Domov » Fórum » Predaj/Platba/Doručenie » Neprevzatá zásielka s platbou vopred

Neprevzatá zásielka s platbou vopred

Predaj/Platba/Doručenie

 
diEnes | 2011-09-16 10:36:01

Chcela by som sa poradiť čo robiť s doporučenou zásielkou (nie dobierka, ale obyčajný list),ktorá sa mi vrátila naspäť. Bola riadne uhradená bankovým prevodom. Nebola prebratá v odbernej lehote. Stalo sa Vám niečo také?

LucyHudec | 2011-09-16 11:30:51

Jasne stalo. Ja kontaktujem zákazníka a čakáááám:)

jajanka | 2011-09-16 12:55:03

jo, nedavno sa to riesilo na inom fore.. mne sa to za dva mesiace prazdnin stalo asi 5x, raz do CR :-/

vo vacsine pripadov boli adresy dokonca spravne.. (cize chyba mohla byt jedine na strane posty-dovolenky, brigadnici?) takze som to pekne na vlastne naklady poslala znova. ale na ine adresy.. k rodine a tak. pre istotu. vsetko na druhy krat doslo. nikdy predtym sa mi to nestalo (teda tusim raz cez vianoce.. ale to uz ina story.. posta a vianoce:-D)

BAX | 2011-09-16 13:09:08

Mne sa vratila z Ciech zaplatena zasielka :(, pani odcestovala na dovolenku a nestihla prebrat, tam je to postovne dost vysoke, tak som jej napisala, ze ma to mrzi, ale ze keby mi mohla druhe postovne znovu poslat na moj ucet, predsa len, nebola to moja chyba .... poslala a kabela je uz u nej doma :), slusne komunikovat... a vacsinou sa urcite da v pohode dohodnut....

diEnes | 2011-09-16 15:47:09

Už sme si to vyjasnili, nedostala doručenku. Badám, že Slovenská pošta je veľmi spoľahlivý servis :( A teraz to na vlastné náklady budem musieť poslať znova, lebo mi nepríde fér si od zákazníčky pýtať druhý krát poštovné, keď za to nemôže.

BAX | 2011-09-16 19:38:26

No, jasne, ked nie je zlty listok, a zasielka sa vrati, tak potom treba platit postovne zo svojho :(, uz sa neda dopatrat, kto spravil na poste chybu...

bonapetit | 2011-09-17 15:36:22

aj mne sa stalo, ale zákazníčka odišla na dovolenku, takže zaplatila poštovné znovu (sama mi to ponúkla), ale ak je chyba na strane pošty, ja by som to možno skúsila reklamovať na pošte, to že majú monopol im nedáva žiadne právo to zneužívať

diEnes | 2011-09-19 13:31:491x

no, ale ťažko sa mi bude dokazovať, že doručenku skutočne nedoručili. To je tvrdenie proti tvrdeniu a žiadne rukolapné dôkazy nemá ani jedna strana.

vranka | 2011-09-19 13:52:091x

treba si priplatiť službu info web za 0,30 € (ku doporučeným alebo poisteným listom) a potom si môžete sledovať na internete či a kedy bol list doručený, alebo pokus o doručenie http://tandt.posta.sk/infoweb

batikona | 2015-07-11 13:28:03

mam toto teraz: tovar zaplateny prevodom, odoslany poistene, ale zasielka neprevzata v odbernej lehote, hoci baba komunikovala predtym v pohode (nieco som jej tam na zelanie upravovala), zasielka sa mi po cca 20 dnoch vratila a baba nekomunikuje, necita postu, nereaguje na sms...

co by ste robili? ak sa neozve, tak nic? ak sa ozve, mala by dalsie postovne hradit ona, nie?

dik.

batikona | 2015-07-11 13:28:03

mam toto teraz: tovar zaplateny prevodom, odoslany poistene, ale zasielka neprevzata v odbernej lehote, hoci baba komunikovala predtym v pohode (nieco som jej tam na zelanie upravovala), zasielka sa mi po cca 20 dnoch vratila a baba nekomunikuje, necita postu, nereaguje na sms...

co by ste robili? ak sa neozve, tak nic? ak sa ozve, mala by dalsie postovne hradit ona, nie?

dik.

ADANA | 2015-07-11 13:37:14

Neostáva Ti nič iné, len čakať, či sa adresát ozve...

SkusimTo | 2015-07-26 09:14:13

ani telefon nezdvíha....? možno fakt bude niekde mimo na dovolenke,



Pripísať komentár


Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.