Domov » Žurnál+ » Autor: Zuzana Gojdová

Žurnál+

Návod na Protibúchač dverový

Zuzana G. » Fotopostupy a Návody / 2016-07-16 16:45:03 /  6 komentárov / 8 lajkov

Tak nám zafúkali vetry a všetko vonku lieta a hýbe sa. A nielen tam, vietor počuť aj cez dvere, a občas aj viac než je príjemné, keď sa k tomu pridajú aj samotné dvere. Aspoň tie naše nelenia a pravidelne a vytrvalo búchajú , proste za vetra nechcú byť zatvorené. Avšak ja občas aj za vetra chcem mať tie dvere zatvorené. Čo teraz? Kto z koho? Ak to bolo už na nevydržanie, tak padla za obeť nejaká ponožka, ktorá stlmila, čo stlmila – zastavila to búchanie. Jednoducho som ich vložila do dverí, čo však vyžadovalo určitú šikovnosť, aby tam vydržala, kým sa dvere zatvoria. (chvalabohu nemáme doma ponožky, ktoré sa dajú oprieť o stenu...) Česť padlým ponožkám!!! Oni totiž vždy, keď sa dvere otvorili, padli. Pretože to nie sú lietajúce, ani levitujúce objekty.

A keďže moje druhé meno je McGyver, zapojila som myslidlo a vyšiel z toho PROTIBÚCHAČ DVEROVÝ (čítajte prosím s poľským akcentom, má to svoje čaro :D)

Základ je nájsť pevnú látku, nie príliš tenkú, nie príliš hrubú, huňatá (ako napr. fleese) nemá efekt.
Vystrihnete si obdĺžnik cca 12 x 13 cm, gumičku budete potrebovať v dĺžke cca 12,5 cm, a 2 šnúrky, dlhé cca 20 – 25 cm

Gumičku a šnúrky si predpripravíte – našijete k okraju na zahnutú látku. Môžte prešiť celý zahnutý okraj, ja som prešila iba ten kúsok.

Látku budeme prehýňať na 4 časti. To som vyskúšala na dverách, bola to akurátna hrúbka, aby sa dvere dali zavrieť, ale už nebúchali. Ale samozrejme každé dvere môžu mať svoju špecifickú „rezervu“ :D.

Prešijeme, je to 8 vrstiev látky plus gumička, čo môže dať stroju zabrať . Môj stroj pri červenej látke začal štrajkovať...

Odporúčam používať iba pri veternom počasí, predsa len je vyvíjaný na tú látku tlak, tak aby sa nezodrala ešte pred nástupom na dôchodok.
Tiež by bolo dobré upozorniť detičky, ktoré ostanú v zavretej izbe, že sa dvere nedajú tak ľahko otvoriť, aby sa nezľakli.
Protibúchač je vhodný na klasické interiérové dvere, hrúbky cca 4 cm, ideálne ak majú jazýček umiestnený nižšie, než je kľučka dverí. Ak je jazýček zarovno s kľučkou, treba dávať pozor pri zatváraní a posunúť látku pod jazýček.

S radosťou Vám posúvam tento môj návod, nech Vám padne na úžitok a komu sa nechce šiť, zopár protibúchačov som pridala aj do môjho obchodíka.

Komentáre

fanco Super nápad. :-)

2016-07-16 21:27:352x

Cingi-lingi Ďakujem Fanco! Aj ja sa vytešujem, až mi je ľúto, že prestalo fúkať vonku :D

2016-07-16 21:34:14

fanco Tak treba prísť k nám. Tu ešte stále fúka. ;-)

2016-07-16 21:36:27

Cingi-lingi všeho dočasu :D

2016-07-16 21:37:57

Corsaro jéé to je šikovné :)

2016-07-17 14:47:00

MirianaOli Dobrý nápad!!!

2016-09-22 08:26:40

Vecičky nájdete

V žurnáli sú spomínané:

 - Protibúchač dverový - 6964851_Protibúchač dverový by Cingi-lingi
 Páči sa 16 ľudom
2,90 €

TOP Žurnál - Týždeň

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »