Prevádzkovateľ internetového obchodíku www.sashe.sk/Damina:
Jana Morgošová
Bellova 1/33
036 01 Martin
Slovenská republika
IČO: 47 137 169
DIČ: 1049162532
Nie som platca DPH.
Číslo živnostenského registra: 550-24817
Objednávka, uzatvorenie kúpnej zmluvy
Skôr ako začnete objednávať tovar sa prosím zaregistrujte. Tovar si môžete objednať kliknutím na ikonku nákupného košíka, upravením požadovaného množstva a následného prechodu k pokladni, kde svoju objednávku potvrdíte. Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, objednávka je záväzná, vzniká ňou kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplne vyplnenie všetkých údajov požadovaných systémom pri registrácii. O prijatí objednávky Vám príde potvrdzujúci mail od sashe.sk. Predávajúci si vyhradzuje právo zamietnuť objednávku.
Dodacie a platobné podmienky
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu objednaný tovar v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky. Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou, nesprávne udanou adresou prijímateľa, za poškodenie zásielky zavinené prepravou, prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou dodávateľa v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia. Kupujúci sa zaväzuje objednaný tovar prevziať, zaplatiť za tovar cenu v plnej výške platnej v deň odoslania objednávky. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru. V takomto prípade je povinný uhradiť objednávku vopred na účet, tovar nebude zasielaný dobierkou.
Objednaný tovar bude kupujúcemu odoslaný podľa aktuálnej dostupnosti tovaru v čo najkratšom čase. Priemerná doba expedície je 2-3 dni. Pri tovare, ktorý nie je skladom a ani sa aktuálne nenachádza na sklade u našich dodávateľov Vás vopred upozorníme a budete mať možnosť objednávku stornovať, prípadne zmeniť.
Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade výraznej zmene dodávateľských podmienok. V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená k zásielke v písomnej forme, prípadne je k dispozícii v elektronickej verzii, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.
Platby za tovar a poštovné
Tovar zasielame až po zaplatení na náš účet, prípadne po úhrade platobnou kartou. Objednaný tovar zasielame Slovenskou poštou ako doporučený list. Výška poštovného je 2,70.
Zrušenie objednávky
Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku, kontaktuje nás poštou na sashe.sk, predávajúci dá žiadosť o storno.
Predávajúci je oprávnený stornovať objednávku, ak nedostane úhradu do 7 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
Vrátenie tovaru
V zmysle zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru a poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, máte právo od uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby bol predávajúcemu vrátený nepoškodený, nepoužívaný tovar v pôvodnom, nepoškodenom obale spolu s Vaším písomným odstúpením (vzor nájdete na našej stránke) a dokladom o kúpe. Tovar odporúčame pri doprave poistiť. Neposielajte tovar na dobierku. Peniaze za tovar Vám budú vrátené v lehote 14 dní od dňa doručenia písomného odstúpenia od zmluvy. Nemožno odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar vyhotovený podľa špecifických požiadaviek zákazníka (personalizované výrobky).
Reklamácie
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať, za škody spôsobené pri preprave nezodpovedáme. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. Za vady spôsobené bežným používaním, nesprávnym používaním sa záruka nevzťahuje.
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti (uvedená na začiatku týchto obchodných podmienok, tiež na faktúre). Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený. Poštovné náklady hradí kupujúci, spiatočnú prepravu po vybavení reklamácie hradí predávajúci. Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúcí bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcím.
Na darčeky k objednávkam a tovar II. triedy sa reklamácia nevzťahuje.
Alternatívne riešenie sporov
Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na morgosova@marticonet.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk
Prehlásenie o ochrane osobných údajov: Osobné údaje sú chránené pred zverejnením a použitím treťou osobou v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov. Sú použité iba pre zaslanie objednanej zásielky a pre komunikáciu so zákazníkom.
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č.: 041/ 7632 130
041/7632 139
fax č.: 041/ 7632 139
Informácia zverejnená v súlade s ustanovením § 4 ods. 1 písm. e/ zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov
Hodnotenia predajcu Damina od kupujúcich
Dodanie ultra rýchle, komunikácia super a výrobky nádherné.
Veľmi spokojná
POZOR: Darčeková krabička, ak je v nej bižutéria dodaná, slúži len na pekné zabalenie darčeka, nie je vhodná na dlhšie skladovanie bižutérie. Tú treba skladovať v uzavretých sáčkoch na tmavom mieste, najlepšie v šperkovnici.