SAShE
SAShE - slovenský handmade design.




SAShE
Domov » Žurnál+ » Žurnál » Pozvánky a Reportáže » Dava sa na znamost.

Žurnál+

Autor

Štefan M. | drotar.mlich
S drotom pracujem vela rokov a rad,vyrabam ruozne drotene plastiky a veci okraslujuce nase zeny..Teda všetky veci sú originály sú to kombinácie rôzných drahokamov a strieborného či postriebreného dr...
Články autora (124) »
Predajná galéria autora (22) »

Dava sa na znamost.

Štefan M. » Pozvánky a Reportáže / 2012-10-08 20:05:38 /  191 komentárov / 193 lajkov / 7724x zobrazený

Tymto oznamujem vsetkym ucastnikom portalu SASHE ,ze dna 10.10.2012 o 21 hodine  na kanali STV 2 sa bude v ysielat relacia Obcan za dverami.Repriza  bude 11.10.2012 o 14,50 ,a este v sobotu 13.10. 2012  o 9,45 hod.Ucinkovat v nej budu pani Katu-Hula  a pani  Art Lidka.Urcite to bude zaujmava diskusia ,pretoze tema bude naozaj palciva.Preto upozornite na to aj dalsich aby sa to dozvedeli vcas,a mohli si o teme urobit svoj posudok.

Komentáre

NELINA vďaka, dúfam, že nezabudnem kuknúť :-)
2012-10-08 20:07:182x
otili ďakujeme za informáciu, určite si nenechám príležitosť vidieť to.
2012-10-08 20:12:02
Tinks Oooooo tak to sa tesim!
2012-10-08 20:24:251x
Meluza Katka klobuk dolu a velmi drzim palce.
2012-10-08 20:26:356x
bibidekoracie Katuška drž sa moja! Teším sa na teba, že ťa už aj uvidím(O:
2012-10-08 20:31:325x
Alala my nemáme Tv, ale ak bude niekto vedieť link, tak sa poteším :)
2012-10-08 20:39:357x
sandrea Tak toto si zvýrazním v kalendári, ďakujem za upozornenie:)))
2012-10-08 20:40:452x
Haem tiež som to včera zaregistrovala v uputavke, som veľmi zvedavá
2012-10-08 20:45:361x
E.KA už som o tom počula, skutočne sa veľmi teším, že sa to podarilo dotiahnuť až do Tv. Určite to bude zaujímavé, teším sa na to:)
2012-10-08 20:45:36
ZelenaPani Alala:))))) Skusime pozriet tu ked to bude nahodene http://www.stv.sk/online/archiv/obcan-za-dverami/

:))

2012-10-08 20:49:1218x
Alala juhu ďakuju!
2012-10-08 21:11:42
krasakreativna hádam to bude aj na nete, nepestujem TítíRitiVí ale len jútúbové PitipitiPá (to je aspoň inšpirujúce)

Obob držím v dueli palce, predpokladám, že ide o športový zápas!

2012-10-08 21:21:584x
martafilip super....budem pozerať...:)
2012-10-08 21:26:451x
krasakreativna ako tak pozerám program asi je chvíľu predtým Markíza --- pamätáte sa?

http://www.youtube.com/watch?v=Nbe1pBxydYQ

2012-10-08 21:31:16
charis držím Katke palce !!!
2012-10-08 22:25:462x
FeltBet ďakujem za info, a teším sa, že sa táto absurdita dostane na svetlo sveta aj cez TV. Katka držím palce:)
2012-10-08 22:42:023x
STAR_ka_DESIGN KAtkaaaa nedaj sa, budem na Teba velmi mysliet.....a pozriem si aj tu Markizu, bola som pozriet Renatku, makali na farmicke o sto dusu...zasluzia si pozornost. To bola hadam jedina "zbierka" ktora bola skutocne pouzita na to, na co bola vyzbierana a ktora splnila ucel..
2012-10-08 23:53:451x
rasinn veru budem sledovať!! ;-)
2012-10-09 08:23:12
otili ja nemám ani šajnu čo to je za relácia, TV nečumím, to sa už točilo? alebo to ešte len bude? naživo?

ak niekto vie, napíšte , prosím

2012-10-09 10:09:501x
EvaLiptakova Vraj sa to už točilo, nemá to byť žiadna naživo diskusia, je to reportáž.
2012-10-09 10:48:181x
ekodeli urcite si pozriem ;) :)))))))))) dakujem za info :)
2012-10-09 11:30:491x
Alex1 tak to si musím dať pripomienku do mobilu. ďakujem, pán Melich.
2012-10-09 13:52:47
Alex1 pán, Mlich - ospravedlňujem sa, mám suseda Melicha :))
2012-10-09 13:53:35
Zzitka Vďaka za oznámenie...
2012-10-09 14:16:01
LaVita Výborne pán Milch, že ste napísali tento žurnálik, ja som poslala info pár ľuďom, no toto je oveľa lepší spôsob , ako všetkých informovať :-) . Dokument určite pozriem, som veľmi rada, že sa to Katke podarilo dotiahnuť do TV, dúfam, že to podstatné nezostrihajú .
2012-10-09 16:17:573x
Katu-Hula Aby som to na pravú mieru dala, oslovila ma pani právnička, či môžem ísť do televízie a o danej technike niečo povedať. Veru že sa mi nechcelo, nemám rada teatrálne výstupy. No po množstve listov od vás, som sa rozhodla to urobiť. Tak isto vraj oslovili protistranu. Budem to pozerať s malou dušičkou. :-)
2012-10-09 16:35:1320x
miramar Kati a ako to dopadlo? Bol niekto víťazom? Nevydržím čakať do večera!!
2012-10-09 18:02:381x
motyjel miramar do zajtra vecera :) .... teda aspon sa mi zda ze je dnes utorok 9.10 hi hi. Ale aj mna to velmi zaujima ako to dopadne, ako veci postrihaju a pod.A tiez drzim palce Katke :) a samozrejme vstkym cinarkam.
2012-10-09 18:10:192x
HAPRO Hej mor ho

Detvo môjho rodu

kto kradmou rukou

siahne na tvoju slobodu

A čo i tak dušu dáš

v tom boji divokom

mor ty len a VOĽ NEBYŤ AKO BYŤ otrokom...

2012-10-09 18:11:1016x
motyjel este by ma zaujimalo kedze sem bol hodeny link na zajtrajsie modre z neba ci aj tam bude niekto zo sasheniek???
2012-10-09 18:11:561x
miramar Tak zajtra... Strácam prehľad o dňoch. :-D Ale keďže je to zrejme už natočené a nejde to naživo, aj tak by som rada vedela, či sa k niečomu dospelo, či sa niečo pohlo - poriešilo. :-))
2012-10-09 18:19:382x
MaryKa juj budem kukat!!!
2012-10-09 18:30:031x
ekodeli hapro - ..... a co i tam dusu das... :)))))))))
2012-10-09 18:42:006x
motyjel Miramar nechcem odpovedat za Katku ale poviem ti z mojej skusenosti ze u nas v TV to nie je ako v zahranici ze nakrutia, postrihaju a daju ti na znamost........ tu to funtuje tak ze nevies co a ako postrihaju. Takze myslim si ze aj pre Katku to bude zajtra " premiera". Proste si musime pockat a vydrzat :)
2012-10-09 21:49:47
otili strih, žiaľ, závisí od toho, na čiu objednávku sa relácia robila...
2012-10-09 22:01:122x
krasakreativna Pán Mlich, to je špica, aký lajkový žurnál :)) Vraj tam bude aj všeliktovšeličoonôiné kvákajú vrany.
2012-10-09 22:57:41
petu uff, strasne som zvedava ako to dopadlo ...
2012-10-10 00:38:56
Govinda Ďakujeme, že ste to dali vedieť.Budeme sledovať.
2012-10-10 08:26:251x
SkusimTo to je sobota-skvelé, myslím, že vďaka sashe budú mať v stv zvýšenú sledovanosť... :D
2012-10-10 09:22:43
ella1 a zvlast bude sledovanost ked uz-ako som pocula niekde zacali odpajat stanice..
2012-10-10 12:39:13
moguella budem sledovať
2012-10-10 15:57:35
ROOMSTALL Dobre, nenechám si to ujsť...
2012-10-10 20:00:19
Cecil už netrpezlivo čakám... :D
2012-10-10 20:45:52
E.KA no už to ide!
2012-10-10 21:03:131x
miramar Parádna reportáž! Dobre zostrihané, juch ako sa teším! :-))
2012-10-10 21:28:492x
mia59 perfektné to bolo :D
2012-10-10 21:28:502x
FeltBet baby normálne som sa tak vytočila, a pani K. mi je max nesympatická....jej musí hrabať....
2012-10-10 21:29:1328x
Redbat tak babenky drzim vam palce nech ten vymaz urobia...
2012-10-10 21:31:254x
Majec No super to bolo a pani K. mi je hrozne ľúto, veď ona nemôže byť v poriadku! Že celý svet ju kopíruje?! No ešteže sa narodila, veď kto by tú techniku vymyslel... Cínarkam držím palce, nech zvíťazí zdravý rozum!
2012-10-10 21:31:5020x
ElinaDesign bolo to uplne super...iked v niektorych chvilach ma to az nadvihovalo!!! ...Katu-Hula hovorila si krasne, od srdca...myslim si ze teraz si uz kazdy vie spravit nazor...
2012-10-10 21:31:585x
Dadyart ...Katka bola úžasná!!!!..............pani Kev.?...nemám slov....súhlasím s Felbet :-)
2012-10-10 21:32:118x
Bastet Katka bola skvelá, dôstojná :-) a pani Osvietená ma dojala ... fakt tomu verí...
2012-10-10 21:34:228x
LeleBubu Katka ste veľmi sympatická osôbka, zvládli ste to s prehľadom, držím palce!
2012-10-10 21:36:327x
artemiys "pani Osvietená" sa asi raz rano zabudla zobudit a stale jej to ostalo..
2012-10-10 21:40:014x
elkeramika Katko, musely to být nervy, ale zvládla jste to bravurně!!!! Pani Kevická však působila naprosto nevyrovnaně....a to je slabé slovo((....až mi jí bylo líto
2012-10-10 21:41:008x
TinaM ArtLidka asi zbadala, že ju "konkurencia" dobieha, ba možno už aj predbehla, ale odrovnanie takýmto štýlom... :( určite škoda aj pre ňu... všetkým "cínárom" držím palce
2012-10-10 21:41:105x
koralix Katka - sála z teba neuveritelna laska k tvorbe, pokoj v dusi, rozvaznost, si sympaticka osobka, pardon Osobnost, prajem ti, nech ti to tvori i nadalej, spreky od teba musia vyzarovat tooolko pozitivnej energie...
2012-10-10 21:42:1316x
Daniela999 Výborné to bolo Katka!!!!!!!!
2012-10-10 21:42:163x
E.KA No teda, super! Katka, veľmi dobre a veľké ďakujeme:) Pani Kevická.. no nekomentujem..ona si to vlastne vymyslela, ale len sama pre seba:)
2012-10-10 21:45:393x
Sylvia Katuska super si bola, milá, príjemná, vyrovnaná :-) A kto bola ta tretia pani sperkarka, vieme?
2012-10-10 21:45:562x
HAPRO Predám pájkovačku na cín . V prípade záujmu aj drôt.
2012-10-10 21:46:1014x
drotar.mlich Mna potesili posudky renomovanych odbornikov, a tie hovorili jednoznacne.
2012-10-10 21:47:0939x
koralix Hapro :-)
2012-10-10 21:48:08
charis ja dúfam, že sa ten výmaz úžitkového vzoru podarí, a ďaľšie úžitkové vzory týkajúce sa aj keramiky si budeme musieť ustrážiť, aby sme neostali bez práce,

Katka, ďakujeme :o)

2012-10-10 21:50:092x
Hestia A je takmer po všetkom polka balvanu mi zo srdca odpadla ale hlavu mi naplnila ľútosť a hnev "celý svet ma kopíruje" :O jásam a zdvíha mi žalúdok ako môže byť niekto tak bezduchý ... kričalo jej to z tváre viete ľudia sa dajú poznať podľa tváre Katka bola rozvážna a pokojná to odzrkadluju aj jej šperky no a p. K. hysterická, rozcuchaná, nervôzna a veľa inýchvecí ma napadá ... ona si nieje v poriadku skutočne so všetkou vážnosťou ona to má v hlave pošramotené
2012-10-10 21:52:2213x
Bastet inak mňa dosť zarazilo jej vyjadrenie, že tým vlastne chcela očistiť trh od nekvalitných šperkárov. to akože iba ona má požehnanie aj na dokonalé šperky? toto bola silná káva...
2012-10-10 21:53:5930x
HAPRO Zazvonil zvonec a už je vymaľované . Vlastne do maľované. Zaujímavé bude , že ak sa podarí vymazať patent na rozum p.,,K" či bude vracať poplatky za zaplatené licencie.
2012-10-10 21:54:055x
Sylvia ano pan Mlich, cechmajster zlatnickeho cechu s prehladom par slovami zmietol celu "kauzu" pod koberec, chlap na svojom mieste :-)
2012-10-10 21:54:4718x
Dadyart ....ano, ten odborný výrok faktodobrníka od cechu, zlatníka....bomba!!! Bodka, k tomu netreba viac dodať. Už len čakám, že aj zlatníci od nej kopírujú.... :-)..aj tí zo stredoveku...:-)
2012-10-10 22:00:189x
Dadyart ..odborníka som chcela mapísať:-).....
2012-10-10 22:01:35
OnlyOneOriginal Mal som zlý sen... Ustráchanonahnevaná pani sa raz ráno zobudí a zakycká sa kávou. A šup ho na úrad zaregistrovať si batiku..... Snáď to bol len sen,ale po tom čo som videl nie až taký nereálny....

Katka bola si skveloprirodzená :))))

2012-10-10 22:02:2935x
Redbat Hestia... k tej tvari.. ja som jej videla v ociach znaky dolarov :D $ ups pardon... sme na Slovenksu €
2012-10-10 22:06:412x
Majec To vyjadrenie, že chce očistiť trh od nekvalitných šperkárok... To chce očistiť trh aj od seba samej? Veď nechce, aby sa používala "jej" technika. Takže technika, ktorú používa je zlá? Či zle tomu rozumiem?
2012-10-10 22:16:345x
petu ja dufam ze to cele dobre dopadne, lebo nechcem byt odkazana na cinovanie pani L. :D ...

taktiez by som chcela povedat, ze cela tato nepekne kauza priniesla predsalen nieco dobreho - ta uzasna sudrznost :) a tolko krasnych ludi a galerii som objavila pri citani komentarov ... nehovoriac o uzasnej osobnosti pana Mlicha :))))

2012-10-10 22:25:1811x
Bastet Aj Dominika bola super:-) Cítila som z nej zápal pre spravodlivosť, také zdravé zaujaté rozhorčenie, i keď bola na oko pokojná a profesionálna. Je to sympoška:-)
2012-10-10 22:38:4712x
STAR_ka_DESIGN A ci niekto aj spravi poriadok s ludmi co jej ten slavny vzor potvrdili....ako si robili svoju pracu? Ci to je len bacnut stepel???? Ona mozno nei je kompletna...ale oni su zodpovedni....ups...mali by byt. A ci sa aj nasiel nestastnik co od nej kupil nejaku licenciu (okrem jej rodinnych prislusnikov ktori tuto techiku pouzivaju)
2012-10-10 22:54:572x
java Katka bola priam mystická... hovorila jej duša... doteraz som ju nepoznala, ale bola tak krásne pokojná, mala som pocit, že je to víla... A pani PATENTOVÁ? Arogantná, nesympatická, hrozná... Dámy, držím Vám palce...
2012-10-10 23:00:3114x
STAR_ka_DESIGN java....nooo Katka totiz taka ludska vila je.....
2012-10-10 23:20:385x
lucialux Az do tejto chvile som si myslela, ze p.Lide mozno predsa len (aspon) trochu krivdime...

Ale zda sa, ze sa bud narodila v 19-tom storoci a vymyslela tiffany techniku alebo skratka len nema "vsetkych" doma a stale dokola si hlucho hudie tu svoju pesnicku...

Nemam od tejto pani ziadny vyrobok, jej tvorba sa mi nepaci a v porovnani s mnohymi inymi "zlodejkami" jej "UV" su jej sperky fadne a bezduse, presne ako ich autorka... ziadna pozitivna energia nesla ani z telky, ani z galerie... za tolke roky by uz tie sperky mali spievat...

Drzim palce v pozitivne vyriesenie celej tejto "kauzy".

A mile cinarky, ako aj sama p.Lida poznamenala, ak ste na "jej" techniku prisli same, ste zazrakom prirody :)))

2012-10-10 23:26:5224x
lucialux ps. Nenazranost sa zozerie sama...
2012-10-10 23:35:5918x
miramar A tak úplne mimo, ja som celý čas civela na odznačik, čo mala Dominka, až som si nestihla prečítať jej meno!!! :-)
2012-10-11 08:42:48
krasakreativna Na Markíze bola v tom čase svatba mamy8 v Modrom z neba,.
2012-10-11 08:57:57
drotar.mlich Prosim nekanenujte,kazdy z nas ma svoju pravdu aj tato pani je presvedcena o svojej.Ostatnym treba chladne argumenty veduce k zruseniu toho nezmyslu.Nic ine nepomoze.
2012-10-11 09:17:399x
Lu-LuLik Nenechala som si újsť túto reláciu, a bola som fakt prekvapená ako toto človek dokáže. Tak negatívnu energiu a ani neviem ako to napísať ... som dávno nevidela, ak by som túto pani stretla niekde na remeselných trhoch bez toho aby som vedela o tejto kauze ... nekúpila by som nič. Necítiť z nej kúsok radosti a lásky pre svoje šperky. Naopak Katka bola úžasná klobúk dole :-) Dievčence cínarky držím Vám silno päste teda aby som mohla háčkovať... aby sa podarilo to vymazanie ÚV.
2012-10-11 09:23:022x
dragonfly ja som si teda pozrela archív, som rada, že som aspoň trochu videla naživo o čo tam s tým drôtikom ide - asi to pôjdem skúsiť :) po pravde, pozrela by som si to aj dlhšie, ale na oboznámenie to bolo fajn. držím aj ja palce, aby sa to podarilo zastaviť, veď je to úplne mimo myšlienka.
2012-10-11 09:56:581x
STAR_ka_DESIGN pozrela som si, a musim povedat ze uz osobnost Katky a "osobnost" pani Lidky su jednoznacne....pani Lidka sa tvari akoby zila uz v minulom storoci, ci vlastne este skr a drzala ochrannu ruku nad Tifani technikou...hadam mu viedla ruku ked tu techniku vymyslal...je mi z tihi zle, lebo je vdeena v ULUVE a mala by reprezentovat Slovensko a jeho kulturu,remesla a ludovoumelcku tvorbu...jej sposoby ale od kultuneho spravania sa maju hooodne daleko....Dominika, Katuska, drzim Vam palce, lebo hoc aj nie som sperkar, toto sa ma dotyka.....je to clovecina a laska na jednej, a zvieracia dravost a mamon na druhej....len teraz som zvedava a mam obavy ze co zvitazi..lebo na Slovensku....(je to tak?!)
2012-10-11 10:46:382x
Alex1 link na reláciu v archíve

http://www.stv.sk/online/archiv/obcan-za-dverami/

2012-10-11 10:48:49
yuma ... a mame dokaz, ze existuju paralelne svety !!!!!! Konecne :-) Lebo p. K. naozaj zije v inom storoci :-))
2012-10-11 11:06:079x
krasakreativna no, reinkarnovaní v čakrách sú tu tiež, tak čoby nemohli byť v nejakej technike, že áno! To by chcelo tie extrasensované aby nás pouvádzali do stavov minulých životov. No a potom, hor sa! Možno ako bývalé faraónky či niečo podobné budeme mať tiež techniky na dlani a pre Ústav. Len neviem, či si nemám pri tej reinkarnácii dať dole kaballáhy a ochranné kamene, aby nebránili procesu!
2012-10-11 11:24:12
femini myslim ze z tej relacie to vyslo jednoznacne v prospech pravdy, urcite ten vymaz uspeje, drzim palce. Dominika je zlata, ze pomohla
2012-10-11 11:40:532x
charis Dominika, ďakujemeeee !!! :o))
2012-10-11 12:08:144x
bibidekoracie Bolo to super! Každá dáma si urobila svoju reklamu, gratulujem obom!Dúfam, že si to prečíta aj dotyčná, ktorá ma žiadala, aby som nepoužívala bodky a pásiky na krabice, lebo ona je prvá a jediná......
2012-10-11 13:46:576x
Alex1 Akože mohli by ste konečne prestať ničiť techniku p. Lidky!!!! Pekne si zaplaťte "Zababrané cínom" a vám to už s úsmevom dovolí. :)))

(Je to žart, nieže ma voľakto napadne v tmavých uličkách internetu)

2012-10-11 14:09:182x
Skipka takže videla som a vôbec ma to neprekvapuje. Katarína bola presne ako si ju pamätám z Potvory (iba trochu serióznejšia) a myslím, že výmaz je veru blízko. Akurát mi nejde do hlavy, že takéto veci nepreverujú a jednoducho to zaregistrujú. Ale to je asi iba o tom, že kto zaplatí, ten má certifikát. Takže sa nečudujte, že p. Kevická potrebuje vzniknutú stratu pri úžitkovom vzore nahradiť tým, že ťahá peniažky inde. :D A viete čo? Asi sa k tiffany technike trochu vrátim...
2012-10-11 14:21:213x
MASA Skipka, určite sa vráť!
2012-10-11 14:26:11
la.kamienky Katka, si prirodzena a zazracna zienka!
2012-10-11 14:30:04
fiula Ja som si to pozrela iba z archivu pred chvilou. Podla mna "nesashe" ludom tato reportaz uplne jasno nepriniesla. Napriek vyjadreniu oboch stran, napriek vyjadreniu zlatnikov. Ludkovia zo sashe maju vsetky inside informacie a v dusi vryte vsetky emotivne zurnaly s reakciami dotknutych. Viac cinovej tvorbe rozumeju. A preto aj velmi prisne sudia.
2012-10-11 14:36:29
fiula Chcela som tym povedat asi tolko, ze sa pripajam k tym, ktori vravia, ze emocie v tomto pripade patria bokom, ze maju prist na rad iba vecne argumenty. Hoci som na strane vsetkych dotknutych cinarok a drzim im palce.
2012-10-11 14:39:076x
LEVICA Na kurze tiffany som bola v lete, splnila som si dávny sen (ale to som ešte nevedela o tejto kauze)Pani lektorka bola veľmi príjemná a hlavne ľudská... Nepýtala od nás 70 eur za kurz, 1000 za licenciu na rok a podobné nezmysly. Musím povedať, že celé to sledujem od začiatku a bolo mi všelijako,nedokázala som pracovať ani reagovať na ktorýkoľvek žurnál týkajúci sa tejto témy. Bolo mi smutno z tohto sveta, že ešte aj do umenia dokáže niekto klásť prekážky takýmto úbohým spôsobom. Som človek, ktorý sa rád venuje viac technikám a svoje potešenie v tvorbe si nedám nikomu zobrať ani náhodou:))

Katuška, Dominika boli ste skvelé a ďakujeme:)

P.Kevická to celé nechala zájsť príliš ďaleko ....

2012-10-11 15:23:097x
ZinaZita Tieto naše úrady... pán Boh s nami a zlé preč... našťastie, vo vesmíre sa nič nestratí ;) pani Katka pôsobila príjemne :)
2012-10-11 15:31:511x
Gemstones Mňa skôr zaujíma, kde sú teraz všetci tí vychytralci (našťastie ich bolo len zopár), ktorí sa tak vehementne zastávali p. Kevickej a jej krokov a mudrovali jedna radosť, že treba si práva chrániť. Aj keď o tom prd vedeli. No kde sa ukrývate vážení? Ste len schopní teraz čušať a mlčky pozerať na dokument, ktorý STV natočila? Sklapla vám sánka? Verím, že teraz sa už konečne dalo veci jasno a tí, ktorí si aj tak budú mlieť to svoje ako aj predtým, sú obyčajní r...lezi:-) Lebo fakty už nepustia.
2012-10-11 15:32:387x
STAR_ka_DESIGN Gemstones, ja si vobec nemyslim ze maju cinarky vyhrane (mame) napriek tomu ze je to jednojednoznacne...lebo moloch slovenskych statnych uradnikov je mocna vrstva hnusu...nevadi ze pan Deči a aj ini ludia ktori sa vyznaju (historici umenia tak) povedia ze cely technicky vzor je vyplod choreho mozgu....napriek tomu aspon svetielko na konci tunela....
2012-10-11 15:47:591x
krasakreativna Gemstones, ja som pozorne počúvala, čo hovorí u nás a v EÚ zákon. Povoľuje. Otázne je, ako k tomu pristúpia zákonodarci.... súdni znalci...... ak budú prizvaní. Ja mám emócie inde. Doma v tomto polroku kúpené 3 cínované šperky od 17 po 29 ojri, jeden sa už rozpadol ...
2012-10-11 15:59:59
otili krásakreativna, daj fotku toho rozpadnutého šperku, možno ti cínarky poradia ako mu vrátiť život, a začneš cínovať aj ty! už máme odborníkov rôzneho rangu na cínovanie s emóciami aj bez, bez hanby aj s pokorou a citom... podľa toho čo ti vyhovuje si môžeš vybrať.

Ja sa cínovať nechystám, zatiaľ , chichichi

2012-10-11 16:07:552x
drotar.mlich Mila KK,mas smolu mala si si kupit sperk odo mna.Ten by sa Ti urcite nerozpadol, chichi chi.
2012-10-11 16:12:5916x
krasakreativna teeeda! som práve včera rozmýšľala, komu by sa hodili tie ..... ak nájdem, budem vedieť, kde sú.
2012-10-11 16:21:45
krasakreativna Nemám dôvod niečo niekam dávať a udávať. Stačí mne, že viem.
2012-10-11 16:22:31
LaVita STARka, celé je to dosť psychopatické :-) . Sledujem túto kauzu, aj keď nie som šperkárka, ale srdcom mám k hand made umeniu blízko a veľmi si vážim ľudí, ktorí sa tomuto venujú. A myslím si, že šperkárky/ cínarky majú do činenia s nie normálnou osobou . Presné pomenovanie mi neprináleží, nie som psychiater .
2012-10-11 16:23:504x
Meluza Gemstones, to bolo aj niekolko komentov od nalanarenych "kamaratok" pani L. :-)))))
2012-10-11 16:26:153x
sandrea Pozrela som si dokument stv a som zhnusená!!! Pani Kevická tam povedala, že celý svet kopíruje po nej a že iba ona je jediná schopná a povolaná, vymyslieť spevnenie šperku drôtom. A tiež, že stačí aby dala nejaký šperk na net a do dvoch týždňov všetci... Nedopovedala, ale zrejme myslela, že kopírujú ostodušu! To je sila!!!

Katka aj Dominika boli skvelé!!

2012-10-11 17:20:514x
Noctua Zujimave je ze p.ArtLidka sa venuje cinovaniu sperkov uz 11 rokov, dokonca "vymyslela" vlastnu techniku-vzor cinovania, no stale sa nenaucila vycibrit svoju sperkarsku techniku natolko, aby nepouzivala cinske kovove komponenty vo svojej tvorbe..ako by mohli ostatne cinarky kopirovat jej tvorbu, ked vsetky kvetinky, listocky,motyliky, ornamenty maju rucne vycinovane a nie pripatlane komponenty na svoj vytvarny vzor (obrubu okolo kamena) ako ona..
2012-10-11 17:56:2317x
krasakreativna Meluza, a odkiaľ vieš, kto je kamoš, nekamoš, milenec, milenka, frajerka, hopsanda, a tak?

Divné to divnô, ale šak šme šašeny, no šak.

2012-10-11 18:00:03
motyjel KK vsak 6 zmysel zeny nie? :) Ja len dufam ze je to vsetko na dobrej ceste a z vysielania mam podobne pocity ako vy . Katka pokojne a pokorne odhodlana, Lidka ............... :)
2012-10-11 20:10:362x
krasakreativna Katku som rada videla naživo. Sála z nej taký pokoj...
2012-10-11 21:56:57
bzuuuco ....tie "nepodarky" v galérii pani "s mäkkým i" aj niekto kupuje? Ozaj by som sa veeeeľmi čudovala, ak by si to niekto "zavesil kamkoľvek"...! Držím všetky prsty cínarkam/cínarom, ktorí do tých nádherných kúskov vkladajú aj velikááánsky "kus zo seba" a ktorých šperky sa s dotyčnou dámou nedajú ani porovnať!!! Včera sa môj žalúdok musel "veľmi ovládať"! .....
2012-10-11 23:27:053x
nymfa Katka ty si neskutocne mila a skormna osoba :)

pozerala som relaciu z priatelom a ten dostal zachvat smiechu " a zajtra si da registraciiu na viazanie šnurok na topankach, a budeme platit všetci..

2012-10-12 07:54:2211x
Alex1 veru veru "Zababrané cínom" = pripatlať ku kameňu hotový kovový komponent, ktorý voľakde v Číne opice odlievajú...
2012-10-12 09:43:545x
Gemstones Krasakreativna-mala si ho reklamovať, takto by si dotyčná dala na to pozor, ale keď sa o tom nedozvie, že sa jej šperk rozpadol, tak je to na škodu aj iným ľuďom. Veď by si si hájila len svoje spotrebiteľské právo. Určite by som šperkárke dala vedieť, že sa mi jej šperk pokazil :-)
2012-10-12 10:17:199x
FijA Katka veľmi ti fandím, a díky, lebo si zastupovala aj mňa:)
2012-10-12 11:39:483x
lobelia mne unikla hlavne cela logika jej pocinu, lebo nechapem, naco uci na kurzoch tu jej techniku, ked vzapati na to chce za to, ze robime to, co nas sama naucila 1000 e na rok... no som cela stratena z toho :-)

Katka bola si super :-)

2012-10-12 12:45:412x
123 lobelia,veď o to ide,aby mala tých 1000 ečiek......
2012-10-12 12:47:421x
LaVita Lobelia, nemá to logiku. Počin spadá do kategórie počinov manických paranoikov...
2012-10-12 12:53:535x
lobelia no ved, ked nieco verejne na jarmokoch predvadza, ako sa to robi, ako potom moze plakat nad tym, ze to niekto podla toho robi? no esteze autori kucharskych knih nechodia po domacnostiach pytat vypalne za to, ze varime podla receptov, ktore zverejnili :-)
2012-10-12 12:59:2318x
mogart som vďačná za toto info,aj keď som sa k nemu dopracovala až teraz :) online vysielanie som nestíhla,ale vďaka za tv archív... je fajn,že sa aspoň začala riešiť celá tá kauza, aj moja vďaka za to patrí všetkým,ktoré ju dostali až do takého štádia...teraz už len veriť,že nádej zomrie posledná a že aj keď zrejme bude ťažké,avšak nie celkom vylúčené,že pravda a zdravý rozum môže sa povýšiť ba dokonca aj zvíťaziť...áno,aj tu,u nás, na tomto skorumpovanom absurdnom konci sveta :-)... teda nech sa ten - s prepáčením skutočne smiešny - úžitkový vzor vymaže!!!....nech nezvíťazí Mammon!!! .... je to aj na nás,či si to dovolíme,či nie...zatiaľ sa mi páči,že nie je nám to úplne ľahostajné...len tak ďalej,pokračujme v boji za spravodlivosť :)
2012-10-12 13:44:073x
SCarlet Práve som si to pozrela.

Katka a spol. - držim palce, verím - že príde k vymazaniu tohto úžitkového vzoru:)

2012-10-12 16:40:301x
Sylvia ja len k opiciam v Cine.. bola som tam, aj som ich potvorky videla v pohori Wudang, ale nic nevyrabali :-) Naopak, ludia - sikmooky, s nazltlou pokozkou, spracuvavaju aj hodvab.. v Cine.. ;-) Na ktory tak nadherne malujes Alex :-)
2012-10-12 18:18:4317x
Bilivka Sylvia...veľký "lajk":)
2012-10-12 20:01:083x
krasakreativna Sylvia bingo!

Raz som počula: ako opice v Singapure. ten neborák, čo to vyriekol, nevie vôbec kde je sever a podľa merítok technického pokroku sme opice my.

2012-10-12 20:27:024x
krasakreativna Gemstones: so svojimi peniazmi a svojim časom si môžem robiť čo chcem, nie náhodou?

Nemám dôvod nikomu nič oznamovať. Kupujte, dámy a uvidíte.

2012-10-12 20:41:10
EvaLiptakova Bóóže, koľko vzťahovačnosti:-) Veď ja som Ti to nenakázala:-) No tak netreba nikomu nič oznamovať a nemuseli sme to vedieť ani my:-))))
2012-10-12 23:59:496x
drotar.mlich Vcera na uvodnej stranke SASHE som nasiel v casti "prave predane"sperk pani Lidky.V po riadku,kazdy z nas ma nejaky vkus ,co sa mna tyka ja by som ho nekupil pretoze mi vadia iste esteticke vady.Ale preto ze nie som odbornym poradcom pani "majsterky" necham si to pre seba.
2012-10-13 07:50:5811x
Majec Pani Lidka naďalej predáva. Mne sa osobne jej šperky veľmi nepáčia, sú tu omnoho lepšie cínarky. No každý má iný vkus.. "Majsterka" je slabé slovo, kedže vynašla, ako jediná na svete, nejakú zlúčeninu (má to vo svojich komentoch v galérii)....
2012-10-13 09:28:322x
SantoSfery Pripomína mi to dávne časy, keď som brával heroin a fermatrazin dohromady, a tvrdil som o sebe, že som Elvis Presley.
2012-10-13 09:37:3516x
SantoSfery A patentový úrad? .... To na túto bandu idú naše dane? he he he
2012-10-13 09:39:467x
drotar.mlich Ale ved nejde o to ci predava,ide o to ze to niekto kupil.
2012-10-13 11:46:514x
jenettka To, že je pani Art???Lidka (slovicko art je v tomto spojeni minimalne podivuhodne) este clenkou komunity sashe.sk ma udivuje. Kludne moze nadalej predavat s hrrrrbou pozitivnych komentikov akoby sa nechumelilo. Naklady 1000eur nemala ani ona sama na zaciatku cinarskej kariery,tak preco ich ziada od druhych? Ziadne sankcia, za to, ze cinari-predajcovia idu rusit galerie,za to,ze absolutne nici myslienku spolocneho kreativneho priestoru,a pritom je jasne, ze uzitkovy vzor uziva nepravom...Nie som predajca,ale stve ma to...Kludne by som jej pod kazdu vec do kometu dala obsah jej mailu,ktory odosiela ,,konkurencnym´´ cinarom, ale to by bolo spamovanie.Myslim vsak,ze zakaznik ma pravo vediet co kupuje,ale aj od koho kupuje. Vie niekto o nejakom oficialnom vyjadreni sashe redakcie k tejto teme???
2012-10-13 11:59:069x
jenettka Ospravedlnejem sa za gramatiku a preklepy,pisem to tak na pol ruky v praci...
2012-10-13 12:15:561x
amynal fuuu, ešteže je tu pani ArtLidka, ja som si práve spomenula, že som vlastne ako prvá začala dávať soľ do chleba, cukor do čaju, kapustu do kapustnice a podobne...bežím na ten parádny patentový úrad:))

Katka bola úžasná, pokorná, láskavá, presne ako duša jej vecí...

2012-10-13 12:30:336x
Swan Ja nechápem kde sa v tom človeku ( ArtLidke ) berie toľko opovážlivosti, už len preto ako vystupovala by som si od nej nič nekúpila, veď jej výrobky musia byť plné zloby... a tu už ani nehovorím o tom že si dala patentovať taký užitkový vzor, na ktorý príde každý človek, ktorý sa tomu venuje. Poznám sa s veľa šperkármi a každý, ale proste každý kto robí s cínom to používa.
2012-10-13 14:19:133x
MASA Ale veď ona je vlastne chúďa, už jej dajte pokoj, lebo nám ochorie a potom komu budeme platiť tie smiešne zanedbateľné 1000,-€ licencie. Možno ani nebola až taká zlááá ako som ju mala kožnosť vidieť v telke, ale to my sme tomu príčina. A ona sa vytočila a rozzúrila! Veď ako sa odvolávala na Boha, že to on jej pomohoj. A nám kto pomôže, .......? Mikuláš?
2012-10-13 15:46:03
sandrea Práve som objavila zrušenú galériu cínarky, úžasného človeka. Je mi smutno...

Lidka sa môže hanbiť, koľko zlej energie rozposlala do sveta.

Nehovorí sa - čo vyžaruješ, to priťahuješ?

...

2012-10-13 15:55:201x
petu hovori ... a aj ako sa do hory vola tak sa z hory ozyva ... pani L. sa teraz velmi cuduje, preco ma tak vela negativnych komentarov v galerii ... myslim, ze ta pani ma velmi malo zdraveho usudku a este menej sebareflexie ...
2012-10-13 16:02:243x
drotar.mlich Jenettka,sashe do tohto sporu nemoze zasahovat,je to mimo nej.
2012-10-13 18:34:081x
BAX Toto je zneuzitie neschopnosti nasich uradnikov, nic viac a nic menej.
2012-10-13 18:50:3013x
jenettka Ja to chápem, že sashe je mimo, ale bohužial ak dôjde k zrušeniu patentového vzoru, pani ArtLidka naďalej ostane predajkyňou ako predtým, zrušené galérie iných tvorcov sa však už sashe priestoru dotýkajú. Ja viem, že sashe je takpovediam príliš veľký kolos, ale na druhej strane ma hnevá tá všeobecná bezmocnosť, na jej profile nie je ani len viditeľná známka nesúhlasu ostatných, všetko je pekne schované v komentároch. Potom niet divu, že ľudia, čo vidia len jej výrobok nie sú informovaní od akej osoby to kupujú a kupujú aj s poztívnymi komentármi naďalej...Potom sa daná pani naozaj všetkým môže smiať do tváre, pretože jej predaja ani osoby sa to zvlášť nedotkne. Je to tak trošku patová situácia, pre ľudí, ktorí cítia voči jej konaniu nesúhlas. Ale nemám patent na rozum, len som sa pýtala,či sa niekde nenašlo aj vyjadrenie redakcie, pretože občas som ho v žurnáloch postrehla.
2012-10-13 19:53:1110x
motyjel BAX ja som sa tak zabavila..... " zneuzitie neschopnosti uradneho cinitela" ........ paradne slovne spojenie :D , velmi sa mi paci. Ak by sme jej dokazali zamer a umysel, to by sa mozno dalo aj riesit ako napriklad " Zneuzitie pravomoci verejneho cinitela " :))))
2012-10-13 20:14:113x
LaVita " AKO SA TI PÁČI ArtLidka " je " kolonka " , kde môže napísať svoje hodnotenie aj ten, ktorí nie je kupujúci a hodnotenie sa môže dotáýkať aj samotného tvorcu, nielen jeho tvorby . Janettka to vystihla - náhodný kupujúci by mal možnosť aspoň na titulnej stránke jej galérie si aspoň v tejto časti " Ako sa Ti páči ArtLidka" prečítať, ako sa Vám páči - tu v diskusii je veľa príspevkov, ktoré by stačilo poslať aj do jej hodnotenia.
2012-10-13 20:25:244x
kalenk No, pozrela som si to z archívu, najskôr mi rozum nebral o akomže "úžitkovom vzore" je reč a potom som sa už len smiala. Ako povedal starý Štrosmajer, keby hlúposť nadnášala, istá pani by veru vysoko poletovala...
2012-10-14 03:15:166x
krasakreativna pozrite sa, jklmn už v žurnále právničky Dominiky avízoval, že AtrLidka skončila minimálne na Sashe. Lenže: ArtLidka predáva! Má 65 strán predaných výrobkov! A tak na Sashe je a a bude. A pokiaľ to nie je inak, má stále UV, súdne nikto nič nevyhral, platí daný stav, že je majiteľkou UV a platí prezumpcia neviny :))) ak sa súdne nedokáže opak. Nuž, keď čítam komentáre čiernych nickov, ako je môj, uvažujem nad tým, že by somn mala radšej zelený, ale to nie je možné. Nie som na ničej strane, a strašne som zvedavá, aký z tohto bude plynúť precedens.
2012-10-14 13:36:22
LaVita KK, sashe by špeci pre Vás malo vytvoriť na sashe zelený nick ...znamená : jediný nestranný a objektívny
2012-10-14 15:20:029x
Veronicka prezumpcia neviny je dobry joke v tomto pripade :D ked su tu taki neschopni uradnici a pravne je to (zatial) ok, fajn, ale ludsky a moralne tato "dama" skoncila na celej ciare, minimalne v komunite ludi co o tom vedia, nahodni jednorazovi kupujuci nemusia nic tusit (ked uz opomeniem esteticku stranku veci, ze sa im uprimne cudujem),tak preto moze kludne nadalej predavat. a k tej nestrannosti, poviem len tolko, ze svet je preto v takom zlom stave, lebo zlo sa rozmaha a dobro robi co? je nestranne :D
2012-10-14 17:29:473x
krasakreativna píšem to dosť nadľahčene, aby sme sa rozumeli. Ale mohol by to byť aj modrý, resp. fialový nick. Nemám nič proti , vážne! A som zvedavá na precedens a aj na to, ako a či vylúčia ArtLidku zo Sashe, ako to avizoval jklmn a z akého dôvodu. To bude zaujímavé u predajcu s vlastnou tvorbou a 65 stranami predaných výrobkov.
2012-10-14 18:27:16
lobelia juraj podla mna myslel jej koniec na sashe tak, ze sa tymto odpali sama, nie ze oni jej budu rusit konto.
2012-10-14 20:01:593x
motyjel Lobelia tiez som to tak pochopila....
2012-10-14 20:10:46
krasakreativna od "kauzy" má minimálne 35 predaných vecí iba na Sashe, nevidím, ako sa sama odpaľuje :))
2012-10-14 20:37:36
Veronicka Krasa kreativna, nemyslim si, ze ste nestranna. pridete mi ako Lidkina kamaratka :) a neviem, ci by ste mali rovnaku retoriku, keby sa Vas tato kauza priamo dotykala, ze by aj Vam poslala taky mileny pozdrav ako xy inych zien (ci mala za kamaratku jednu z tych napadnutych cinarok)
2012-10-14 20:46:01
Veronicka *inym zenam malo byt
2012-10-14 20:46:36
motyjel kk a ako vies ci by ich inak nemala predanych napriklad 70... ale ma ich len 35? A cudujem sa co vsetko ty stihas vnimat a pocitat :) Mne ani tak nejde o to ci preda a kolko preda.... ide o to aby tuto sancu tvorit a aj predavat mali vsetky cinarky.A nakupujuce aby mali moznost vybrat si
2012-10-14 21:01:472x
lobelia ono je to v konecnom dosledku stale o nakupujucom, jeho vkuse, jeho vnimani a prioritach (co moze byt napr. aj cena a nie aura predavajuceho...). verim tomu, ze su aj kupujuci, ktori beru sashe ako hocktory iny online shop (na ktory sa dostali mozno len vyhladavanim privesku s achatom) a vsetky veci co sa tu "deju" okolo tvorby proste neriesia.
2012-10-14 22:41:071x
petu pani L denne klesa pocet ludi, ktori ju maju ulozenu ako oblubenu ... a takisto ovela menej ludi lajkuje jej vyrobky, lebo niektori si tie komentare v galerii aj citaju ... takze si nemyslim, ze by bola uplne bez ujmy ... uz su komentare aj pod jej vyrobkami, takze si ten predaj podla mna dost skomplikovala a ked predala za tych niekolko tyzdnov 35 vyrobkov, tak to moc vela nie je, vzhladom na to, ze ju to zivi ...
2012-10-14 23:36:342x
DuhovySen Super relácia, veľmi poučná, doteraz mi nebolo jasné o čo tu ide, až teraz:))). Pri výrobe šperkov môže byť človek veľmi kreatívny, skoro každý deň príde na nejaký nápad, čo by sa všetko možné a nemožné dalo, aké materiály skombinovať, ako inak ich použiť atď. Pre mňa je úplne nepochopiteľné, ako môže niekto s tým, že príde na nápad vymeniť sklíčko za kamienok, bežať na úrad a dať si to patentovať :))). Však také muselo napadnúť každého, kto kedy s Tiffany začal. Trocha pokory by asi nezaškodilo.
2012-10-15 09:39:333x
krasakreativna Ja som ArtLidku videla len letmo pár krát na trhoch, ale ani som netušila, kto to je, keďže mám na kovy alergiu, nefascinuje ma nič čo sa Tiffany a kože dotýka. Ale mám rada vitráž a Tiffany lampy. Z príspevku v TV som videla, že som už autorku videla naživo.

Takýže dámy, vaša intuícia sa schovala do podkrovia keď vám ju mal priniesť Mikuláš, lebo sa vás naľakala. Vaše dojmy a skutočnosť sú dve tak ďaleko od seba postavené veci, že ani maratónec by si netrúfol, ak by od dojmu mal do skutočnosti dobehnúť. Teší ma, že ste také pozorné, v živote sa vám to určite vyplatí. A ja mám dôvod, prečo sa starám o to, čo ma zaujíma, aj bez vašich intuitívnych paramyšlienok.

2012-10-15 12:57:462x
kalenk DuhovySen, presne tak, ale neplatí to len pre šperkárstvo. Veď koľko , len denne, musí byť prípadov, keď si človek obyčajným sedliackym rozumom pri nejakej práci vypomôže a, trebárs, aj známy a zaužívaný postup, si prispôsobí, aby získal potrebný efekt. Ale normálny človek si preto hneď nemyslí, že len on a prvý na to prišiel, a neuteká na úrad s hocijakou hovadinkou. A keď sa ešte ukáže pravý cieľ toho, snaha nehorázne zdierať kolegov z fachu a prakticky ich likvidovať, tak to je už ľudské humusáctvo.
2012-10-15 13:01:246x
petu KK - myslim ze tych ustipacnych metafor bolo v jendom komente az privela ... pokial ta nezaujimaju cinove sperky nerozumiem tomu tvojmu nutkaniu vsetko okomentovat ... a takisto si myslim, ze kocky intuiciu maju a ich dojmy od skutocnosti tak velmi daleko nie su ... a aj ja som mala tu cest spoznat pani Kevicku nazivo ... a uzasny pocit som z toho zoznamenia teda nemala ...
2012-10-15 13:18:5512x
krasakreativna mňa zaujal Rišo a jeho vinutky na trhu, takže moje oko spočinulo na chlopských rukách, oči som mu nevidela. A moje nutkanie komentovať čo je moja vec, dovolíš? Tvoje kočky a ich intuícia ma nezaujímajú, lebo nemajú ani štipku pravdy a len si domýšľajú, hodnotia, posudzujú bez znalosti veci. Predstav si, ja tie šperky kupujem. To čo tvoja intuícia teraz na to? Prečo to asi robím? Haááá? Asi mi šibe, čo??? A predstav si, ako som vyššie povedala, so svojimi peniazmi a časom si robím, čo sa mne zapáči a nie to, čo sa páči tvojim dievčatám, tebe a vašej intuícii.

Pán drotár, no, prepáčte, že vo Vašom žurnáli. Ale sledovanosť máte teda superácku! Jeden oznam a tooooľko pouzeraní a lajkov, ej, bisťu! Tá halušká má oči! Aj pazúry!

2012-10-15 15:02:15
drotar.mlich Mila KK neviem ci ste postrehla.Ja som poslal oznam mne na pocte komentov nejak nezalezi,je to vecou zainteresovanych.Len mam dojem ako keby ste mi zavidela,verte ze tato afera i ked necinujem je pre mna velmi nechutna.Tu sa daju rozpoznavat ludske charaktery a postoje k veci bez ironizovania.
2012-10-15 15:20:0122x
jenettka Mila KK, neviem prečo sa prejavujete tak hmm ako to vyjadriť -tak besne, prepáčte iné slovné spojenie ma nenapadlo, keď ste zjavne nepochopili, že tento žurnál sa týka dotknutých cínarov a ich práce. Týka sa všeobecného nesúhlasu s nejakým konkrétnym konaním a s osobnou intuíciu, tretím okom ani s čhi to nemá bohužiaľ nič spoločné. A naozaj, z vašich komentov mám ten pocit, že vám musí ,,šibať´´ ako ste sa sama vyjadrila. Nemám rada, keď niekto komentármi napáda diskutérov, či autora, je to mimo riešenú tému, mimo vzniknutú situáciu. Dlho som to zvažovala, ale naozaj do hodnotenia predajcu ArtLidka pripíšem svoj negatívny názor, mám na to svoje dôvody, nesúhlasím s jej konaním, popísala som jej to aj v správe, pretože mi ako ,,neinformovanému bežnému kupujúcemu´´ poslala linky na stránky s informáciu, čo je to úžitkový vzor, aj keď som ju o to nežiadala a z môjho postoja bolo jasné, že o to ani nestojím. Preto dúfam, že sa z tejto diskusie ku mne pár odvážnych pridá a ak zdieľajú rovnaké názory, majú šancu to vyjadriť v hodnotení predajcu ArtLidka. Nechcem nikoho nabádať, napádať, prípadne osočovať, chcem urobiť len to, čo v súlade so svojím názorom považujem za správne so snahou byť objektívna.
2012-10-15 15:55:3511x
jenettka Prepáčte chyba- nie žurnál sa týka nesúhlasu s konaním ArtLidky,ale diskusia k žurnálu:D ano stane sa, prepáčte. Žurnál bol čisto informatívny...
2012-10-15 15:57:41
jenettka No a bohužiaľ, nemôžem ju hodnotiť, keďže nie som jej kupujúca, ale dúfam, že aj jej kupujúci zareagujú...
2012-10-15 16:03:241x
petu mila KK - proti gustu ziaden disputat ... ale mylis si trosku pojmy, komentujes veci ktore ako pises ta vlastne nezaujimaju, hlavne ze ty mas teda asi pravdu, my nie, lebo ty sa do toho urcite vyznas viac :) je mi jedno ako a na co pouzijes svoj cas ci peniaze, neviem kde v hornych komentaroch si si precitala, ze by som ti nieco radila albo ta inak ovplyvnovala, zastavala som sa intuicie dievcat, ktora ti je zjavne trnom v oku, hlavne sa mi vsak nepacil tvoj ton a slova ktore si pouzila, nikto sa ta tu nedotkol tak ti potom asi musi byt prijemne vrtat do dievcat, ktore maju i tak uz toho dost ... no ked ti to to spravi dobre, tak si teda ulav ...
2012-10-15 16:16:303x
LaVita KK ale v jednom predsa len držíte rekord - málokto vie vytočiť toľkých ľudí takmer asi v každej diskusii ako vy...o.i.nechápem, prečo často komentujete počet lajkov a zhliadnutí a komentárov jednotlivých žurnálov . A prečo sa diskusií opakovane zúčastňujete , čím pridávate počet zhliadnutí , a zapájate sa do diskusií s takými primitívnymi ľuďmi pod vašu úroveň ...
2012-10-15 16:16:346x
LaVita tie posledné slová sú s nadsázkou, mali byť v úvodzovkách...ale sorry,tie vaše prípevky tak píšete, akoby tu okrem vás boli pomaly len takýto ľudia ...
2012-10-15 16:19:231x
jenettka Ešte jeden postreh z článku Podmienky používania sashe - Článok III

Predaj na SAShE.sk - Kódex správania sa pre Predajcu:

bod č.4 Každý Predajca je oprávnený vlastniť viac ako jeden registrovaný účet na SAShE.sk, avšak je zakázané tieto účty zneužívať a vytvárať aktivity, ktoré by mohli súvisieť s nekalými obchodnými praktikami (klamlivé konanie, agresívne obchodné praktiky). - AGRESÍVNE OBCHODNÉ PRAKTIKY - vyhrážka súdnym konaním a požadavanie zaplatenia licencie, aj v prípade ak predajca neponúkal šperky zhotovené uchytením podľa úžitkového vzoru registrovaného na predajcu ArtLidka

bod č.17Predajca nesmie ponúkať a predávať výrobok, ktorý je chránený autorskými alebo inými právami.

bod č.25 Za porušenie kódexu správania je sprostredkovateľ SAShE.sk oprávnený na okamžité vypovedanie zmluvného vzťahu s Predajcom, ktorý vznikol registráciou a následným schválením Podmienok používania SAShE.sk. Vypovedaním zmluvy sa rozumie zablokovanie prístupu k účtu a následné stiahnutie jeho ponuky tovaru zo stránky www.SAShE.sk.

2012-10-15 17:28:544x
jenettka Takže problém myslím jasne rieši bod č.17 - úžitkový vzor tam myslím spadá. Prosím dotknutých cínarov aby nerušili svoje galérie, ale aby nahlásili porušenie pravidiel - červený štvorček úplne dole na stránke. Ja mám naozaj ten pocit, že takýto predajca na sashe.sk by mal byť minimálne upozornený ak nie deaktivovaný jeho účet...
2012-10-15 17:32:023x
drotar.mlich V prvom rade je treba sa zamerat na zrusenie UV,a az potom robit ostatne kroky.Robte teda vsetko preto aby to mohlo co najsuor prebehnut,a nezaoberat sa podruznymi vecami.
2012-10-15 17:55:567x
AZ-art JENETTKA -zle pochopené " bod č.17Predajca nesmie ponúkať a predávať výrobok, ktorý je chránený autorskými alebo inými právami."

Je to zakázané všetkým okrem autora samotného. Čiže týmto je zakázané plagiátorstvo a porušovanie autorských práv.

Súhlasím s p. Mlichom. Zrušiť úžitkový vzor je priorita.

2012-10-16 00:53:161x
Dussi1971 Prepáčte ja som asi mimo, ale to tu niečo znamená, že keď má niekto čierny nick? A k téme: veľmi fandím všetkým cínarkám, pani ArtLidka je paranoik a stihomam, to len na margo amatérskeho psychiatra.
2012-10-17 00:35:184x
ajis nera14 - ty si si pozrela popis úžitkového vzoru? Tam nejde o tiffany techniku ako takú ale o jej vylepšenie drôtmi po okraji kovovej pásky. To je podstata, o čo tu kráča. Treba hľadať dôkazy o tom, že toto spevnenie sa používalo aj predtým, ako je popisované
2012-10-17 09:53:08
kalenk ajis - hlavne sa nejedná o žiadny úžitkový vzor, ale o pracovný postup, aj to dávno známy, viď: http://www.stv.sk/online/archiv/obcan-za-dverami/
2012-10-17 18:44:461x
nera14 ajis: v tom dokumente na CT, ktory bol natoceny skor ako bol zaregistrovany UV je pouzitie drotu na spevnenie spomenute. Pouzivalo sa to uz v 19. storoci v Benatkach pri vyrobe tiffany lamp.
2012-10-17 19:27:301x
LaVita Dussi , nick čiernym písmom je kupujúci :-), ktorý je na sashe zaregistrovaný ( registrácia je bezplatná :-) ... dobrý postreh, stihomam - neviem, skôr som to nazvala manickou , paranoja tam je nabetón : -), bohužiaľ takýchto ľudí behá po svete dosť , čo sa dnes stalo šperkárkam, zajtra môže postretnúť medovnikárov :-)
2012-10-18 09:12:442x
Dussi1971 Ďakujem LaVita, už mi je jasné. Netreba sa vzdať a vytrvať, prečo by takáto nespravodlivosť mala vyhrať !!!!
2012-10-18 21:36:162x
babaki doteraz som si myslela, ze to je nejake speci vylepsenie. ale pozrela som si reportaz a taku hovadinku by som spravila asi sama pri svojom tretom kameni.
2012-10-20 00:16:397x
krasakreativna 1. fakt : ArtLidka má naďalej galériu na Sashe, nikto jej ju NEZRUŠIL

2. fakt : drotar.Mlich to vyjadril úplne presne v poslednom komentári, ak je dôvod riešiť to, všetky emócie sú bezpredmetné a treba robiť to, čo treba

3. fakt : ArtLidka má UV

Bez ohľadu na to, čo kto myslí, že si myslí a že vie že si myslí a či sa vytáča alebo otáča naľavo alebo napravo od osi. Šikovné cínarky vylepšenie obídu a nebudú sa vzrušovať, a možno prídu aj na niečo lepšie. Každý deštruktívny rachot by mal priviesť k povstaniu z popola.

2012-10-21 22:15:183x
LaVita http://www.fler.cz/magazin/drat-cin-paska-a-pajka-takhle-vznika-cinovy-sperk-913

Odporúčam pozrieť , prinajmenšom poučný žurnálik a spoznáte veľmi milú Terezu O. - teda ak ste ju doteraz nevideli naživo :-) Link na tento žurnál uviedla Bogy v žurnále Dominiky Vavrekovej Biznis s Hand made.....

2012-11-07 01:21:052x
lurga tak som si pozrela avizovanu relaciu, trochu opozdene ... a naserinkala som sa nehorazne ... tiffany techniku s drotikmi som robila 17!!! rokov do zadu ... ked o tom skoro este ani nikto nevedel ... potom som si spravila zlatnictvo, kde tuto techniku najdete popisanu v studijnych materialoch a kazdy predsa vie, ze zlatnictvo (sperkarstvo) je jednym z nastarsich remesiel ... nic nove sa uz vymysliet neda ... uplne zufaly pocin starsej pani, ktora si potrebuje zufalo privyrobit aj na licenciach ... presne ako odznelo v reportazi ... zlatnicke techniky nepodliehaju priemyselnemu vlastnictvu ... nemam slov. Prosim, bite sa za svoje prava. Toto je nezmysel, kde opat pochybil urad slovenskej republiky!!! a ako spomenula v relacii - ona si nepotrebuje nic studovat ani pozerat, ze ona na vsetko prisla sama ... no mozno, keby sa venovala intenzivne aj studiu sperkarstva, ked uz pre nic ine, tak pre rozsirenie obzorov, tak by k tomuto nebolo nikdy doslo. to, ze niekto na pustom ostrove v 21. storoci vyrobi koleso, neznamena, ze je prvym, kto ho vymyslel ... len na zaklade prace a potreby ulahcit si pracu, prisiel na nieco, na co prisli aj ini v rovnakej situacii. mozno by bolo super dat si patentovat KOLESO!!! kazdy vyrobca aut by Vam platil, rovnako vyrobcovia furikov, ci lietadiel ... ako som uz napisala, nemam slov ... to je akoby som si dala patentovat filigran ... alebo granulovanie ... co tam po tom, ze to tu uz bolo vymslene od kolkeho? 7meho? 8meho storocia len na Slovensku? kludne ma mozete opravit, ale ... cele zle :( a myslim si, ze toto je sudne napadnutelne. zivit sa cinovanymi sperkami, tak idem hned do toho. neuveritelne smutne, fakt!
2012-11-12 23:11:445x
lurga aha, este som zabudla. pani ArtLidka MUSI dokazat, ze niekto pouzil prave jej UV.

Prave som si prestudovala jej UV (http://registre.indprop.gov.sk/registre/pdf/puv/2011/20115056.pdf;jsessionid=806587335190C1136434311AF88870FD)

a moja otazka znie: co ked tam budu 3 obruce?

pretoze to je potom uz uplne INY predmet podla posudzovania patentoveho uradu, to majte, prosim, mili vyrobcovia cinoviek na pamati!

... takze predtym, ako sa tu na niekoho pani Lidka obori a bude ziadat od neho 1000 eur, tak by mala najprv dokazat, ze bol pouzity prave jej postup, zabezpecit dokazne bremeno, na jej naklady a az po vyneseni rozsudku musia vyrobcovia, ktori NAOZAJ kopiruju jej uzitkovy vzor, zrusit tuto vyrobu. Ale to by musela najprv kazdeho zazalovat ... dovtedy plati prezumpcia neviny. A potom, tato technika tu bola davno pred pani Lidkou, co je velmi lahko dokazatelne ... v knihach, casopisoch, prezentaciou na internete, nielen vo svete, ale aj na Slovensku ... Viete, tesim sa, ked sa niekto naozaj rozhodne a pojde s nou do sudneho sporu.

AHAAA - no a este nieco. Pred samotnym pripajkovanim drotu, z neho musite vytvorit obruc!!! to je PRESNY postup! Takze, ak to robite INAK, opat je to INY pracovny postup!!!

viete co, je to smiesne ...

uz sa nehnevam, ale smejem :D

ako som napisala, najprv to musi dokazat ... ja osobne davam prednost postupnemu pripajkovaniu drotiku, a urcite by som od teraz nepouzila len 2 :D aj ked - vlastne uz ta prva cast (nepouzit obruc) zarucuje iny postup, ktory vyvracia cely UV, takze vlastne mozem pouzit dva drotiky po obvode ;)

lol

2012-11-13 00:25:413x
Karolina44 :-) ja som tu nova a prave som si pozrela galerie obidvoch sperkarok a moj osobny nazor je taky, ze pani L.A. ma mozno dobru techniku aj vzdelanie, ale farebnost a esteticku vyvazenost farieb, by mala trosku mozno kopirovat ona od pani K.H.

Vsetci sme len ludia a chceme sa mat dobre

2012-11-13 21:36:28
-katula- no nedám mi ako totálne nestrannému pozorovateľovi nenapísať aj keď neskôr ale predsa... čo je to za človeka tá pani ArtLidka a za čo sa považuje? Chrániť svoje autorské práva to áno, ale toto je absurdné! Každého zdravo sedliacky uvažujúceho človeka si určite "(získala)"!!!! Takto sa dobrovolne hovadiť... A Katu-Hula všetkých 20 prstov dávam hore!!! :-)
2012-12-18 11:51:333x
Pre komentovanie musíš byť prihlásený, nejde to ináč.