustračné fotky podľa ktorých šije. V takomto prípade treba len komunikovať :( ...čo sa nestalo :(

2012-09-27 14:20:376x

Dadyart ..... oj oj, trošku sa to pohlo nedobrým smerom tuším, ale zase nemyslím, že tu niekto doslova predávajúcu kritizoval, že jo? V konečnom dôsledku je práca precízna a uznám veru aj to, že niekedy nie je čas na komunikejšn s kupujúcim, nie každý tu môže toľko trčať ako napríklad ja :-DDD že jo?

2012-09-27 14:49:582x

.Kvietok. dady ale ked ide o zákazníka predávajúci si musí nájsť čas na komunikáciu - to tiež patrí k predaju.

2012-09-27 15:40:312x

GuBiKo myslím, že každý môže vidieť, o čo kupujúcej ide. keby chcela, vyrieši si veci k svojej spokojnosti a neživí tu takýto žurnál.

kupujúca by nemala zabúdať, že sama je predajkyňou. kto akým metrom meria..

2012-09-27 15:54:131x

Dadyart GuBiKo.....mám pocit, že toto je vlastne zbytočný žurnál :-) ... či?

2012-09-27 16:07:232x

evi.nka mne a sestre mamina objednala bábiky k narodeninám, aby sme si nepripadali ešte také staré (hovoríme že už ideme dole kopcom) aaa objednala dve hnedovlásky s krátkymi vláskami.. prišli blondýny s dlhými vlasmi, nie že by neboli krásne, ale chceli sme hnedé s krátkymi, sklamanie bolo veľké, hlavne keď vás nikto neupozorní o zmene a je to dar k dátumu.. nebolo to od tejto spomínanej predávajúcej, ale od inej na sashe.. tak či tak bábiky sú krásne :)

2012-09-27 16:38:413x

KaMiart evi.nka presne vieš, že o čo mi ide a o čom som písala...nejde o to, či sú bábiky pekné alebo nie, jednoducho som si objednala také aké sa mi páčia a také som aj čakala. A myslím, že žurnál vôbec nie je zbytočný....keď ste s niečím spokojné, tak to dáte najavo, tak prečo by sa nemohla vyjadriť aj nespokojnosť???

2012-09-27 17:02:175x

ReeBarbora Nespokojnost vyjadrit treba, ale bud teda hodnotenim alebo internou postou...

2012-09-29 00:12:09

Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.

KaMiart
KaMiart
179 predaných ks, 103 hodnotení

Vítam Vás na mojej stránke a zároveň ďakujem všetkým, ktorí prišli nakuknúť - aspoň jedným očkom na moju tvorbu.

Snažím sa tvoriť vždy keď mám čas, tvoriť s láskou a citom. Verím, že vás moje dekorácie potešia a skrášlia nejeden domov :-)
SK650

TOP Žurnál - Týždeň

Najlepšie žurnály posledného týždňa TOP žurnál mesiac »

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »