Domov » Fórum » Návrhy a pripomienky » Aby v správe ukazovalo, od ktorej vecičky mi zákazník píše.

Aby v správe ukazovalo, od ktorej vecičky mi zákazník píše.

Návrhy a pripomienky

 
miramar | 2014-01-16 07:51:3711x

V poslednej dobe sa mi častejšie stáva, že zákazníci prechádzajú galériou, alebo predanými vecami a keď sa im niečo zapáči, napíšu mi:

Vieš mi toto vyrobiť?

Myslia si, že keď napíšu správu od danej vecičky, že to mne predávajúcej ukáže, z kade mi píšu. Žiaľ, nie je to tak.

Bolo by teda možné, aby mi v takomto prípade v správe "dolepil" systém link na danú vecičku? Myslím, že len názov by nestačil, lebo mne sa niekde aj opakujú a tak by mohlo zase dôjsť k nedorozumeniu.

kajura | 2014-01-16 07:54:201x

To by som určite potrebovala aj ja...aby konkrétna správa od zákazníka smerovala ku konkrétnej vecičke...niečo ako "správa k vecičke"...:))))

ardeas | 2014-01-16 08:32:171x

Ja keď píšem ako kupujúca, viem, že to tam nepíše, tak automaticky si vždy skopírujem link, takže tiež si myslím, že by to nebolo na škodu :)

All | 2014-01-16 09:10:201x

Aj mne sa to už stalo a musela som pátrať o čo sa jedná. My predávajúci vieme ako to funguje, ale niektorí kupujúci to nevedia. Nie všetci sú v týchto veciach zdatní, hlavne keď objednávajú prvýkrát alebo neobjednávajú často. Takže dobrý nápad :)

jklmn  REDAKCIA  | 2014-01-16 10:05:484x

toto je dobry napad!

miramar | 2014-01-16 10:48:45

Tak sa už teraz teším na jeho realizáciu. :-)) VĎAKA!

ADANA | 2014-01-16 11:30:55

Aj ja sa teším☺

Zdenula | 2014-01-16 22:43:011x

Aj mne sa to už stalo a dohovor cez vnútornú poštu bol zdlhavý, kedže pri počítači sme sa akosi nie a nie stretnúť ....bola by to užitočná pomoc.

miramar | 2016-09-23 12:40:405x

Chcela by som oživiť túto tému. Som veľmi rada, že ste to zrealizovali, nakoľko mi to veľmi pomáha. Avšak mám trošku problém s tým, že ak si so zákazníkom dlhšie vymieňam správy, využívam to, že skrolovaním si viem prejsť celú našu komunikáciu a žiaľ pri odpisovaní sa ten link vytratí.

Napríklad: zákazníčka napíše od náramku, že taký by chcela. Viem aký, lebo mi ukáže link. Odpíšem jej. Lenže ona sa mi ozve o týždeň, kedy ja si už nepamätám o čo išlo. Tak skrolujem v debate, no žiaľ link tam už nie je. Takže i tak som nútená prechádzať všetky správy a hľadať o ktorý výrobok šlo.

Ufff, dúfam som sa vyjadrila zrozumiteľne. Ďakujem. :-)

miramar | 2016-11-14 09:43:092x

Pokúšam sa opäť otvoriť túto tému dúfajúc, že azda si to niekto z redakcie všimne a zareaguje. :-(

Ide mi len o to, aby ten link, ktorý sa v PRVEJ správe od zákazníka zobrazí, aby som vedela od ktorej vecičky mi píše, aby tam bol aj pri ĎALŠÍCH správach. Keď si vymieňame korešpondenciu, aby ak preskrolujem celú debatu tam dole bol a nemusela som pracne vyhľadávať v pošte PRVÚ správu od zákazníčky len kvôli tomu linku.

Ďakujem...

Adam  REDAKCIA  | 2016-11-14 10:41:312x

miramar vdaka za pripomenutie, zaznemanali sme, skusime to vymysliet.

miramar | 2016-11-14 11:04:16

Ďakujem, veľmi, veľmi...



Pripísať komentár


Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.