Domov » Fórum » Otázky a odpovede » neseriózni zákazníci

neseriózni zákazníci

Otázky a odpovede

 
marggaretka | 2016-02-03 02:19:155x

už niekoľkokrát sa mi stalo, že si zákazníčka u mňa objednala a viacej sa neozvala. Zákazku som potvrdila, vyrobila a na oznam, že jej objednávka je hotová, sa viacej neozvala. Preto navrhujem vytvoriť zoznam zákazníkov, ktorí sa správajú nekorektne.

tak sa zdá, že "adelinka 66" tiež patrí do tejto kategórie.

marggaretka

monaH.toys | 2016-02-03 10:57:2612x

Ja to mám poriešené jednoducho. Nezačínam vyrábať, kým nemám platbu na účte, dobierku neposkytujem.

Beautyhome | 2016-02-03 11:07:512x

Ja som už dávnejšie navrhovala ,,Zoznam nespratných zákazníkov". Veľmi si všetkých kupujúcich vážim ale sú, zdôrazňujem že veľmi ojedinele, taký zlomyselný zákazníci a často sú to aj predajcovia pod inou registráciou, že by bolo dobre sa voči ich správaniu a konaniu ak nie brániť tak aspoň informovať ostatné ich potencionálne obete :)

Skyrra | 2016-02-03 13:04:395x

Myslím, že by to nikam neviedlo lebo logicky ak sa taký zákazník ocitne na "čiernej listine", automaticky založí nový účet a týmpádom sa príde o predošlé hodnotenia.

Skôr by som to riešila ako píše monaH.toys. Kým nemám peniaze na účte tak nevyrábam a na dobierku posielam len ľuďom, ktorých poznám, prípadne u mňa už viackrát nakúpili.

fanco | 2016-02-03 21:27:55

Skyrra má pravdu, nikam by to neviedlo a možno by sme ublížili niekomu, kto nemôže byť stále na mailoch a PC a preto nekomunikuje. Jednoducho, pri platbe na účet nezačínať skôr, ako prídu peniaze. Pri dobierke odoslať a modliť sa, že si to kupujúci prevezme. :-) Pred koncom úložnej doby volať na telefón. Dva dni pred koncom upozorňuje aj pošta. Mne sa stalo niekoľko krát, že zákazníčka nekomunikovala a potom sa ukázalo, že bola na dovolenke, alebo pracovala v zahraničí a nemohla si skôr prevziať balík, alebo mi jedna napísala, že číta maily len raz za čas. Všetky zásielky nakoniec dopadli k obojtrannej spokojnosti. :-)

rozmarina | 2016-02-09 06:48:53

Už to tu bolo riešené. A na veci, ktoré sú vyrábané na zakázku a s veľmi špecifickými vlastnosťami (iná farba a pod.) si treba brať minimálne zálohu. Síce to sama nerobím, ale zatiaľ sa mi žiadna zásielka nevrátila neprebraná alebo nezaplatená (klop, klop, klop) :)

Gemstones | 2016-02-21 22:20:172x

Ja mám v žurnále zoznam nezodpovedných kupujúcich, aspoň občas si to niekto prečíta a môže si porovnať meno. A hlavne treba hodnotiť, veľa predajcov zhrabne peniaze za tovar a už je im zaťažko ohodnotiť kupujúceho, čím vlastne prispievajú k zahmlenej histórii dotyčného. Pretože aj pozitívne hodnotenie ukáže, že kupujúci je seriózny. No keď je bez hodnotenia, tak je to o ničom.

Vigan | 2016-03-25 15:11:22

ked robim na zakazku tak si pytam 50% zalohu. pred tym sa mi to stalo asi 3x tak uz som sa poucila. ak niekto nieco chce tak si tu zalohu zaplati a sashe je doveryhodna stranka takze maju istotu ze ich nikto neobabre. samozrejme najprv pridam ponuku na vec vo vyske zalohy, zakaznik si objedna, ked pridu peniazky vyrabam, ak by si to rozmyslel tak mam aspon za material zaplatene.

prothea | 2016-04-04 10:28:252x

Tiež patrím k tým, ktorí zálohu neberú vopred...a myslím, že som už urobila naposledy...mám tušenie, že budem nadlho poučená. Vyrobila som na zakázku veci s menami a dátumom /takže pre iného nepoužiteľné/ zaplatila za výrobu pečiatky...so slečnou som behom výroby často komunikovala, posielala fotky najprv.farba látky, vzor, čipky, potom "polotovar" ....vždy pošta ako sa teší, super....Teraz výrobky hotové, zaslaný link, pošta prečítaná a objednávky niet :-( .....budem veriť, že ešte príde....i keď už začínam mať zlý pocit....Takže nabudúce poučená zoberiem zálohu...Ale na vlastných chybách sa učí najlepšie a najrýchlejšie :-D



Pripísať komentár


Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.