Domov » Žurnál+ » Autor: Anna Baláž

Žurnál+

Želania a skice alebo čo neurobíš pre zákazníka

Anna B. » Tvorba / 2016-09-08 08:57:44 /  28 komentárov / 77 lajkov / 186x zobrazený

Vážení a milí,


na začiatok chcem povedať, že vôbec neviem kresliť. Preto sa vopred ospravedlňujem všetkým umeleckým dušiam, ktoré vedia preniesť verne obraz na papier a vytvoriť tak oku lahodiace dielo. Verím, že pohľad na moje „kresby“ vám nespôsobí srdcovú arytmiu, zahmlené videnie či závrat ;-) Vychodila som síce zuš-ku, ale kresliť ma nikdy nebavilo . Vždy som túžila hrať na klavír, ale na ten sme doma nemali, hmmm.... tak bolo rozhodnuté: „Budeš aspoň kresliť, nech sa nenudíš!“ Tak som kreslila a tajne obdivovala ostatných, ako to dokážu.
Na začiatku bola jedna moja milá zákazníčka, cyklistka a od istého času aj maminka dvoch drobcov, ktorá svoju obľúbenú kabelku vymenila za tú veeeeľkú tašku na plienky, fľašky, cumlíky, podbradníky... nič proti plienkam, fľaškám, cumľom a podbradníkom ;-), mňa to tiež neobišlo a aj to má svoj čas a nezameniteľné čaro, že ;-)?  Chcela ale niečo len pre seba, SVOJU tašku na svoje drobnosti, aby v brašni medzi plienkami nemusela loviť kľúče... aby:

1. taška bola skladná a nezavadzala, t.j. niečo v menšom 

2. aby sa dala zavesiť na kočík, či už na golfáč alebo s klasickou rúčkou

3. aby sa dala zavesiť na bicykel 

4. aby bola rýchlo a ľahko odoberateľná v prípadoch "aaaaaa, dieťa plače, rýchlo, schmatnem tašku a utekááám za nííííím" 

Zadanie znelo celkom jednodnoducho a vlastne aj riešenie vyzerá tak isto. Ono to ale nebol až taký ľahký oriešok skombinovať všetky tieto požiadavky. Tak sme si sadli a rozmýšľali. "A nenakreslíš mi tie návrhy? Vedela by som si to lepšie predstaviť..." ..... fuuuuha.... prišlo asi 10 sekúnd bleskového rozmýšľania, že po prvé: kresliť neviem a celkom reálne hrozí, že ju moje čmáranice odradia a po druhé: na opačnej strane blikala kontrolka: chceš zákazníka? tak šup do toho... "Nooo, prečo nie? Aspoň budeš mať predstavu!", vyhŕkla som zo seba. 

Tak som kreslila....

:) :) :)

Hmm, no... musím dodať, že s patričným komentárom a vysvetľovaním sme sa celkom pochopili a kresby vyvolali značné nadšenie (to sa nechválim... nedá sa tu vložiť červenajúci sa smajlík;-) ), keď sme vyberali finálnu podobu cyklo-kočíko-bežnej tašky (to je pracovný názov, pozn. autora :) )... veľkosť tak akurát, aby sa do nej vošli všetky nevyhnutnosti ale nie plienka ;-), remienky - uši, ktoré sa dajú zapnúť kamkoľvek a najmä rýchlo odopnúť plus remienok na zápästie. 

 

Nakoniec sa celkom teším, lebo taška sa nosí a všetci sme spokojní, a tak to má byť. Že sa nemáme nechať odradiť niečím, o čom si myslíme, že to nedokážeme. 

Ďakujem za prečítanie a prajem pekný deň,  

Pekný deň, 

Anna a BAK :) 

Komentáre

PURE Sashe je skvelá komunita ľudí, ktorí sú tvoriví a majú vlastné úžasné nápady alebo sa len čiastočne inšpirujú inými umelcami a potom sú takí, našťastie ich je podstatne menej, ktorí kopírujú do detailov ostatných ale napísať o tom ešte žurnál je pre mňa absolútne nepochopiteľné...

2016-09-08 10:23:599x

B.A.K Myslím, že som veľmi neporozumela, môžete mi napísať viac? Môžete aj tu alebo do správy alebo Vám napíšem ja, ďakujem

2016-09-08 10:32:502x

Miu Náhodou s tým kreslením to vôbec nie je zlé :)) pekná taštička sa Vám podarila. Nerozumiem celkom sporu ohľadom kopírovania, keďže na internete a na Pintereste je stovka podobných tašiek (drevo + koža).. ale možno som celkom nepochopila o čo ide, tak potom sa ospravedňujem.

2016-09-08 10:54:054x

ModraPupava Super taštička - veľmi pekná a praktická :) Páči sa mi veľmi aj ten proces komunikácie so zákazníčkou a tvorba podľa jej predstáv!

Ad PURE - úplne rozumiem, všetci, čo niečo vytvárame, sme citliví na svoje jedinečné výrobky a nemusí nám byť príjemné, keď vidíme, že možno nie sú až také jedinečné, resp. že niekto vyrába niečo podobné. Ale v tomto prípade (aspoň ja osobne) nevidím žiadne nepatričné kopírovanie - ak sa tvorí na základe požiadaviek zákazníkov, je len očakávateľné, že budú vznikať u rôznych výrobcov aj podobné veci. Veď asi reakcia typu: "Viete čo, nevyrobím Vám to podľa Vašich predstáv, lebo som niečo podobné videla u konkurencie - obráťte sa na ňu" - by bola dosť "ujetá" ;)

2016-09-08 11:45:208x

weronn ... Nemyslim si ze znacka PURE ma nejaky patent na tasky ktore vyraba,ved staci pogooglit, niesu ojedinele ... Takze v podstate aj to je kopirovanie? Ci ako? ;-) ... Ach... Akokeby tu mohol byt len JEDEN kto hackuje ciapky, robi s modrotlacou, sije detske oblecenie... Sme dospeli, a konkurencia ma prave pohanat vpred.

Nemyslim si ze to malo byt cielene kopirovanie. Ale staci zapnut tie internety, a clovek narazi na vela veci co zaujmu. Ani nemusi vediet o tom ze to tu uz niekto ponuka... Ma to byt hned kopirovanie? ....

2016-09-08 12:27:1311x

B.A.K Ďakujem všetkým za pochvaly, vážime si to.

Len chcem dodať, že cesta od nejakého nápadu po produkt je teda riadne dlhá a v našom prípade tomu nebolo inak. Ak by som ale tvrdila, že táto kožená taška s dreveným komponentom (v akejkoľvek veľkosti, farbe, ... atď atď) bol náš super nápad, bola by to bohapustá lož (a ešte by som si ho dala patentovať). Takú tašku vymyslel už dávno niekto iný a ja mu gratulujem, bol to skvelý nápad a áno, inšpirovali sme sa! Primárne vyrábame cyklo-doplnky, to bola naša idea od začiatku a inak tomu nebude. Jasné, že by sme vedeli vyrobiť aj listovku, ale z akéhosi móresu a rešpektu to robiť nebudeme tu na Sashe ani nikde inde a radšej budeme odporúčať iných predajcov ;-)

A k tejto konkrétnej taške, prelúskali sme so zákazníčkou celý internet, kopec doplnkov, videli sme x podobných tašiek aj iných na bicykle aj kočíky, hľadali sme vhodné uchytenie, aké chceme zapínanie, čo má alebo nemá mať...atď atď... ja som to dala nejak dokopy na papier a ona si vybrala. Stojím si za tým, že náš úmysel bol čistý :)

2016-09-08 12:59:5816x

remix tak trochu chápem PURE...tiež mám v "hľadáčiku" kolegyňu, ktorá sa veeeľmi rada inšpiruje prácou mojou, ale aj prácou iných výrobcov...mám niekedy 100 chutí sa jej opýtať, či sa jej to zdá fér...ale pomyslím si, " ak si myslíš, že si v tom lepšia, tak sa ukáž, aby som sa mohla inšpirovať aj ja"

2016-09-08 13:26:3512x

BluberyHome Pekný článok, tvorba aj fotky. Priznávam, keď som prvýkrát uvidela tašku a značku napadlo ma...PURE určite rozširuje značku. Sashe je malá komunita vzhľadom na zahraničie...etsy, pinterest, dawanda...a keď je nám známy niekoho rukopis a najmä ak ide o šikovného úspešného predajcu, skôr nám to padne do oka. Ja prajem obom veľa zákazníkov a tvorivých nápadov ;-)

2016-09-08 14:24:393x

sandrika zhrniem moje myšlienky po dočítaní žurnálu a komentárov:

1) prvé, čo mi napadlo, keď som dočítala text a pozrela sa na fotky, že "však to je PURE!"

2) autorke sa ale nedá uprieť remeselná zručnosť, čistota prevedenia a ústretovosť ... či bol úmysel "pure" ... ostane otázkou,

3) akosi sa mi nechce veriť, že keby si bola vedomá kopírovania, tak tu vycapí takýto žurnálik,

4) pre mňa osobne ostane tento dizajn spojený len so značkou PURE a, po "sashe návšteve", so Zuzkou osobne a jej rodinou

2016-09-08 14:29:215x

HenrietaMocova :-)))) no arytmiu som nedostala, snáď možno slabé závraty :-))))

ale nie, presne viem o čom píšeš. keby si videla niektoré moje rýchle skice odpadla by si :-))) ba častokrát nekreslím...mám to len v hlave a hneď robím. Ale keď potrebuješ načrtnúť niečo zákazníkovi to je o inom.

No čo sa týka kapsičky podľa môjho názoru je prevedenie aj dizajn úplne super! vyzerá parádne a čo je ešte lepšie ani po praktickej stránke jej nie je čo vytknúť.

Vynikajúce tlieskam!!

PS: nemyslím si, že má niekto patent na kombináciu drevo kov :-) a v tvojej galérií je kopec ďalších jedinečných kúskov.

2016-09-08 16:05:5913x

PURE Áno máte pravdu patent na kombináciu drevo a kov nemám, neviem zatiaľ o nikom , kto by na Sashe patent na svoje veci mal, myslím, že sa tak prirodzene spoliehame na česť a rešpekt, ktorý voči sebe všetci pociťujeme...ja osobne rešpektujem nápady ostatných a navždy to tak ostane a preto očakávam to isté voči mojej tvorbe...a áno v galérii bySue som sa mnohokrát stretla s požiadavkami vyrobiť niečo z galérie iných predajcov, či už to boli Sashe-výrobky alebo výrobky z iných portálov a áno, odmietla som ich bez zaváhania a vôbec mi to nepríde "ujeté" ako píše pani vyššie...mám svoju "kreatívnu hrdosť"...a nápadov viac než dokážem zrealizovať...

Dosť ma teda zaskočilo, čo sa tu obhajuje a milá p. Môcová, rada by som videla Vašu reakciu, keď vyrobím obrúčky s rovnakým folklórnym motívom ale napr. z bieleho zlata a obhájim to vetou, veď na to nemáte patent...a ešte sa budem tváriť, že o Vašej tvorbe ani netuším...Sashe je príliš malý portál na to aby sme sa mohli tváriť, že o sebe nevieme, že?

A ešte jedna vec...mám slušne prelustrovaný pinterest atď. viem o podobných výrobkoch v USA /tašky na bicykel/ ale moja tvorba nesie prvky/detaily, ktoré sú len MOJE a čisto náhodou sa objavili na taškách B.A.K., tak sa Annka prosím netvárte, že ste si moju tvorbu doteraz nevšimli...

...prajem všetkým veľa vlastných kreatívnych nápadov a prosím majme v úcte tvorbu iných...

SUE

2016-09-08 18:51:484x

KetyS B.A.K. fandím a věřím, že si své zákazníky najdeš :) ... nemyslím si, že jsou Tvé výrobky copy :) stačí si zadat "LeatherWood Bag" ... :) ... ale není to jen toto konkrétně, myslím si, že se všichni necháváme inspirovat a vzájemně se inspirujeme ... ;)

... a B.A.K. Tvé skicy jsou super, od počátku je vidět "ruční" práce :) hodně štěstí. ;) M.

2016-09-08 19:07:015x

handmade.VieSka myslim, ze som našla inšpiráciu :-)

http://adworks.pk/wp-content/uploads/2015/06/2-Leather-wood-briefcase-messenger-Handbag-ideas-12.jpg

treba to brať ako "daň" za to , že každý všade bol a chce byť jedinečný a svet je pritom tak malý... a ľudia si neuvedomujú, že by si mali radšej priať ako robiť prieky. ♥♥♥

obidvom vám prajem pokoj v srdci

@ SUE neboj tvoju jedinečnosť tu asi nikto nedobehne, 2 značky na 1. strane a dva roky skokan roka, čakám už čím nás prekvapíš v roku 2017 :-)

2016-09-08 23:29:5611x

bySASH ...áno, každý si berie námety z vecí, ktoré ho oslovia a spojí ich do nového jedinečného kúsku. Sue chcela robiť kabelky, chcela ich mať výnimočné, iné ako ostatné. Nehovorím, že sa neinšpirovala niekde na nete. Inšpirovala sa, tak ako všetci ostatný. Boli to hodiny prezerania stránok a inšpirácií. Pracuje s drevom, tak je pochopiteľné, že si vybrala drevený prvok a koža je luxus, s čím iným by ho spojila. Strihy, veľkosti a všetko s tým spojené si navrhla sama. Prišla sem na sashe s nápadom vyrábať kabelky PURE prvá!! Je jedno, že čerpala námet zo zahraničia, ale tu bola PRVÁ. Tak nechápem, prečo podporujete jasnú kopiu jej výrobkov. Teraz je to kabelka na bicykli, potom v ruke a o chvíľu na pleci a máme tu druhú PURE .

Nikto kto tvorí nemá rád kopírovanie a každému jednému z nás to ubližuje, pretože je na svoju tvorbu citlivý a stojí nás kopec času, kým sa naša myšlienka zhmotní. Potom si niekto príde a povie si toto sa mi páči, toto budem robiť aj ja, však jej to ide. Dám dole cenu a je to. Namiesto týždňov to má za pár hodín. Pýtam sa Vás čo je na tom férovosť?

Nehnevajte sa, ale tie debničky sú B.A.K., ale kabelka už svoje meno má a to je PURE.

2016-09-09 01:55:064x

drotar.mlich Inspiracia nie je o kopirovani!!!!

2016-09-09 07:32:481x

suzina Ja jedno zmýšľanie v niektorých ľuďoch nechápem.... a je to tu spomínané v komentároch. Ak sa inšpirujete zahraničím, tvrdíte že to je inšpirácia a nie kopírovanie... pritom by sa to tak isto mohlo brať ako kopírovanie a mnohokrát ani neviete či v tom zahraničí to nemajú aj registrované, ale to tu každý prezentuje ako OK. No v momentne ak sa toto isté spraví medzi nami Slovákmi, tak je to 100% kopírovanie....ako ľudia, kde sme? Máte dva metre na úplne totožné prípady, vy si prebrázdite internet, inšpirujete sa nápadom skoro na chlp rovnakým len teda tým, že neviete návod ako to robili skúšate po svojom a tvrdíte, že je to váš nápad? A čo keď to tak isto spravil aj ten druhý človek? len o pár mesiacov neskôr? Ako ja tomu nerozumiem.... nedá sa jednoducho v tomto fungovať dvomi metrami je to nelogické.... čiže ak je B.A.K. podľa niekoho kopírovanie, potom je to aj PURE... lebo ani jedna značka to nevymyslela ako prvá.. na internete to už bolo dávno aj také ako to máte vy obe značky.... a mali by ste byť rady, že nie sú v zahraničí niektorý výrobcovia tak akčný, že vás neudajú oni a nemyslia si, že z vás vysúdia aj dušu.... (stačí jeden, taký čo to má registrované, chytí sa toho a bude silno iniciatívny) PS: aby ste ma chápali ja osobne ani jednu z tých značiek neberiem ako kopírovanie :) len určitú inšpiráciu, to by potom každý kopíroval :D a tých skutočných tvorcov so 100% vlastným nápadom by bolo mizivé %

2016-09-09 08:47:5132x

weronn SUZINA to presne a dokonale vystihla ! a ja s nou do bodky suhlasim :)

2016-09-09 08:56:582x

KetyS weronn, to stejné jsem chtěla napsat já, no ale aby to nebylo "kopírování" :D plně souhlasím se Suzina, jen s tím dodatkem, že se to netýká jen Slováků :D ... pěkný den Všem M.

2016-09-09 09:11:255x

Nagika Súhlasím so SUZINOU, presné. Obdivujem PURE ale nemyslím si, že tu možno hovoriť o kopírovaní "do bodky". Dobrý žurnál, BAK, páči sa mi :-)

2016-09-09 14:13:131x

artbodka Neviem prečo, ale pripomenulo mi to príhodu s mojou 12 ročnou dcérkou - toho roku prišli do "módy" u puberťákov tzv. pennyboardy, to sú také malé dosky so 4 kolieskami, vozí sa na tom veľa detí v tomto veku. Moja Kajka samozrejme tiež chcela taký. No a hovorila mi, že jedno dievča v ich triede sa hnevalo, že sa všetci v triede po nej "opičia", že ona to mala prvá. Tak vravím Kajke: odkáž tej svojej "kámoške", že kým si to kúpila ona, kúpilo si to milión detí v Ázii, potom v Amerike, potom v západnej Európe, potom to 10 x obišlo celú planétu a nakoniec to prišlo na Slovensko :-))).

2016-09-09 14:46:5916x

LUKAZUZ ...som si aj ja spomenula na moju nedávnu príhodu: Istý pán mi zavolal, že je amatérsky maliar a jeho dcéra mu dala "za úlohu" namaľovať jej k narodeninám obraz. Potiaľto je to nezaujímavé, ale teraz to príde: Totiž, dcéra chcela, aby odkopíroval môj obraz. A veľmi úctivo ma prosil, aby som mu podrobne vysvetlila do telefónu, ako presne to maľujem, aby tej dcére mohol splniť želanie. No zlatý tatino. Čo som mala robiť? Pochopenie na jednej strane, na strane druhej...Tak som ho povzbudila, nech len dobre odpozoruje a namaľuje ako cíti, od srdca a utešila som ho, že dcére sa isto bude ten obraz páčiť, veď bude z lásky maľovaný :-))) Pán evidentne čakal viac, ale musel sa uspokojiť aj s takouto odpoveďou, vskutku celkom milý telefonát to bol... :-)))

2016-09-09 16:08:515x

artbodka dobrééé Zuzka :-)))

2016-09-09 16:14:221x

artbodka Ja by som to povedala takto, len veľmi veľmi málo je ľudí, ktorí prišli na svet s úplne úplne novou technikou, novou kombináciou materiálov, spracovania a podobne. A aj to minimálne polovica z nich po prelustrovaní netu zistí, že predsa len nie sú jediní :-p. Čo však môžeme do svojej tvorby dať a čo je naozaj originálne, je určitá často nepostrehnuteľná odlišnosť, duša ak chcete, originálny vnútorný svet autora... svojimi myšlienkami, postojmi, ktoré sa chtiac nechtiac prenášajú aj do našej tvorby. Ani ty Zuzka nemôžeš povedať, že to akou technikou maľuješ, si PRVÁ a JEDINÁ na svete, napriek tomu si jedinečná :-). A tak to treba brať - nenárokujme si jedinečnosť techník ale každý môžme do svojej tvorby dať to "svoje". Druhá vec je určitá slušnosť povedzme, neliezť niekomu do kapusty... to už je tenká hranica... môžme sa na niekoho trebárs aj hnevať, že sa púšťa do priestoru, kde sme boli prví... ťažko však obstojí ako argument originalita techniky, to si môže dovoliť povedať len málokto... :-)

2016-09-09 16:25:037x

B.A.K Keď sa na to tak spätne pozerám, tak asi by bolo bývalo lepšie, keby sme hneď v úvode žurnálu uviedli aj linky na stránky, ktoré sme prelúskali, hmm... . Bude to pre nás určite poučením do budúcnosti, lebo stále tvrdím že nápad sa zrodil dávno niekde inde. Žili sme istý čas v zahraničí, kde sa bicykluje veľa a híkali sme nad tým, čo všetko majú ľudia zavesené na bicykli a my tu doma ako vianočné stromčeky ... a povedali sme si "prečo to neskúsiť ponúknuť aj u nás? možno oslovíme a možno nie. aj keď nie sme "bicyklová" krajina a ide o sezónny produkt a navyše sme celkom prepásli sezónu a na môj veľký smútok sme spustili galériu oneskorene až v strede leta, v čase, keď pomaly začíname bicykle odkladať. A s najväčšou úprimnosťou hovorím, že nám ani nenapadlo, že bude niekto porovnávať mini taštičku na bicykel s elegantnou kabelkou, kde ich cieľová skupina a využitie sú úplne iné, ale stalo sa a už sa neodstane a ak sme sa niekoho dotkli, tak nás to veľmi mrzí, ale určite to nebol cieľ. A howgh, dohovoril som :))

2016-09-09 18:08:5812x

Horalist Všetko to "originálne" bolo už vymyslené niekym pred nami. I keď nebol internet, ľudia sa rovnako inšpirovali. Ak by s tým neprišla značka PURE, bol by to niekto iný. Tiež konkrétny nápad už viac krát v minulosti napadol rôznych svetových umelcov, či vynálezcov naraz v približne rovnakom období. Napríklad Gutenberg nevynašiel kníhtlač, on ju len najviac zdokonalil- a preto jei najznámejší. Je už len na každom sashe predajcovi, či si vyberie medzi "dobrou povesťou (kto tu bol s tym prvý)" medzi samotnými výrobcami v komunite, alebo uzná konkurenciu a uprednostní predaj- lebo zákazník keď si vyberá tašku a páči sa mu nejaká, tak mu je väčšinou jedno od koho je. Je pravda, že keď sa tu objavila značka B.A.K tak ma napadla PURE. Ale to len preto, že TU na sashe, s tým prišla ako prvá. Ale to neznamená že jej nik nesmie konkurovať. Pokiaľ niekto aspoň kvôli vlastnému svedomiu dá do toho kúsok čohosi svojho, tak osobne nevidím problém.

2016-09-09 20:14:067x

LuminaVitae ja sa vrátim k jadru článku a značke BAK

chcem napísať, že máte oku lahodiace a praktické produkty no žiaľ jedným dychom musím napísať aj prečo nebudem vašou zákazníčkou - na margo toho, že či ste prišli v správnom čase na trh.

Je mi to teda ľúto a tu je príbeh: vyskytujem sa momentálne v hlavnej dedine a nemusím používať auto/bus lebo všetko čo potrebujem mám v dostupnosti pešo (fakt). Tak som si našetrila a kúpila si nádherný značkový mestský bicykel za viac ako 500 € a tam by sa teda taká debnička do zadu veľmi šikla. no lenže môj bicykel bol môj IBA 20 dní!!!!!!!!!!!! potom mi ho ukradli 3x zabezpečený z oploteného parkoviska so vstupom na kartičku :-( zostal mi 1 zdrap papiera od polície a veta, že panička nič od vyšetrovania nečakajte tento rok tu už ukradli viac ako 200 ks a to bol prosím pekne koniec mája.

Tak a od vtedy mám nejaký škaredý, lacný/iba praktický prostriedok na zavesenie nákupných tašiek a nádejám sa, že aj istotu, že mi ho neukradnú ...

2016-09-09 20:45:163x

ardeas :D jááj, dievčatá, večný problém z tohto vznikol, ako obyčajne, problémom jednoduchosti je vždy originalita, jasne, Vaše tašky sa podobajú ako vajce vajcu, no prvá na sashe (a technicky ak0keby aj na celom SVK) bola PURE a teraz sa handrkujte ako malé deti, či bolo skôr vajce alebo sliepka :)

Obom (a ak dalším) odporúčam knihu "Kraď jako umělec", ak sa Vám prekrýva tvorba s niekým iným :) K meritu len toľko, že ani PURE na to neprišla úplne prvá, ja som to už videla pred pár rokmi na pintereste, či to vzišlo z jej hlavy alebo to tiež niekde videla, to je proste nepreukázateľné pre pospolitosť a v konečnom dôsledku aj tak zanedbateľné, je to znova len jeden z mnoha výrobných postupov, ktoré niekto prebral či inšpiroval sa. Takže obe hlavy hore, máte krásne urobenú remeselnú prácu, budte na to hrdé, držte sa :)

2016-09-19 18:14:361x

Kristina_G. Ak dovolíte pohľad obyčajnej zákazníčky zo Sashe : PURE mám v hľadáčiku už dávnejšie. Páčia sa sa mi jednoduché tvary, kvalitná použitá koža, premyslenosť detailov /napr. zapínanie peňaženiek je krásny nápad/. Toto všetko krásne spĺňa očakávania spojené s jej menom - a podľa mňa je aj dôvodom jej jednoznačného úspechu, nie ani tak myšlienka spojenia kože s drevom. B.A.K. si zvolila celkom inú cielovku /nie dámy v kostýmčekoch/. Tomu zodpovedá podľa mňa aj použitie karabiniek, typu zapínania, netradičný tvar klopy.... veci, ktoré ju odlišujú od minimalizmu výrobkov PURE. Štýl tejto tašky je úplne iný. Obom dámam prajem veľa úspechov.

2016-09-28 16:38:07

Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.

P
B.A.K
B.A.K
34 predaných ks, 18 hodnotení

Vitajte!

BAK, to sú funkčné a štýlové doplnky z dreva a kože pre mestské a retro bicykle, vďaka ktorým sa jazda na bicykli stáva pohodlnou a zároveň štýlovou


Pôvodné meno B.A.K.

Vecičky nájdete

V žurnáli sú spomínané:

 - Kožená taštička na bicykel a kočík UNI BAG - 7137469_Kožená taštička na bicykel a kočík UNI BAG by B.A.K
 7 komentárov
 Páči sa 96 ľudom
59,- €

TOP Žurnál - Týždeň

Najlepšie žurnály posledného týždňa TOP žurnál mesiac »

TOP Žurnál Mesiac

Najlepšie žurnály mesiaca

Viac »
Kompletná hitparáda žurnálov »