Domov » Fórum » Návrhy a pripomienky » Interpunkčné znamienka.

Interpunkčné znamienka.

Návrhy a pripomienky

 
miramar | 2016-07-26 12:33:4814x

Túžim po tom už od začiatku, aby si ľudia (aj kupujúci, aj predajcovia) vypísali svoje adresy s interpunkčnými znamienkami.

Práve som vypisovala 5 obálok, z toho pri 4 nebolo ani JEDNO znamienko a tak štandardne hádam, ako sa kto presne volá a na akej ulici býva. :-(

Dal by sa systém nastaviť tak, že pri vypisovaní adresy upozorní na to, že je vypísaná celá adresa bez interpunkčných znamienok? Alebo ako napríklad keď niečo objednávam a vždy ma upozorní na to, že som nezadala telefónne číslo. Nech popri tom upozorní aj na zle vypísaný text?

Adam  REDAKCIA  | 2016-07-26 13:50:49

Mame tam upozornenie "Používajte prosím diakritiku, teda mäkčene a dĺžne, zjednodušíte tým doručenie". No nemozeme zastavit objednavku vzdy ked chyba interpunkcia, niekedy tam proste nie je, lebo tam nepatri :)

SkusimTo | 2016-07-27 15:51:32

ja som sa už stretla aj s tým, že mi kočky namiesto mena k adrese napísali len prezývku....:D

Alala | 2016-07-27 19:33:261x

neviem tiež mi to vadí, brala by som, že každý kto sa registruje na sashe, musel správne vyplniť aspoň osobné údaje. Fakt je to niekedy ...

NoiArt | 2016-07-27 22:48:033x

mne sa kopia objednávky, kde chýba číslo domu, zadané sú ulica, psč a mesto a číslo nikde, aspoň to by sa mohlo podmieniť, ak tam nedajú to číslo, keby ich to nepustilo ďalej, s tou diakritikou to už ani neriešim, píšem im to tam tak ako si zadali. :O)

Pere | 2016-07-28 07:54:032x

A redakcia by takým mohla ísť vzorom a písať s diakritikou. Že, Adam.

BTW, interpunkcia nepatrí v podstate do žiadnej adresy. :-)

rozmarina | 2016-07-28 12:17:102x

Toto sa mi stáva bežne, ale stalo sa mi už aj to, že mi slečna uviedla adresu. Že ok, ani mi nenapadli komplikácie, poslala som to tam a fuk! Zásielka sa mi vrátila späť, že adresát nenájdený, či tuším neexistujúca adresa, či niečo také. Tak som jej písala, že čo sa stalo. A nakoniec sa z toho vykľulo, že ona to chcela poslať do práce, lenže neuviedla presnú firmu a na tej adrese sídlilo asi 15 firiem. A ja s poštárkou máme byť Coperfieldky so schopnosťami média a predvídať, v ktorej firme slečna pracuje! Plne chápem, že sa poštárke po tom nechcelo pátrať a za to, že som si neoverila adresu som dostala od zákazníčky vynadané a o výrobok už stratila záujem. Ešte že to nebolo niečo vyrábané na zakázku a skončilo to "len" mojou stratou času a nákladmi s poštovným... Nezvykla som kontrolovať adresy cez gúglmaps, ale po tomto zážitku si teraz radšej vždy každú adresu hodím a kuknem, kde to zhruba je a či to nie je nejaké sídlo 20tich potenciálnych zamestnávateľov... Našťastie sa mi nič podobné už nestalo a keď chceli balíček do práce, vždy si svedomite vyplnili názov, resp. mi napísali do vnútornej pošty, že to chcú do tej a tej firmy. Takže možno by som privítala aj takú možnosť, že ak to chcú odoslať do práce, nech uvádzajú aj jej presný názov.

Pardon za dlhý post :) Pekný deň prajem

DRACO | 2016-07-28 15:17:393x

BibaDesign, tiež sa mi stalo podobné, poslal som do Eurovei bez špecifikácie firmy len na meno, poštár sa musel strašne smiať :-)

Handmade.Dafi | 2016-07-29 08:31:41

Tiež mávam objednávky, kde je adresa neúplná. Väčšinou chýba práve to popisné číslo. Stáva sa to prevažne pri ľuďoch, ktorí robia svoju prvú objednávku na sashe.



Pripísať komentár


Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.