Domov » Žurnál+ » Autor: CHopper Art

Žurnál+

Fotonávod: Lavičky od maminky

CHopper A. » Návody / 2020-05-06 17:00:02 /  12 komentárov / 61 lajkov / 475x zobrazený

Každý deň je pre nás novou výzvou. Hneď z rána si s Eliškou šteboceme, čo také nám nový deň prinesie. A akosi nám vždy niečo milé nadelí. Akoby aj nie, keď ma tá moja malá koťuha vždy na niečo nahúcka :). A jedno ráno Eliška zavelila "Hava a Cicu", tak sme išli na vec. 

Materiálu na výrobu kadejakých milostí máme našťastie dosť, takže sme sa opäť mohli pustiť do nášho nového projektu. Keď som prerábala lekáreň na medáreň, zostalo nám pri dome ešte zopár hranolov zo 100-ročnej terchovskej dreveničky. Tie sme použili práve na našich nových záhradných kamarátov.

Ponúkam teda všetkým šikovným maminkám návod na to, ako vyrobiť milé lavičky pre vaše detičky. A tatinkovia môžu samozrejme pridať ruku k dielu. 

Havo

Vybrali sme si 2ks hranolov. Jeden dlhý na telo a druhý kratší na hlavu. K tomu 4ks malých hranolčekov na nohy a 2ks na uši. Narezali a ohobľovali. Na dreve sme ponechali krásne cestičky vyžraté od červotoča a iného drevokazného hmyzu. Drievko sme následne viackrát napustili prípravkom na jeho likvidáciu a ďalšiu ochranu.

Nasledovalo založenie nožičiek a uší. Hranoly sme si najskôr trochu predvŕtali, aby sa neštiepili a hranolčeky sme zaklincovali napevno k telu. Rovnako tak uši na hlavu.

Na upevnenie hlavy k telu sme použili klince, ktoré nám tatino kolmo zrezal. Tak aby sme hlavu mohli priamo nabiť na telo.

A boli sme na pol hotové. Nasledovala povinná skúška :).

Všetko sedelo ako má, vrhli sme sa teda na dekorovanie. Oči sme urobili z kovových matíc a hlavičiek.

Nos a ústa som trochu vybrúsila do hĺbky kotúčom a napustili sme ich čiernym olejom. 

Záver patril chvostíku. A ten sme urobili z našich obľúbených moto reťazí.

A havo bol na svete! A s ním aj toľko rodinnej radosti.

Cica 

Pri mačičke sme postupovali rovnako. Opäť sme najprv rezali a brúsili a napúšťali. Potrebovali sme 1 veľké drevo na telo, 2 menšie na nohy a 2 na uši.

Nôžky a uši sme k drevu pripevnili na drevené kolíky a nohy sme ešte odspodu zafixovali kovovými L-kami.

Pazúriky na nôžkach som opäť vybrúsila do "spálenia" a to isté som urobila aj na ušiach a fúzikoch. 

Potom stačilo už len pripevniť oči, nos a chvostík. Opäť sme niečo kovové vytiahli z našej čarovnej náraďovne. 

A šup testovať! :)

Tak a bolo veselo. Havo a cica sú našimi novými kamarátmi na sedenie na záhradke a terase. Vyskúšajte to milé maminky tiež. Nebolo to nič náročné. Držíme palce.

CHA a Eliška pozdravujú 

Komentáre

mortimer :)...vy ste také šikovné dievky :)... teda ani tatino nie je žiadne nemehlo :)

2020-05-01 13:09:41

PeterInka PARÁDA! Super prevedenie :)

2020-05-01 14:15:32

SalixAlba Perfektné:)

2020-05-01 15:22:39

MacrameMarika nádherné zvieratkovské lavičky

2020-05-01 16:15:18

ChopperArt My a náš zverinec ďakujeme velmi pekne :)

2020-05-03 10:18:35

JeriHandmade To je krááásne

2020-05-07 06:27:12

Hrushka a tie pavúky v pozadí, sú parádne :)

2020-05-07 10:29:50

ChopperArt @Hrushka ďakujeme krásne, teda naše pavúky Dodo a Edo :) tie sme si robili ešte zo začiatku roka, keď nám v zime už bolo dlho doma. Z naplavených konárov a taktiež kusu dreva.

2020-05-07 10:40:331x

filip.sipikal Šikovná maminka na nezaplatenie

2020-05-07 13:51:59

wishfish Havo je paradny! :-)

2020-05-11 10:21:36

ButterflyHandMade jej, to je úžasne :)

2020-05-21 21:56:14

MirianaOli Veľmi dobre spravené:)

2020-05-24 15:48:34

ChopperArt
ChopperArt
103 predaných ks, 56 hodnotení

Baví ma drevo, lúčna plevel ale milujem aj klince a našu motorku. Tak si z času na čas ulietavam pomedzi okolité inšpirácie. Veď život je pestrý. Ďakujem za vašu podporu

Lopáriky s vypaľovaným motívom z nového dreva sa s nami rozlúčili a zotrvali ešte tie, ktoré zostali skladom. V ponuke môjho obchodníka už na istú dobu nebudú. Slúžili a tešili mňa a verím, že aj vás, pár ostatných rôčkov, no a je čas posunúť sa o krok ďalej. Zmena je život a preto ich nahradia iné peknosti. Ďakujem za doterajšiu lopárovú priazeň :)

TOP Žurnál - Týždeň

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »