Mnohí sa pýtajú,aký je to výnimočný zákazník? Veľa sa tu popísalo o zákazníkoch,ktorí si neprevzali dobierku.O zákazníkoch,ktorým predajca presne na mieru,podľa želania vyrobil výtvor,a potom,keď prišlo na platenie,tak takýto zákazníci si to zrazu rozmysleli.Prestali komunikovať a robili" mŕtveho chrobáka".
Dnes chcem napísať o mojej výnimočnej zákazníčke. A to z týchto dôvodov:
1.milá komunikácia z jej strany
2.obohatila ma svojou rozhľadenosťou,postojom k životu/cez vnútornú poštu:)/
3.cením si,že u mňa opakovane nakupovala
4. za bonus považujem,že mi poslala darček
A tak sa mi patrí poďakovať Janke alias čajíkom:)Poslala mi veselé slniečkové šáločky plné čokoládiek:)Bolo to nečakané.A darček bol ako blesk z jasného neba,samozrejme v tom dobrom zmysle.
Prajem všetkým Vám aspoň z polovice takých príjemných zákazníkov:)
Krásny dník praje Jana.