Všeobecné obchodné podmienky sú platné od 1.6.2017.
Prosíme, pred nákupom na sashe.sk/HEYA si dôkladne prečítajte naše obchodné podmienky.
Svojim prístupom alebo používaním týchto webstránok akýmkoľvek spôsobom, vrátane, ale bez obmedzenia na návštevu alebo prechádzanie stránok alebo uskutočnením nákupu na webstránke, súhlasíte s tým byť viazaný týmito podmienkami.
VYMEDZENIE POJMOV
» predávajúci – prevádzkovateľ internetového obchodu sashe.sk/HEYA – ETMT s.r.o., Drieňová 1/J, Bratislava, 821 01, IČO 36835579, DIČ 2022452256 zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., oddiel: Sro, vl. č. 47985/B dňa 20. 09. 2007.
» kupujúci – fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim
GARANTUJETE VRÁTENIE PEŇAZÍ?
Samozrejme! Garantujeme 100% vrátenie peňazí pokiaľ Vám tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť. Vrátiť alebo vymeniť u nás zakúpený tovar nie je vôbec žiadny problém a reklamácie alebo výmeny tovaru za iný vybavujeme v priemere do štyroch dní.
AKO MÔŽEM TOVAR VYMENIŤ ALEBO VRÁTIŤ?
V prípade ak Vám zakúpený tovar nevyhovuje, je možné ho bez problémov nepoužitý a nepoškodený vrátiť alebo vymeniť do 30 dní od jeho doručenia. Dôvody na vrátenie nájdete vo vratnom formulári, ktorý je priložený ku každej zásielke a je potrebné ho pri vrátení tovaru vyplniť. Tovar, ktorý sa rozhodnete vrátiť, zabaľte do pôvodného obalu a pošlite v ľubovoľnom balení na našu adresu spolu s vyplneným vratným formulárom. Nikdy nám tovar nezasielajte naspäť na dobierku. Ako náhradu za vrátený alebo reklamovaný tovar si môžete objednať rovnaký tovar v inej farbe alebo veľkosti, prípadne aj úplne iný tovar, ktorého hodnota nemusí byť rovnaká. Pri objednávke náhradného tovaru za vrátený alebo reklamovaný poštovné neplatíte. Ak na výmenu požadujete tovar, ktorého hodnota je vyššia ako hodnota vráteného, budete o výške Vášho doplatku informovaní e-mailom. Doplatok je potom možné uhradiť prostredníctvom bankového prevodu alebo dobierkou. Ak na výmenu požadujete tovar, ktorého hodnota je nižšia ako hodnota vráteného tovaru, rozdiel Vám bude vrátený na Váš bankový účet alebo zaslaný poštovou poukážkou na adresu.
ČO MÁM ROBIŤ AK MI TOVAR NEBOL DORUČENÝ?
Po odoslaní objednávky od nás dostanete email s potvrdením odoslania objednávky a číslo pre sledovanie zásielky. Ak zásielka nebola doručená, odporúčame najprv skontrolovať online pohyb zásielky a to na stránke Slovenskej pošty alebo na stránke kuriérskej spoločnosti. V prípade akýchkoľvek problémov nás neváhajte kontaktovať.
ČO MÁM ROBIŤ AK MI TOVAR PRIŠIEL POŠKODENÝ?
Ak ste z akéhokoľvek dôvodu obdržali v zásielke poškodený alebo nekompletný tovar, okamžite nás kontaktujte. Kontaktuje nás aj v prípade ak balenie alebo zásielka bola pred doručením otvorená.
MÔŽEM VRÁTIŤ TOVAR S VLASTNÝM DESIGNOM?
Samozrejme! Pokiaľ tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky potlače, materiálu alebo spracovania (chybná alebo neúplná potlač, nekvalitný materiál a pod.), tak tovar môžete bez problému vrátiť. Ak je však dôvod vrátenia tovaru neostrá, škaredá fotografia resp. nekvalitný design nahratý zo zákazníckeho PC (upload), tak nárok na vrátenie bude zamietnutý. Nakoľko garantujeme vrátenie peňazí a používame len tie najkvalitnejšie materiály, tak veríme, že vaše kvalitatívne požiadavky splníme na 100%. V opačnom prípade bez problému vyriešime vašu reklamáciu k vašej spokojnosti.
Hodnotenia predajcu HEYA od kupujúcich
Krásna robota!
Perfektný hrnček
Super hrnček, krásne farby.
Ďakujem za krásny hrnček s karabínou .
Veľmi pekné šálky vzorom aj kvalitou.
V HEYA milujeme krásne veci. Naše výrobky ručne potláčame s využitím najmodernejších technológií, ktoré zaručujú maximálnu životnosť a kvalitu. Momentálne ponúkame krásne keramické a smaltované hrnčeky, praktické turistické fľaše a pár drobností :).
Ponúkame aj možnosť vlastného dizajnu na našich produktoch. Ak sa ti páči čokoľvek čo ponúkame, ale rád/a by si tomu dodal/a štipku vlastnej osobnosti (pridať meno, akýkoľvek text, zmeniť farby, takmer čokoľvek – fantázií sa medze nekladú), tak sa nám neváhaj ozvať a my to pre teba spravíme.